گل بوته های شعر و ترانه ( دفتر دل نوشته ها )

دل نوشته های خودم در تنهایی خودم به خاطر خودم و برای خاطر خودم . . .

گل بوته های شعر و ترانه ( دفتر دل نوشته ها )

دل نوشته های خودم در تنهایی خودم به خاطر خودم و برای خاطر خودم . . .

عید غدیر خم مبارک باد !

در مدح حضرت علی ( ع )


 امیر المومنین شیر خدا بود

وصیَ  حقَِ بی چون و چرا بود


وصیَِ  مستحقَِ مصطفی شد

علی حقَ و علی از اولیا بود


علی بازوی دیـن بود و ستونش

علی یک پهلوان بی ریا بود


یدالله میادین حماسه

امام المتَقین ، باب الهُدا بود


قسیم النَار و فاروقِ حقیقـــــت

قسیم الجنَةِ ما و شما بود


اگر بوده محمَد شهر دانش

علی باب عبورش بی صدا بود


علی در رزم و در بزمش شب و روز

به جان دشمنانِ دین ، بلا بود


علی خیر البشر ، سیف العدالت

علی روز آتش و شب پارسا بود


علیَِ مرتضی خوش یمنِ شیعه

برای کافران سوءالقضا بود


علی شمعِ شب افروزِ دو عالم

پرِ پروانه مهر و وفا بود


علی یار و علی لطفی خدایی

علی درمان دردِ بی دوا بود


علی بود آبروی دین اسلام

مَن اسلم بود و اوَل مَن صلا بود


علی دریای صبر و استقامت

نماد مومنِ بی ادَعا بود


علی فرمانروایِ جبهه عدل

امیری عادل و مشکل گشا بود


علی راه عدالت ، شاه انصاف

علی راهی برای آه و وا بود


علی شور و علی شعر صلابت

علی کوهِ غمی نا آشنا بود


علی عشق دو عالم در دو دنیا

که خود عاشق نبود و مبتلا بود


علی نور حیا ، نار هدایت

فروغ چهره اش دارالشفا بود


علی چشم سخاوت ، چشمه بذل

علی حتَی که خشمش دل ربا بود


قوی دست و قوی پنجه قوی پا

قوی خیبر شکن ، خیبر نما بود


بگویی یا علی آسان شود کار

چون اسم اعظمش رمز بقا بود


بخواه امداد ، از نام شریفش

کمی غیرت علی خواهان ما بود


94/7/10

ع.ف

نظرات 38 + ارسال نظر
آموزگاراهر-ورزقان شنبه 16 آبان 1394 ساعت 10:08 http://sayyadiali.blogfa.com

به ذره اگر لطف بوتراب کند

به آسمان رودوکارآفتاب کند

سلام . واقعاً همین طوره ! . . .
خیلی خوش حال شدم که میزبان نگاه مهربانتان هستم . . .

شیدا(فَرمِه) یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 08:14 http://shadeofparadise.blogfa.com

///♡یا رب العالمین♡///

\\\♡سلام دوست مهر افروزم♡///

///♡مهرشیدتان سرشار از مهر افروزی♡///

\\\♡کل هستی را انرژی ای فرا گرفته است که از تو محافظت میکند و مراقب توست.
///♡این انرژی همیشه دردسترس است اما اگر تو از آن بی بهره هستی، فقط خودت مقصری.!
\\\♡اگر تو درهایت را بسته نگاه داری ممکن است باوجود درخشش خورشید در آسمان،در تاریکی به سر بری.
///♡در مورد خداوند نیز اینگونه است:
\\\♡عشق خداوند همواره جاری است اما قلب های ما به روی آن بسته اند....
///♡قلبت را در اختیار خداوند بگذار تا بتوانی دریافت داری.........
\\\♡تا بتوانی همراه با کل به تپش در آیی، هماهنگ با کل…..
///♡آنگاه خیر و برکتی عظیم نصیب تو می شود…...

///♡قلب حرم خدا است در حرم خدا غیر خدا را جای ندهید♡///
\\\♡امام صادق علیه سلام .بحار الانوار ♡///

///♡سایه بهشت♡///

اگر شفاف ببینی
و مهارت به تصویر کشیدن داشته باشی،
اگر درست بیاندیشی
و توان بیان اندیشه را داشته باشی،
اگر با همه وجودت دوست داشته باشی،
و هنر ابراز احساس را داشته باشی
کلید " دل " آدمیان
در کف با کفایت توست…

فاطمه مظلومی چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 17:26 http://f313m.blogfa.com/

سلام
ببخشید یه خورده طول کشید با اومدن ماه مهر کارم زیاد شد و وقت نکردم از وبتون دیدن کنم.
دوست مهربان
ممنون از حضورتون
وب شما هم زیباست واز خوندن پست هاتون بسیار لذت بردم وبا افتخار لینکتون کردم.

سلام . . . به گل بوته های شعر و ترانه خوش آمدیده اید . از این که دعوت برادرتان را اجابت کرده اید بسیار سپاس گزارم . من هم با افتخار وب شما را « با نام آیه های سرخ » لینک کردم . بازم سپاس گزارم . موفق و موید باشید . . .

مهدی عباسی خواجه شاهی چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 14:19

باسلام و تجدید ادب
استادجان شعروالای شما در وصف مولایمان سرشار از احساس و نمود ارادت و نمادتوفیق آسمانی شماست.
از امروز سعی خواهم کرد که با جلب همکاری چندتا از دوستای هنرمند آهنگ سازم بتوانم این شعر پرمحتوای شما راتا سال آینده با صدای خودم به تصنیف درآورم.
و از بابت درخواست نقدی که شما از بنده درباره سرودتون کرده بودید واقعا به نوبه خودم هیچ حرفی جز سپاس و قدردرانی از حضورمعنوی شما ندارم.

سلام علیکم . خدمت باسعادت دوست و برادر ارجمندم جناب آقای عباسی . از اظهار لطفتان بابت دل نوشته حقیر در مورد حضرت امیر ، بسیار سپاس گزارم . و البته نا گفته نماند که همان طور که خودتان بر این امر استادید هرچه از حضرت گفته و نوشته شود تعریف او نگفتیم « الا یک از هزاران » . . . چقدر خوش حالم کردید وقتی دیدم که فرموده اید می خواهید با صدای خودتان این شعر را به تصنیف تبدیل کنید . خوش حالی ام هم بابت تبدیل شدن دل نوشته ام به تصنیف و هم بیشتر بابت این که می شنوم می گویید می خواهید با صدای خودتان باشد . این دیگر سعادتی رویایی برای من است که شعرم را با صدای زیبای شما و از حنجره گرم شما بشنوم . . . سربلند و سرافراز بمانید و استوار چون کوه .

بنت الهدی چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 00:22 http://www.tabiatmoallememast.blogsky.com

تا حبّ علی و آل او یافته ایم
کام دل خویش مو به مو یافته ایم
وز دوستی علی و اولاد علی است
در هر دو جهان گر آبرو یافته ایم

تا که بر لب نامت ای زیباترین، می آورم
آسمان ها را تو گویی بر زمین می آورم
تو طلوع آفتابی، من اذان مغربم
زیر لب نام امیرالمؤمنین می آورم

سلام ممنون شماهم لینکید امیدوارم دوستان خوبی برای هم باشیم

یاسمین زهرا یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 22:05 http://ma2doost94.mihanblog.com

سلام علیکم

بینهایت سپاسگزارم بخاطر ادامه حدیث قدسی[گل]

باعث افتخار بنده حقیر است خواندن شعرهای زیبا وارزشمند شما.

سلام علیکم . . .
مخلص شما خواهر بزرگوارم هستم . واسطه شدید تا ادامه حدیث قدسی را پیگیر باشم و مطلب تازه ای یاد بگیرم . من از شما بی نهایت ممنونم . چون مشمول این حدیث ازقول مولای متقیان شدم : « «من علّمنی حرفاً فقد صیّرنی عبداً» . . . بازم سپاس ویژه . . .

دخی رو مخی یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 19:03 http://fashion-girls2015.mihanblog.com

سلام مرسی ک سر زدی تبادل لینک؟؟؟

سلام . شما با افتخار از طرف گل بوته های شعر و ترانه با نام « دیونه گی » لینک شدید . من نام وبتان را این چنین خواندم اگه دوست دارید بمونه . و اگر این نام درست نیست هر نامی امر کنید اصلاح کنم . ممنونم .

ببخش تا ...بدرخشی یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 17:41

سلام


پاینده باشین

سلام . به هم چنین . شماهم پاینده و استوار چون کوه بمانید . . .

رحمانی یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 16:24 http://elmfarhang.mihanblog.com/

سلام استاد
امروز روز جهانی معلم هستش این روز را بهتون تبریک می گم و براتون موفقیت را آرزو می کنم

سلام همکار و برادر ارجمندم . . .
بسیار متشکرم . من هم روز جهانی معلم را خدمتتان تبریک عرض می کنم . . .
با آرزوی توفیقات روز افزون برای جناب عالی . . .

یاسمین زهرا یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 15:48 http://ma2doost94.mihanblog.com

سلام علیکم

شعرتون عالیه

سلام علیکم . . .
متشکرم . شما بینش تان عالی است . عالی می بینید . . . .

علی.......................ali یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 08:56 http://donyababa.blogfa.com/

❣یا ذالجلال والاکرام❣

❣سلام مهــر پویا❣

❣صبح دل انگیــــز آمد❣
❣گذر ثانیه های عمرتون❣
❣توام با آرامش و سلامتی❣

❣دفتر این زندگى را باز کن

❣زیستن را با سلام تازه اى آغاز کن


❣روشن و شفاف باش،بى تخلف همچو روز

❣با نواى مهربانى عاشقى را ساز کن


❣با محبت آشتـــــى کن همزبانى پیشه ساز

❣قلب خود را با صفاى همدلى دمسازکن


❣گل بخند و گل شنو در گلشن این بوستان

❣غنچـــــه هاى لحظه ها را با نوازش نــــــاز کن


❣روز تـــازه,فکـــــر تـــازه,راه تـــازه پیش گیر

❣عاشقـــى را با کلام تازه اى آواز کن


❣بگذر از امواج منفى همچو طوفان خزر

❣سمت و سوى ساحل آرام دل پرواز کن

❣گشاده رویى، سبب دوستى و محبّت است.

❣امام علی علیه سلام❣ غرر الحکم جلد 4

❣سایه بهشت❣

سلام . بسیار زیباست .
لامم نه علیکم

نه سپیدم نه سیاهم

نه چنانم که تو گویی

نه چنینم که تو خوانی

و نه آنگونه که گفتند و شنیدی

نه سمائم نه زمینم

نه به زنجیر کسی بسته‌ام و بردۀ دینم

نه سرابم

نه برای دل تنهایی تو جام شرابم

نه گرفتار و اسیرم

نه حقیرم

نه فرستادۀ پیرم

نه به هر خانقه و مسجد و میخانه فقیرم

نه جهنم نه بهشتم

چُنین است سرشتم

این سخن را من از امروز نه گفتم، نه نوشتم

بلکه از صبح ازل با قلم نور نوشتم ...

گر به این نقطه رسیدی

به تو سر بسته و در پرده بگویــم

تا کســی نشنـود این راز گهــربـار جـهان را

آنچـه گفتند و سُرودنـد تو آنـی

خودِ تو جان جهانی

گر نهانـی و عیانـی

تـو همانی که همه عمر بدنبال خودت نعره زنانی

تو ندانی که خود آن نقطۀ عشقی

تو خود اسرار نهانی

تو خود باغ بهشتی

تو بخود آمده از فلسفۀ چون و چرایی

به تو سوگند

که این راز شنیدی و نترسیدی و بیدار شدی در همه افلاک بزرگی

نه که جُزئی

نه که چون آب در اندام سَبوئی

تو خود اویی بخود آی

تا که در خانه متروکۀ هرکس ننشـــینی و

بجز روشنــی شعشـعۀ پرتـو خود هیچ نبـینـی

و گلِ وصل بـچیـنی

شیدا(فَرمِه) یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 08:11 http://shadeofparadise.blogfa.com

هنوز فرصت خوب ومناسب وبا تمرکز ندارم که شعرهای وبلاگ دیگر شما رو بخونم

که اگر بخونم حتما دیدگاهم رو خواهم گفت.

سلام . انشاءالله که به قول حافظ وجودتان آزرده گزند مباد . . .

علی یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 04:31 http://donyababa.blogfa.com/

بعضی از آدمها پر از مفهوم هستند




پر از حس های خوبند




پر از حرف های نگفته اند





چه هستند .. هستند





و چه نیستند .. هستند




یادشان . خاطرشان . حس های خوبشان




آدمها .. بعضی هایشان .. سکوتشان هم پر از حرف هست




پـر از مرهم به هر زخم است ! ...

سلام . متن زیبایی بود از جناب بیژن جلالی . . .ممنونم داداش گلم . . .
"هیچ کَس با من نیست
مانده‌ام تا به چه اندیشه کنم!
مانده‌ام در قفسِ تنهایی.
در قفس می‌خوانم
چه غریبانهِ شبی است،
شبِ تنهاییِ من...!"

سهراب سپـهـری

گیتی رسائی شنبه 11 مهر 1394 ساعت 22:48 http://gitoly.ir

آقای فنائی عزیز من سه تا وب دارم یکی تو بلاگفا و یکی توی میهن بلاک یکی هم همون نوه شیطونم تو بیان برام درست کرده دیگه فکر میکنم ظرفیتم پر شده . البته من هردوشب یکبار از تمام نوشته های سه تا وبم پی دی اف میگیرم نگران از بین رفتنشون نیستم ولی خوب پی دی اف کجا و خود وب کجا اون سایت رو هم فقط دو روز آخر که نوشته گذاشته بودم پرید . بهر حال اینهمه مهر و لطف شما منو شرمنده میکنه امیدوارم سزاوار اینهمه محبت شما باشم

شما برام خیلی محترم و عزیزید . شایستگی ها و لایقتتون برای همه ما دوستان چندین بار ثابت شده . حضور شما در وب هرکدام از ما و در وب های خودتان . حال و هوای بانشاط تری به جمع دوستان می بخشد . دعا می کنم این حضور هیشه گرما بخش کانون گرم ما خانواده وبلاگ نویسان باشد . . . متشکرم . . .

گیتی رسائی شنبه 11 مهر 1394 ساعت 22:44 http://gitoly.ir

داشت که مرتبا به روزش کنم حالا که دچار اِرور 403 شده نمیدونم چه کار کنم راستش بلد نیستم رفتم دنبالش ولی خیلی حالیم نشد . نوه ام هم که دیگه مدرسه اش شروع شده و چون دبیرستانی هست و تو مدرسه تیزهوشان میره خیلی سرش شلوغ شده خجالت میکشم ازش بخوام درستش کنه ضمن اینکه خیلی هم برام مهم نیست ولی بهر حال زحمتی کشیدم دلم نمیخواست اینطور بشه که شد . ممنونم از اینهمه دقت نظرتان

سلام: بی صبرانه منتظر حضورتون در این وبم و پذیرای نظراتتتون هستم...

سلام . وب زیبایی است . شعرهایتان ناب و بکرند . موفق باشید .

سلام عزیزم: عرض کردم که آدرسش تو پست ثابت همین وبم هست، ولی بازم چشم با اون وبم هم واسه تون کامنت میذارم تا راحت بتونی بیای تو وبم...[قلب]

سلام . . .
ببخشید شما درست می فرمایید . من دقت نکرده بودم . یعنی بار اولم بود که به خانه مجازی تان می آمدم و غریبه بودم . ممنون که آدرسشا کامنت کردید . به هر سه وبتون سر زدم . هر کدام با موضوع خاص خود . خیلی زحمت کشیده اید . خدا قوت . . .

پس از آنان ، من نه از رفتن، که از ماندن می ترسم،
می ترسم که مرده بمانم، مرده بمیرم...
شهادت را نه در جنگ، در مبارزه می دهند..
اگر بالت شکسته است ، غمت مباد!
شهادت بال نمی خواهد،حال می خواهد...
بال را پس از شهادت می دهند، نه پیش از آن...
اگر آمدی دیدی نوای سوختن آمد ، دلی دارد می سوزد !
دلی لیلی اش را گم کرده ...
راستی تو نشانی از لیلی اش داری ؟!
................
سلام و عرض روز بخیر خدمت شما برادر گرامی.

<<بعد از سفر به سوریه حاج ابراهیم همت در شب عملیات گفت: «بچه‌ها بجنگید، اگر نجنگید عنان‌ ما را این سازمان‌ مللی‌های جاسوس دست می‌گیرند. در این ممکلت رژه می‌روند. مدارک و اسنادتان را می‌برند و هیچ‌کاری نمی‌توانید بکنید.»

به روایت سردار نام آشنای دفاع مقدس حاج سعید قاسمی،

علی......ali شنبه 11 مهر 1394 ساعت 16:59 http://donyababa.blogsky.com/

سلام بر قلب هایی که جز
دوست داشتن چیزی نیاموخته اند

سلام بر روح هایی که جز
سادگی قالب دیگری ندارند

سلام بر تن هایی که
محبت لباس آنهاست

سلام بر نگاههایی که
صداقت زینتشان است

سلام بر مهر و تواضع آدمی
که بالاترین سرمایه اوست

در این کشتی درآ، پا در رکاب ماست دریاها
مترس از موج، بسم الله مجریها و مُرسیها

اگر این ساحران اطوار می ریزند طوْری نیست!
عصا در دست اینک می رسند از کوه موسی ها

زمین آسمان جُل را به حال خویش بگذارید
کسی چشم انتظار ماست آن بالا و بالاها

بیاید هر که از فرهاد شیرین عقل تر باشد
نیاید هیچ کس جز ما و مجنون ها و لیلاها

همین از سر گذشتن سرگذشت ماست پنداری
همین سرها... همین سرهای سرگردان صحراها

شب قدری رقم زد خون ما تقدیر عالم را
که همرنگ غروب ماست صبح سرخ فرداها

محمدمهدی سیار

متاسفم
راحت بخواب ای شهید!
ما بی خیال خونت شده ایم!
رها کرده ایم دیگر حرفهای تو را...پریم از آنجلنا جولی ها و ...
چه بر سرمان آمده است؟!
نپرس!
فقط میدانم دیگر شبیه خودمان نیستیم!شبیه همانهایی شده ایم که روزی آدم حساب نمی شدند!
راحت بخواب!
ما بی خیال آرمانهایت هستیم!بزرگترین خوش گذرانی زندگی امروز ما فیس بوک است!
زندگی؟!
چه بی معنی است!
راحت بخواب!
این تو نیستی که در میان ما نیستی!این ماییم که دیگر خودمان نیستیم!
این تو نیستی که جان نداری،این ماییم که در گورستان روزمرگی دفن شده ایم

شــهـــدا شـــرمـــنـــده ایـــم

زندگی اگر از مجرای قرآن و ولایت فقیه نگذرد، پوچ و بیهوده است و اگر از این دو مجرا بگذرد، زیبا و با هدف و دوست داشتنی است و مرگ، در این حالت دوست داشتنی تر! این حقیقت زندگی است که همۀ انسانها از آن آگاه نمی شوند و فقط قلیلی آگاه هستند بر آن!
شهید عباس قنبری از رشت

" الیوم اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی و رضیت لکم الاسلام دینا "
امروز ( روز غدیر خم ) دین شما را به حد کمال رساندم و نعمتم را بر شما تمام کردم و اسلام را به عنوان دین برای شما پسندیدم

قسم به اشهد ان لا اله الا الله
تو آمدی که بگویی علی ولی الله
من از " الیوم اکملت لکم ... " اینگونه فهمیدم
خدا با مهر او دین مرا اندازه می گیرد

آغاز ولایت حضرت علی (ع) مبارک
عیدتون مبارک

سلام بزرگوار . به گل بوته های شعر و ترانه خوش آمده اید . عید غدیر برای جناب عالی هم مبارک باشد .

علی جان ...
ای عشق پاک ... ای راه راستین الهی ...
ای صراط مستقیم ....
از غدیر تو سال هاست که می گذرد
ولی هنوز ،
به جرم عشق تو ، هزاران سر ، بر روی زمین می افتد ...
رنجها برده اند تا این میراث ارزشمند به ما رسیده است ...
گوارایمان باد ، این عشق ...
گوارایمان باد ...
دست مان را بگیر ...
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة علی بن ابی طالب

وقتی که از تو پر می شم
بارون شر شر می شم

وقتی که از تو خالیم
عینهو خشک سالیم

هی پر و خالیم می کنی با حرفات
داری خیالیم می کنی با حرفات

یه روز ازم خشت طلا می سازی
یه روز سفالیم می کنی باحرفات

چی کار کنم تا که دلم خنک شه
دل توهم کویر پر ترک شه

چی چی بهت بگم که مثل حرفات
حرف منم رو زخم تو نمک شه

هی پر و خالیم می کنی با حرفات
داری خیالیم می کنی با حرفات

یه روز ازم خشت طلا می سازی
یه روز سفالیم می کنی باحرفات

زخم زبون عمق کمی نداره
نیش زدنات که مرهمی نداره

میخوام بخونم تا همه بدونن
صدام دیگه زیر و بمی نداره



محمد علی بهمنی
ـــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــ
تقدیم به شما بزرگوار

علی شنبه 11 مهر 1394 ساعت 14:55 http://donyababa.blogsky.com/

چه دریاچه ای بود

نگاهت

و من نمی دانستم تا کجاها

همراه خنده ات

در آن پارو خواهم زد.سلام بر قلب هایی که جز
دوست داشتن چیزی نیاموخته اند

سلام بر روح هایی که جز
سادگی قالب دیگری ندارند

سلام بر تن هایی که
محبت لباس آنهاست

سلام بر نگاههایی که
صداقت زینتشان است

سلام بر مهر و تواضع آدمی
که بالاترین سرمایه اوست


سلام واحترام خوبیعایتان راسپاس...
من ندیدم بیدی، سایه‌اش را بفروشد به زمین
رایگان می‌بخشد، نارون شاخه‌ی خود را به کلاغ
هر کجا برگی هست، شوق من می‌شکفد
تا بخواهی خورشید، تا بخواهی پیوند، تا بخواهی تکثیر
زندگی رسم خوشایندی است
پرشی دارد اندازه‌ی عشق
(سهراب)

سلام ای ناله ی بارون

سلام ای چشمای گریون

سلام روزای تلخ من

هنوزم دوستت دارم

سلام ای بغض تو سینه سلام ای آه آیینه

سلام شبهای دل کندن هنوزم دوستت دارم

استاد گرامی سایه شما بر سرمن همیشه برقرار امیدوارم و آرزو دارم روزهای شیرین پاییز را با شادی و سلامتی سپری کنید .

شیدا(فَرمِه) شنبه 11 مهر 1394 ساعت 07:17 http://shadeofparadise.blogfa.com

〰♥یا رب العالمین♥〰

〰♥سلام دوست خوب ♥〰

〰♥سلام بر شنبه !
〰♥دوباره آمدى؟
〰♥قدمت به خیر!
〰♥وقتى براى بیدارکردن دوستانم میروى
〰♥یک سبد عشق الهی
〰♥یک دنیا آرزوهاى زیبا
〰♥و یک عالمه الطاف خدا را
〰♥به روى چشم هایشان بپاش
〰♥بگذار با ترنم دنیایى از امید
〰♥چشمانشان را به روى تو باز کنند!


♥〰خود را به انجام کارهایی عادت بده که تو را به سمت آرامش و خوبی ها هدایت کند…
♥〰منتظر نباش تا کسی به تو انرژی مثبت بده خودت شروع کننده باش
♥〰و احساس خوبت را حتی با یه لبخند به دیگران انتقال بده …

〰♥هرکس به آنچه برایش قسمت شده، راضى باشد، قلب و بدنش، آسوده میگردد.
♥امام علی علیه سلام شرح نهج البلاغه ♥

روزتان پر از حس خوب

〰♥سایه بهشت♥〰

سلام

سلام
سلام به این گوشه دنج
سلام به شمعدانی کوچک
سلام به پنجره

سلام به آن سوی ابرها
سلام به آن سوی شهرها
سلام به آن سوی آب ها
سلام به آن سوی دلتنگیها
سلام به آن سوی امواج . . .
____________________
از پیام های زیبا و سازنده تان بی نهایت متشکرم . انشاءالله که بتوانم عمل کننده خوبی برای پیام هایتان باشم .
بازم سپاس گزارم . . .

E_smaeil شنبه 11 مهر 1394 ساعت 00:55 http://e-smaeil.blogfa.com

داداش مایل بودی لینکم کن خبر بده لینکت کنم

سلام داداش گلم . شما با افتخار از طرف گل بوته های شعر و ترانه لینک شدید . . .

سلام
زیبا بود و نغز
عید غدیر خم عید ولایت مبارکباد

سلام . . .
از لطف و حسن نظرتان سپاس گزارم .
عید غدیر برشما نیز مبارک . .

آیریلان جمعه 10 مهر 1394 ساعت 22:03 http://baghehayrilan94f73e.blogfa.com/

کاش مى شد بشوم میثم تمّار على
تا بمانم دو شبى را به روى دار على

لا فتى بر همه ى اهل اُحُد ثابت کرد
نیست نام اَحَدى در خور پیکار على

قبل اسلام در آغوش نبى قرآن خواند
پس بگویم به نبى ، احمدِ مختار على

قم نجف مکه نجف کرب و بلا ، طوس نجف
هست اینها همگى حاصل تکرار على

لحظه ى مرگ مى آید که کنار بدنم
جسد من بشود عبد خبردار على

گفت جبریل به جمعى که نبوت مى خواست
قبل آن دست بجنبید به اقرار على

من ملک بودم و فردوس برین جایم بود
آمدم تا بشوم بنده ى دربار على

هر دل عارف سرمست از این آگاه است
ذکر یا شاه نجف معنى بسم الله است
عید غدیر بر شما مبارک...

وب زیبایی دارین...


مرسی از حضورتون در وبم دوست عزیز.....

من هم از حضور گرم شما و اجابت تان بی نهایت سپاس گزارم .

خوش به حال من ودریا و غروب و خورشید
و چه بی ذوق جهانی که مرا با تو ندید

رشته ای جنس همان رشته که بر گردن توست
چه سروقت مرا هم به سر وعده کشید

به کف و ماسه که نایابترین مرجان ها
تپش تبزده نبض مرا می فهمید

آسمان روشنی اش را همه بر چشم تو داد
مثل خورشید که خود را به دل من بخشید

ما به اندازه هم سهم ز دریا بردیم
هیچکس مثل تو ومن به تفاهم نرسید

خواستی شعر بخوانم دهنم شیرین شد
ماه طعم غزلم را ز نگاه تو چشید

منکه حتی پی پژواک خودم می گردم
آخرین زمزمه ام را همه شهر شنید



محمد علی بهمنی

سلام عادل جان: خوبی؟ ممنون که به وبم سر زدی، سروده های جالبی بود استفاده کردم، چون من خودم هم شعر میگم لذا خوشحال میشم به وبلاگ دیگرم « عاشقانه های انتظار » که موضوع آن سروده ها و دلنوشته هایم در مورد امام زمان(عج) هست سری بزنید و نظرتونو بفرمائید، منتظر حضورتون هستم...

سلام . بسیار متشکرم . از حسن نظرتون راجع به دل نوشته ایم کمال سپاس و امتنان را دارم . از آشنایی با شما به خود می بالم و خیلی خوش حالم . خیلی دوست دارم که به وب « عاشقانه های انتظار » بیایم و دل نوشته های شما را بخوانم . ولی هرچه تو گوگل سرچ کردم پیدا نکردم . لطف کنید آدرسشا برام کامنت کنید . بی صبرانه منتظر خواندن شعرهایتان هستم . . . .
بازم سپاس گزارم . . .

☆❤★❤☆❤★❤☆❤★❤☆❤★❤

_____-:¦:-_____ $
_________-:¦:-_$$$___-:¦:-
_-:¦:-_______$$$_$$$_____-:¦:-
__________$$$___$$$________
___$$$$$$$$$_(☆)_$$$$$$$$$$$
____$$$ _____ (♥ ♥) ______ $$$
____ $$$_____ (★) ______ $$$ __-:¦:-
____$$$______$$$________$$$
___$$$$$$$$$_$$$__$$$$$$$$$$
-:¦:- _____$$$_ $$$_$$$
_________ _$$$ _ $$$ ____-:¦:-
___-:¦:-_______$$$
______-:¦:-____ $___-:¦:-
____________ -:¦:-

☆❤★❤☆❤★❤☆❤★❤☆❤★❤
بـــه تاراج برده ای تمام حواســــم را
مـی خندم تویــی
مــی گریـم تویــی
مــــی خوابــم تویـی
انگار نقاشـی ات را پشت پلکـم کشیده اند
اکـــنون ،
برایت مینوســیم
کاش میفهمـــیدی
دلتنـــگی سخت است ،
ویــرانم کــرده ای.......

امسال نیز یکسره سهم شما بهار
ما را در این زمانه چه کاریست با بهار

از پشت شیشه های کدر مات مانده ام
کاین باغ رنگ کار خزان است یا بهار

حتی تو را ز حافظه گل گرفته اند
ای مثل من غریب در این روزها بهار

دیشب هوایی تو شدم باز این غزل
صادق ترین گواه دل تنگ ما بهار

گلهای بی شمیم به وجدم نمی کشند
رقصی در این میانه بماناد تابهار



محمد علی بهمنی
_________________
بسیار زیبا بود متن ارسالی تان ممنونم .

☆❤★❤☆❤★❤☆❤★❤☆❤★❤

_____-:¦:-_____ $
_________-:¦:-_$$$___-:¦:-
_-:¦:-_______$$$_$$$_____-:¦:-
__________$$$___$$$________
___$$$$$$$$$_(☆)_$$$$$$$$$$$
____$$$ _____ (♥ ♥) ______ $$$
____ $$$_____ (★) ______ $$$ __-:¦:-
____$$$______$$$________$$$
___$$$$$$$$$_$$$__$$$$$$$$$$
-:¦:- _____$$$_ $$$_$$$
_________ _$$$ _ $$$ ____-:¦:-
___-:¦:-_______$$$
______-:¦:-____ $___-:¦:-
____________ -:¦:-

☆❤★❤☆❤★❤☆❤★❤☆❤★❤

سلام. این عید سعید رو بهتون تبریک میگم.با ارزوی بهترین ها برای شما
ممنون ازاینکه بهم سر زدید.خوشحال میشم بازم ببینمتون

سلام . به گل بوته های شعر و ترانه خوش آمده اید .من هم مجددا عید غدیر را به شما تبریک می گویم . از اجابتان متشکرم .

محمد جمعه 10 مهر 1394 ساعت 20:02 http://www.bagheri6298.blogfa.com

غدیر یعنی کسانی که عقب مانده اند برسند
و کسانی که جلو رفته اند برگردند، تا با ولایت حرکت کنند.
عید غدیر خم مبارک باد

سلام شعرزیبایی بود در وصف مولای مان علی (ع)
شعری تازه و نو...................درود بر شما

گیتی رسائی جمعه 10 مهر 1394 ساعت 19:55 http://gitoly.ir

سلام و آنهم از نوع بلندترین و رساترینش . حظ کردم . باشید همیشه سالم و سرایا

ممنونم که به دیدنم آمدید. سپاسم را پذیرا باشید آقای فنائی عزیز

آیا این وب را جایگزین کنم ویا این را هم جداکانه لینک کنم ؟

سلام . استاد گرامی ا م سرکارخانم رسائی ارجمند واقعا فنائی رساترین سلامتان در بلندترین ایهام کلامتان شدم . لذت بردم از آرایش جمله . من هم دعا می کنم و آرزو که همیشه سالم و با نشاط و سرحال در دنیای اجتماعی و در عالم شعر شاهد حضور گرمتان باشم . . .
نه دیگر وب قبلی تو بلاگفا قابل اعتماد نبود لطفا همین وب تو بلاک اسکای را جایگزین بفرمایید . ممنونم .

بهارک جمعه 10 مهر 1394 ساعت 19:13 http://labkhande74.blogfa.com

چرا منو از لینکاتون حذف کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام . وب « گل صمیمیت » تو لینک دوستان در گل بوته های شعر و ترانه سابق بود که بلاگفا خودش همه را حذف کرده بود . ببخشید اگر قصوری شده . در این یکی گل بوته ها با افتخار لینک شدید . ممنونم که توجه می کنید . . .

ببخش تا ...بدرخشی جمعه 10 مهر 1394 ساعت 17:51

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام


بیسته بیسته وبتون


ارادتمند شما ببخش تا ...بدرخشی

سلام . . .
مرسی . . .
پیامتان عالی و انسان دوستانه و خدا دوستانه است است . معلومه شخصیت بالایی دارید بی ریا .

شیدا(فَرمِه) جمعه 10 مهر 1394 ساعت 15:01 http://shadeofparadise.blogfa.com

سلام بزرگوار

نوشته های خوب و زیبایی دارید

نمیدونم واقعا وبتون تازه به راه هست یا بخاطر بلاگفا تازه ساخته شده

چون دوست دارم آثار بیشتری از شما بخونم

خیلی برام جالب بود که تاریخ نوشته ها برای دهه هفتاد هست

از وبلاگ آقای کارگر شعرتون و پیام هاتون رو میدیدم

و چون جالب بود خیلی وقت بود تصمیم داشتم بیام

که امروز سعادتی و فرصتی شد که برای اولین بار خدمت برسم

سلام علیکم خواهر ارجمند سرکار خانم « شیدا » به گل بوته های شعر و ترانه خوش آمده اید . . .
از اظهار لطفتان نسبت به دل نوشته هایم بسیار سپاس گزارم و انشاءالله که بتوانم قدر دان لیاقت های شما بزرگوار باشم . . .
در مورد مطالب وبم سوال فرموده بودید که آیا قبلا بوده یا نه ، تازه است ؟ راستش قبلا هیچ کس جز خودم و خدا خبر از دست به قلم شدنم نداشت ( که الآنم جز دوستان اینترنتی ام همه بی خبرند ) تا این که از پارسال به فکر انتشار و علنی کردن دل نوشته هایم افتادم . چند وب هم تو بلاگفا ساختم که به لطف دکتر شیرازی شیرازه همه آن ها از هم پاشید . تا این که دوتا شونا نصف و نیمه تو بلاگفا ( به آدرس :
http://fanaeiadel.blogfa.com/ مخصوص دل نوشته های خودم و http://adelfanaei.blogfa.com/ دل نوشته های شاعران بزرگ ) رها کرده ام و به بلاک اسکای پناه آورده ام . فعلا که قصد چاپ شعرهای خودما ندارم امیدوارم بلاک اسکای درست عمل کنه تا بتونم بقیه حرف دلم را که در قالب شعرندو خیلی هم زیاد و زمان برند درجشون کنم . . .
تقریبا از سال اول دبیرستان شعر را شروع کرده ام و در جایی چاپ نشده و برای همین تاریخ دهه هفتاد خورده اند یعنی اونا را اون زمان گفته ام . من هر شعری که نوشته ام تاریخشونم یادداشت کرده ام . . .
جناب آقای کارگر گرامی واقعا انسان وارسته و فرهیخته ای هستند دوستشون دارم و دوست بودن با ایشون برام افتخار بزرگیه . شما هم اگر افتخار بدهید آشنایی با شما را غنیمت خواهم دانست و در زیر سایه حمایت های تان و با راهنمایی های تان بیشتر از پیش در خدمت ادبیات و شما عزیزان خواهم بود . . .

شیدا(فَرمِه) جمعه 10 مهر 1394 ساعت 14:34 http://shadeofparadise.blogfa.com

◕✿□▪اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم □▪✿

✿□▪ سلام بزرگوار▪□✿

✿□▪آدینه ای پاییزی پر ز مهر الهی▪□✿

▪□جشن حق غدیر و امامت بر حق امام علی علیه سلام خجسته □▪

✿ □▪زندگی کاش که بر وفق مرادت باشد
✿ □▪آنکه از یاد تو را برد به یادت باشد

✿ □▪بعد از این از ته دل کاش بخندی نه فقط
✿ □▪خنده بر کنج لبت از سر عادت باشد

✿ □▪غم نبینی گل من! اشک نبیند چشمت
✿ □▪از تو در یاد همه چهره ی شادت باشد

✿ □▪آنقدر بخت به روی تو بخندد که فقط
✿ □▪حس هر کس که تو را دید حسادت باشد

✿ □▪این همه غم که تو بر دوش کشیدی ای کاش
✿ □▪جاش بر شانه ی تو مرغ سعادت باشد

□▪وجیهه جامه بزرگی▪□

□▪کسی که به روزی خدا خشنود باشد
□▪بر آنچه ازدست رود اندوهگین نباشد.
□▪امام علی علیه سلام نهج البلاغه"حکمت349▪□


✿روزتان سرشار از خوشنودی الهی ✿

✿ □▪سایه بهشت▪□✿

عید غدیر خم مبارک . . .
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اگر به حکم تو باشند باد و آتش و آب
و یا به دست تو گردند سنگ و گل زر ناب

اگر مطیع تو گردند خلق روی زمین
وگر مسخر گردد تو را خور و مهتاب

اگر بنای معابد کنی هزاران بار
و یا به نام تو مسجد بنا شود صد باب

اگر به زهد نباشد تو را قدیم و ندیم
و یا ز کثت تقوی نباشدت خور و خواب

به هوش باش و شنو این سخن ز مردانی
بحق جمله رسولان بحق پنج کتاب

به سینه تو نباشد چو مُهرِ مِهر علی«ع»
نباشدت به دو دنیا نصیب غیر عذاب

از: مرحوم محمد علی مردانی
__________________________

رحمانی جمعه 10 مهر 1394 ساعت 14:22 http://elmfarhang.mihanblog.com/

خورشید چراغکی ز رخسار علیست / مه نقطه کوچکی ز پرگار علیست

هرکس که فرستد به محمد صلوات / همسایه دیوار به دیوار علیست

عید غدیر مبارک

الهم صلی علی محمد و آل محمد ( ص ) . . . . .
عید غدیر خم بر شما دوست گرامی ام نیز مبارک . . .
___________________________

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد