گل بوته های شعر و ترانه ( دفتر دل نوشته ها )

دل نوشته های خودم در تنهایی خودم به خاطر خودم و برای خاطر خودم . . .

گل بوته های شعر و ترانه ( دفتر دل نوشته ها )

دل نوشته های خودم در تنهایی خودم به خاطر خودم و برای خاطر خودم . . .

چند دوبیتی در گذر خاطره . . .

الهی! . . .

الهی چشـم شهلایت بنازم

به دور گردنت دستـی بیازم

میان گیســـوانت بر دل خود

ز دست غصّه ایمنگه بسازم

70/1/14


معلّم . . .

تویی مـــــــــــوج دل دریای حکمت

که هستـــی حاصل دریای حلمت

تو می پیچی چو نوری در سیاهی

کنار ساحـــــــــــــل دریای خدمت

70/2/19


اسیر پرتو مهتاب . . .

نمی دانم چـــــرا بی خوابم امشب

اسیـــــــــــــــــر پرتو مهتابم امشب

دو چشمانم به سوی کهکشان ها

سرازیـــــر از دو چشمم آبم امشب

70/6/8


مرگ . . .

ز طفلـــــــــــی تا کنون تا یاد دارم

ز مرگم در خوشـــــــی یادی نیارم

به یاد مرگ خویش آن گاهی افتم

که افتد ســــــوی گورستان گذارم

71/2/20


دریغا . . .

دریغــــــــــا از فسون آدمی زاد

دریغــــــــــــا از جنون آدمی زاد

که او تشنـــه بوَد خاک زمین را

زمین ، تشنه به خون آدمی زاد


سال 71

نظرات 27 + ارسال نظر
احساس نویس جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 19:02 http://ehsasnevisi.mihanblog.com/

خیلی زیبا نوشته بودید استاد ...
تقدیم شما :

ی کاش میتوانستند
از آفتاب یاد بگیرند
که بی دریغ باشند
در دردها و شادیهایشان
حتی
با نان خشکشان
و کاردهایشان را
جز از برایِ قسمت کردن
بیرون نیاورند ...

شاملو

علی ......ALI پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 00:22 http://donyababa.blogsky.com/

[پاسخ:]

به چشمانم درودت می نشانم
به قلبم هستی و ارام جانم
مرا از خود بدان عادل فنائی
که من هم مهر تو از خود بدانم

همه گلبوته های شعر و ترانه
به دنیای مجازی جاودانه
زِ بَس زیباست اشعار نابت
یقین دارم که در قلبها بمانه

منم پیرو مریدت عادل هستم
که از گلبوته های شعر مستم
تو استادی و هستی رهنمایم
یقین دارم بگیری باز دستم

سلام
شب عید قربان شب عاشقان الله از کنار بارگاه رضوی بهترینها را برایتان ارزومندم

شما جانی به دل آقای پـیرو !
شما مانی به دل آقای پیـرو !
دل و چشم و زبانم را وکیلی
تو پایانی به دل آقای پـیـرو !
+++++++++++++
من و گل بوته ها شرمنده از تو
تمام دلخوشیـــــــــم آکنده از تو
شما با چشـــــم زیبا بینی اشعار
وگرنه گریه از من خنده از تو
++++++++++++++++
اسیر چشـــــــم پاک پیروم من
مرید سینــــــه چاک پیروم من
ترانه سازم از چشمان استـــاد
یقین دارم که خاک پیروم من
++++++++++++++++
سلام بر استاد خودم جناب آقای علی کارگر ( پیرو ) . استاد محترم زیارتتان قبول . لطفا از طرف ما ضریح مقدس ثامن الحج (ع ) را ببوسید و دعا کنید زیارت آن حضرت نصیب ما هم بشود .. . . سال آینده این زمانِ شب عیدی و این لحظه قربانی شدن نفس اماره بر نفس مطمئنه در جوار حق احدیت در کعبه دل ها مکه مکرمه تشریف داشته باشید . . .( آمین )

رحمانی چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 23:50 http://elmfarhang.mihanblog.com/

لطف می فرمایید
وجود شخصیت های برتری چون شما سبب مانایی زبانی گوهر بار چون فارسی می شود

مشتکرم . انشاءالله که این همه لطف شما را لایق بوده باشم .

رحمانی چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 22:17 http://elmfarhang.mihanblog.com/

ممنون که این افتخار بزرگ را به ما دادید امیدوارم بتونم جبران کنم یه دنیا سپاس عید شما هم مبارک
بر پیکر عالم وجود جان آمد
صد شکر که امتحان به پایان آمد
از لطف خداوند خلیل الرحمن
یک عید بزرگ به نام قربان آمد

سلام . دوباره عید باسعادت را خدمتتون تبریک عرض می کنم . خواهش می کنم . این افتخار بزرگی است که نصیب من می شود اگر بتوانم خدمت گزار کوچک در عرصه علم و ادب باشم . . .

لاله پرپر چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 16:03 http://laleyeparparr.mihanblog.com/

سلام عادل جان ببخش نظر اولی اشتباه شد

شرمنده

مستــم مستــم مســت جمــال رخ دوست

هر چه رسـد از دوست سراسر نیکوست

فکــرم ذکــرم تمــام معطـوف به هوست

نیکـــو نگــری نهایــت جستـن ، اوســت
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

لاله پرپر چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 16:03 http://laleyeparparr.mihanblog.com/

ایمانتان ابراهیمی

تسلیمتان اسماعیلی

صبرتات ایوبی

ترنمتان داوودی

بقای عمرتان نوحی

اسلامتان محمدی

صحرای عرفات زیرپایتان

لباس احرام بر تنتان

زیارت مکه ومدیته قسمتتان

التماس دعا

بندگی کن تا که سلطانت کنند … تن رها کن تا همه جانت کنند

خوی حیوانی سزاوار تو نیست … ترک این خو کن که انسانت کنند

چون نداری درد، درمان هم مخواه … درد پیدا کن که درمانت کنند

بنده ی شیطانی و داری امید … که ستایش همچو یزدانت کنند؟!

سوی حق نارفته چون داری طمع؟ … همسر موسی بن عمرانت کنن

شکر و تسلیم سلیمانیت کو؟ … ای که می خواهی سلیمانت کنند

از چَهِ شهوت، قدم بیرون گذار … تا عزیز مصر و کنعانت کنند

بگذر از فرزند و مال و جان خویش … تا خلیل الله دورانت کنند

سر بنه در کف برو در کوی دوست … تا چو اسماعیل قربانت کنند

در ضلالت مانده ای چون سامری … آرزو داری که لقمانت کنند

چشم لاهوتی اگر داری بیا … تا به بزم قرب مهمانت کنند

چون علی در عالم مردانگی … فرد شو تا شاه مردانت کنند

همچو سلمان در مسلمانی بکوش … ای مسلمان تا که سلمانت کنند

تا توانی در گلستان جهان … خار شو تا گل به دامانت کنند

همچو خاک افتادگی کن پیش از آن … که به زیر خاک پنهانت کنند

خوانده ای گر تو یحب الصابرین … صبر کن تا از محبانت کنند

با یتیمان مهربانی پیشه کن … تا پس از تو با یتیمانت کنند

همچو ذاکر ذکر حق کن روز و شب … تا مگر از اهل ایمانت کنند

کلیات خزائن الاشعار، ص ۲۸
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
. . .

لاله پرپر چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 16:02 http://laleyeparparr.mihanblog.com/

چه میعادگاه خلوت و زیبایی!
اسماعیل، در دست های اراده ابراهیم.

سر اسماعیل، در آغوش پدر و نگاه اسماعیل
نه به چشم های پدر، که به آن سوی ابرها و آسمان ها و
خدایی که چند لحظه بعدتر را بهتر از همه می دانست.

آن روز، نه گلوی اسماعیل بریده شد و نه ابراهیم
پدری را بر بندگی ترجیح داد.

تنها رضایت و سرسپردگی به «او» بود که بیداد می کرد
پس به رسم نمایش سرفرازی و قبولی، گوسفندی ذبح شد.

از آن روز بزرگ و باشکوه تاکنون، جشن میعاد اسماعیل
و ابراهیم با فرمان پروردگار، هر سال و هر قربان، تکرار می شود

که جشن دلدادگی و شیدایی است و در دل ایمان مومنان دوست
آذین پرنشاط قرب و دیدار، بسته می شود.

مبارک باد!

ای تو جان نوبهاران، خوش رسیدی، خوش رسیدی!
ای تو شور آبشاران، خوش رسیدی، خوش رسیدی!
آمدی چون ماه تازه، تیغ بر کف، خنده بر لب
آمدی ای عید قربان! خوش رسیدی، خوش رسیدی!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عید قربان، یعنى فدا کردن همه «عزیزها» در آستان “عزیزترین”،
و گذشتن از همه وابستگى ها به عشق “مهربان ترین”.
.:: عید شما مبارک ::.
ــــــــــــــــــــــــــــ

قاب دل من چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 11:54 http://ghabdelman.blogfa.com

هرگز دلم از یاد تو غافل نشود
گر جان بشود مهر تو از دل نشود
افتاده ز روی تو در آیینهٔ دل
عکسی که به هیچ وجه زایل نشود

یا رب نظری بر من سرگردان کن
لطفی بمن دلشدهٔ حیران کن
با من مکن آنچه من سزای آنم
آنچ از کرم و لطف تو زیبد آن کن
ابوسعید ابوالخیر

خلیلا! عید قربانت مبارک
قبول امر و فرمانت مبارک
پذیرفتیم این قربانی ات را
پسندیدیم سرگردانی ات را
بر این ذبح عظیمت آفرین باد
شکوه عشق و تسلیمت چنین باد
خلیل الله … ای معنای توحید
کنون تیغت، گلوی نفس بُبرید
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
// عید اثبات بندگی در امتحانات زندگی مبارک باد //
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[گل][گل][گل] . . .

علی چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 09:06 http://donyababa.blogsky.com/

●•❤•●یا حی یا قیوم●•❤•●

●•❤•●سلام مهر انگیز●•❤•●

●•❤•●آغاز پاییزتان زیبا و مهرتان پاینده ●•❤•●

●•❤•●التماس آمین گویی شما به دعای دیگران را دارم●•❤•●

●•❤الگوی زیبایی برای دیگران باش…
●•❤سعی کن کسی که تو را می بیند آرزو کند مثل تو باشد…

●•❤از ایمان سخن نگو…
●•❤بگذار از نوری که در چهره داری آن را احساس کند…

●•❤از عقیده برایش نگو…
●•❤بگذار با پایبندی تو؛ آن را بپذیرد…

●•❤از عبادت برایش نگو…
●•❤بگذار آن را جلوی چشمش ببیند…

●•❤از اخلاق برایش نگو…
●•❤بگذار آن را از طریق مشاهده تو بپذیرد…

●•❤از تعهد برایش نگو…
●•❤بگذار با دیدن تو از حقیقت آن لذت ببرد…

●•❤بگذار مردم با اعمال تو خوب بودن را بشناسند…

●•❤دوره حرف خوب زدن دیگر تمام شده


●•❤ایمان ،برشناخت به دل ، اقرار به زبان و کردار به اندام ها استوار است❤•●

●•❤امام علی علیه سلام نهج البلاغه حکمت 218❤•●

سلامـــم را پذیرا باش پیرو !
درودم را به قلبت پاش پیرو !
دورد بی کرانم صد سلامم ،
نثار قلــــب پاکت کاش پیرو !
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
گل: . . .
عید قربان ، عید رهایی از اسارت بندگی تن بر داداش علی خودم و خانواده محترمشان مبارک باد . . .

رحمانی سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 23:53 http://elmfarhang.mihanblog.com/

استاد عالیه
عالی چیه بی نظیره
استاد ببخشید ما تو دانشگاهمون یه نشریه الکترونیک داریم که بصورت فصلنامه است اگر اجازه بدید از شعراتون با ذکر منبع و آدرس استفاده کنیم منتظر جوابتون هستم

سلام . عید با سعادت قربان ، عید پاک شدن انسان های مومن از گناهان ، بر جناب عالی مبارک .
برای بنده مایه افتخار است که بتوانم از دور دستی برآتش ببرم و در نشریه الکترونیک دانشگاهتون شرکت کنم . شما خود صاحب اختیارید شعرهای من اگر مناسب موضوع نشریه وزینتان بود بسیار هم خوش حال می شوم خدمتی کرده باشم .

محمد سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 22:28 http://www.bagheri6298.blogfa.com

گاهی زندگی
در برگ‌های گلی دنبال عسل می‌چرخد
تا زنبوری به کسی نبخشد .
گاهی پلک می‌زند
از مژه‌هایش
عسل می‌ریزد.
گاهی خواب می‌رود
ما مخفیانه به خانه‌ی او کوزه کوزه عسل می‌رسانیم.

"شمس لنگرودی"

∞ آنقدر بخند که دلت درد بگیره!!
∞ بعد از اینکه از مسافرتــ برگشتی ببینی هزار تا نامه داری.
∞ به آهنگ مورد علاقه ات از رادیو گوش بدی
∞ از حموم که اومدی ببینی حوله ات گرمه!!
∞ تو لباسی که در سال گذشته ازش استفاده نکردی پول پیدا کنی!!
∞ برای خودت تو ایینه شکلک در بیاری وبهش بخندی!!
∞ بدون دلیل بخندی........
∞ به طور تصادفی بشنوی یکی داره ازت تعریف میکنه....!
∞ از خواب پاشی و ببینی چند ساعت دیگه هم میتونی بخوابی!!
∞ دوستای جدید پیدا کنی!
∞ کسانی که دوسشون داری خوشحال ببینی....
∞ یکی رو داشته باشی که بدونی دوست داره!!!!
∞ یادت بیاد که دوستات چه کارای خنده داری کردند و بخندی و بخندی و ....بازم بخندی...
∞ اینا بهترین لحظه های زندگی هستن، قدروشون رو بدونیم.
زندگی یک هدیه است که باید ازش لذت برد نه یک مشکلی که باید حلش کرد. . .

∞ اگه زندگی صد دلیل واسه گریه کردن به تو نشون داد
تو هزار دلیل برا خندیدن بهش نشون بده و بهش بفهمون مشکلات رو میتونی حل کنی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[گل][گل][گل] . . .

محمد سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 22:26 http://www.bagheri6298.blogfa.com

ُسلام ودرود بر شما دوست و استاد بزرگوار...
ممنونم..امیدوارم که سایه شما مستدام باشه..و دلتون گرم و همیشه سلامت باشید....به قول من هر شاعری باید یک یا چندین کتاب شعر از شعرهای خودش داشته باشد....آدم شاعر باشه..پراز ذوق واستعداد .و پاییز هم بهانه خوبیست برای سرودن شعر ...امیدوارم که پاییز امسال بیشتر از شما بخوانیم و لذتش را ببریم....
بازم ممنونم از این همه لطف و مهربانی .................
.
ما باید همیشه شکرگزار باشیم ....گاهی ما آدمها دم از ناشکری و کفر می زنیم...و نعوذ بالله ..گاهی عدالت خدا را زیر سوال می بریم...ولی خدا مهربان وبخشنده است...و همیشه ودر همه حال مواظب ماست...اگر خود بدانیم چه بلاها و چه بیماری هایی فقط بخاطر مهربانی ورحمتش از ما دور شده ..همیشه ودر همه به سجده می افتیم او را شکر می کنیم..حالا که سلامتیم ،باید برای هرآنچه که داریم ونداریم سپاس گزار باشیم....الحمد لله رب العالمین..

امیدوارم که با ریختن هر برگ پاییزی یک از غم واندوه هایتان بریزد ویکی از آرزوهایتان به لطف خدا بر آورده شود...در پناه خدا

با سلام و هزاران دورد بی کران به خدمت دوست و برادر ارجمندم جناب آقای محمّد ، عید قربان ، پرشکوه ترین ایثار و زیباترین جلوه تعبّد در برابر خالق یکتا بر شما سرور گرامی ام و خانواده محترمتان مبارک باد . . .
بسیار مشتکرم که با الحان کلمات رسایتان به پشتکار دعوتم می کنید . چشم ، تلاشم را مضاعف تر از پیش می کنم تا فصل پاییز را آن چنان که شایسته نامش است بهاری برای دفتر شعرم نمایم . و باز به درگاه خدای مهربان به سجده می افتم که از خزانه مهر خود دوستانی چون شما گوهران گران بها برایم عطا فرموده است . . .

قاب دل من سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 11:08 http://ghabdelman.blogfa.com

سلام خدمت شما بله همه از دس بلاگفا ناراحتن منم شاید یه وب دیه در کنار این وب بزنم هنوز شروع نکردم

پستتون هم عالی

سلام . ممنونم از تشریف فرمایی تون . بلاگفاس دیگه یهو دیدی هرچه رشته بودی پنبه کرد ! . . .

محمد سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 10:16 http://www.bagheri6298.blogfa.com

سلام
وممنونم ..شما لطف دارید ..ولی یه شاعر هیچ وقت نباید قلمش زمین بگذارد...
یه شاعر پراز احساس وز یبایست..باید بسراید شعر..تا هم دل خود شاد کند هم دل ما دوستان را...و پاییز هم که فصل شاعریست..
هیچ وقت یه شاعر نباید بی حوصله باشد..خوشحالم که ما انگیزه شده ایم برای شما..ولی پاییز وشب های طولانیش بهترین وقت است هم بخوانید شعرهای شاعران جوان و معاصر وهم شعرهای کهن وشاعران قدیم.....و هم بسرایید شعر...............از پاییز و مهربانی ،صلح و شادی و.......................
موفق باشید

سلام . از حمایت های دوستانه شما نهایت سپاس و قدر دانی خود را به انجام می رسانم . همین تشویق های دلسوزانه دوستان عزیزم است که بهم دل گرمی میده . دعا می کنم و امیدوارم که خدای مهربان سایه بلند شما بزرگواران را از سر کم نکند . انشاءالله که پاییز امسال بهانه خوبی باشه برای از شادی ها و جشن ها گفتن و سرودن و نوشتن . نه برای خودم . برای همه دوستان وبلاگی مون از جمله خود شما جناب آقای محمد گرامی . . .

علی دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 23:59 http://donyababa.blogfa.com/

درود بیکران
زندگی کاش که بر وفق مرادت باشد

آنکه از یاد تو را برد به یادت باشد

بعد از این از ته دل کاش بخندی نه فقط

خنده بر کنج لبت از سر عادت باشد

غم نبینی گل من!اشک نبیند چشمت

از تو در یاد همه چهره ی شادت باشد

آنقدر بخت به روی تو بخندد که فقط

حس هر کس که تو را دید حسادت باشد

این همه غم که تو بر دوش کشیدی ای کاش

جاش بر شانه ی تو مرغ سعادت باشد

____________$$$$$$$$ امیدوارم $$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$_♥_$$$$$$$__$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$♥ آسمانت بی غبار ♥ $$__$$$$
_________$$$$$$♥ سهم چشمانت بهار ♥$___$$$
__________$$$$$♥ قلبت از هر غصه دور ♥$__$$$
____________$$$$♥ بزم عشقت پر سرور ♥$$$
_______________♥ بخت و تقدیرت قشنگ ♥$
_________________♥ عمر شیرینت بلند ♥
____________________$$♥♥♥$$$$
______________________$♥♥$
_______________________♥
[گل][گل][گل] . . .

یاسمین زهرا دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 23:21 http://ma2doost94.mihanblog.com

سلام علیکم

سپاس خدای را که باز توفیق نصیبم شد تا اشعار زیبای شما رو بخونم

سلام علیکم . . .
این برای من سعادت بزرگی است که بزرگورانی چون شما عزیزان شعرهایم را نقد کنید و از این بابت شاکر خدای مهربان و سپاس گزار شما دوستان گرانقدرم هستم . . . بازم ممنونم .

سیما دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 23:14 http://www.shahredeltangiha.blogfa.com

سلام..زیبا بود شعراتون...

سلام . ممنونم . لطف کردین به گل بوته های شعر و ترانه تشریف آوردین . . .

سیما دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 23:11 http://www.shahredeltangiha.blogfa.com

سلام..زیبا بود شعراتون...

سلام . مرسی . متشکرم . . .

رحمانی دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 22:55 http://elmfarhang.mihanblog.com

حضور شما دلگرمی ماست ممنون از حضورتون

سلام . ممنونم . . . به هم چنین . . . .سایه عالی مستدام . . .

محمد دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 21:28 http://www.bagheri6298.blogfa.com

سلام
ممنونم....من هم این نگرانی رو داشتم...
که ارتباط من با دوستان و خصوصا شما استاد و دوست بزرگوار قطع شود...ما فقط از شما می آموزیم....همیشه باشید..همیشه شاد وسلامت باشید..
.
در هر چراغِ دوری
ستاره ای می سوزد
در هر ستاره ای عشقی
در هر عشقی گلی
در هر عطری پروانه ای
در هر پروانه ای شاعری.

سلام . با تشکر فروان از لطف شما.. . من اگر مطلبی ، نوشته ای و گاهی از اوقات شعری می نویسم فقط و فقظ برای دل خودم و به خاطر شما دوستان گلم و به عشق شما سروران محترمم دست به قلم می شوم .بی ریا و بی پرده عرض کنم اگر شما عزیزانم را نداشته باشم حسّ نوشتن از سرم خواهد افتاد . . .

روشا دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 20:14 http://roshalove.mihanblog.com

زیبا بود

سلام . سپاس

رحمانی دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 18:36 http://elmfarhang.mihanblog.com/

سلام شما هم از بلاگفا کوچ کردید این هجرت هاست که باعث آبادانی می شه ممنون که آدرس ما را ویرایش کردید آدرس جدیدتون هم لینک شد

سلام . من هم از شما سپاس گزارم . چاره ای هم جز هجرت نبود . . .

صهبای بیدگلی دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 15:11

سلام و درود

با مشکل بلاگفا(بلوگفا)باید ساخت.مثل ساختن با مشکلات دیگر زندگی

چاره ای نیست

می سوزیم و می سازیم

مهم این است که
همیشه
کنار ساحـــــــــــــل دریای خدمت...............

مانا باشید

سلام و هزاران دورد . . .
زیبا ، شاعرانه و هنرمندانه درد دل کرده اید . ممنونم امیدوارم دیگر شاهد این مشکلات نباشیم .

بنت الهدی دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 13:39

زندگی دفتری از خاطره هاست!
یک نفر در دل شب یک نفر در دل خاک
یک نفر همدم خوشبختی هاست!
یک نفر همسفر سختی ها!
چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد!
اما همه همسفر و رهگذریم!
انچه باقیست فقط خوبی هاست

رسـم " خوب " ها همـین است :

حرف آمـدنشان شـادت می کنـد

و ماندنشان . . .

با دلت چنـان می کند
که هنـوز نرفتـه ٬دلتنگشان می شوی

بنت الهدی دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 13:38

تبسم بیش از لحظه ای پایدار نیست
ولی خاطره اش گاهی تا ابد باقی است...

این روزها ؛گویی انسانها بیشتر به دست هم پیر میشوند، تا به پای هم.

محمد دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 08:59 http://www.bagheri6298.blogfa.com

سال 70...............

دریغا از فسون آدمیزاد..
روزگاری بدی شده...............زمین دیگه جا امنی نیست..............
آدمها کمی نامهربان شده اند..............

من این چند دوبیتی را سال 70 یعنی همان زمانی که دیپلمما گرفتم و رفتم دانشگاه گفته ام امیدوارم زیاد خلقتان را تنگ نکرده باشد . . .

محمد دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 08:56 http://www.bagheri6298.blogfa.com

سلام
روزتون بخیر..
ممنونم..امیدوارم شما هم سلامت باشید...
بلاگفا یکدفعه حال همه را می گیرد..خوشحال شدم وقتی نظرتون رو دیدم..

بلاگفا چون طرفدار زیادی داره همه اش مورد تهاجم ویروس وهکر واینا..قرار میگیره...

دلتون همیشه شاد...پس از این به بعد به اینجا باید سربزنیم..

سلام .روز شما هم به خیر و شادی . . .
با سپاس از شما دوست گرامی ام . راستش خیلی نگران بودم با خودم می گفتم نکند دیگر نتوانم با بعضی از دوستان من جمله جناب عالی در ارتباط باشم . همه اش خدا خدا می کردم که فقط یک بار دیگر فرصت پیدا بشه تا بتوانم ضمن اظهار ارادت آدرس جدیدما به عزیزانم بدهم که خدا را شکر این اتفاق افتاد . از این بابت بسیار خوش حالم . امیدوارم دیگر شاهد درهم ریختن این دوستی ها نباشیم . . .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد