گل بوته های شعر و ترانه ( دفتر دل نوشته ها )

دل نوشته های خودم در تنهایی خودم به خاطر خودم و برای خاطر خودم . . .

گل بوته های شعر و ترانه ( دفتر دل نوشته ها )

دل نوشته های خودم در تنهایی خودم به خاطر خودم و برای خاطر خودم . . .

انتظار

انتظار . . .


جمعه نزدیک است

او در راه . . .

امروز ،

یا فردا

یا نشد پس فردا . . .

ذوالفقار در دست

از گرد راه می رسد حتماً

 سی صد و سیزده مرد مؤمن

با مشت های گره کرده اطرافش

و نقطه چین انتظار را با عدل پر می کند بی شک .


94/06/08


روز ولادت قائم آل محمّد ( عج ) تبریک و تهنیت باد .



نظرات 40 + ارسال نظر
سویودو شنبه 22 خرداد 1395 ساعت 16:27 http://girlscity13412.mihanblog.com

اللهم عجل لولیک الفرج...

اللهم عجل لولیک الفرج...

مهناز سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 11:44 http://delneveshteyemanoto.mihanblog.com/

چه آرزوی قشنگی...
کاش حداقل یکی از بنده های خوب خدا باشیم.

مرسی . لطف دارید . انشاءالله که خدا ما را به عنوان یکی از بندگان خوبش قبول خواهد کرد .

شیدا(فَرمِه) دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 21:45 http://shadeofparadise.blogfa.com

یا قاضی الحاجات

سلام سرور ارجمند

شب و روزتان متعالی...


حال . جسم و روحم در حال ترمیم...به قول شاعر خوب است اما باز هم بد می شود..

تحمل غم خیلی سخت هست.....

آخرین بار بله ناگهانی باید جایی می رفتم..اما عجله بخاطر ارسال اون شعرهایی بود که خدمت شما فرستاده بودم
متاسفانه در محل انتخابیه ما بین ظرفیت نبودم....و کمی ناراحت بودم و دلم میخواست باشم.
ولی خدا نگاهی از سر لطف کرد و متن ادبی من رو برگزید در یک جشنواره دیگر...که هم زمان شرکت کردم.
خیلی از جشنواره ها شرکت میکنم و دارای رتبه های کشوری هستم در خصوص نویسندگی چون بسیار علاقه دارم

اما برای شعرهایم هم چندین جشنواره فرستادم و اتفاقا رتبه هایی بدست اوردم منتهی دوست دارم که زیر نظر یک جایی باشم مثل انجمنی...کانونی...موسسه ای...که نوعی حمایت از نویسندگان باشه و حالت اموزشی هم باشه و بشه با راهنمایی های اونها خودم رو تقویت کنم در خصوص نویسندگی و سرایندگی...و حداقل توانایی بیشتری پیدا کنم...

چندین بار جویا شدم اما متاسفانه چنین جایی نبوده و حامی ای ندارم...اون جشنواره انتخابیه هم چنین چیزی بود منتهی چون ظرفیت محدود بود .بلاخره افرادی هم مثل من نتونستند شرکت کنند.
درس و امتحان و... که گرفتاری نیست....تا باشه از این گرفتاری ها
ولی با سلامتی و آرامش روح و آسایش در زندگی

با درود و بدرود.

سلام
اوقات شریفتان خوش .
انشاءالله که حال و احوالتان همیشه رو به راه باشد و همیشه سلامتی و تندرستی در راه......
هنوز فرصت های زیاد در انتظار شماست شعرهایتا یکی از دیگری پرمحتواتر و زیباتر بود . من که خیلی ازشان خوشم آمد . ممنونم که افتخار می دهید و شعر مرا در وبلاگتان درج می کنید . سپاس .
راستی اگر دوست داشتید سایتی به نام « سایت شعر نو » وجود دارد که می توانید با ثبت نام در آن جا مطالب و دلنوشته های خود را اعم از شعر یا داستان و متن ادبی و غیر ادبی هر چه نوشته دارید قرار دهید و نویسندگان و شاعران دیگر نقد و بررسی کنند . تقریبا همان حامی گونه ای است که دوست دارید داشته باشید . آدرسش را سیستم اجازه نداد درج کنم گفت تبلیغاتیه . ولی اگر شما عنوان « سایت شعر نو » را در گول بنویسید خودش میاد آن وقت از قسمت سمت راست مانیتورتان زیر کلمه ورود را نگاه کنید نوشته « ثبت نام شاعران » مراحل ثبت نام را انجام دهید و مطالبتان را درج کنید . فکر کنم جواب گوی نیاز شما باشد .
راستی دیگه : من هنوز نظر شما را تایید نکرده ام گفتم شاید دوست نداشته باشید دیده بشه گفتم برای تایید یا عدم تاییدش ازتون اجازه بگیرم . اجازه می دهید تاییدکنم و دیده بشه ؟

مهناز شنبه 15 خرداد 1395 ساعت 12:02 http://delneveshteyemanoto.mihanblog.com/

اللهم عجل لولیک الفرج...

قشنگ نوشتین.

سیصد و سیزده نفر که تعدادی از آن ها زن هستند.

سلام
مرسی لطف دارید .
و انشاءالله سرکار خانم یکی از آن تعداد باشید .

رحمانی جمعه 14 خرداد 1395 ساعت 18:28 http://elmfarhang.mihanblog.com/

جمعه یعنی یک غروب وعده دار / وعده ترمیم قلب یاس زار

جمعه یعنی مادر چشم انتظار / درهوای دیدن روی نگار

جمعه یعنی یه سماء دلواپسی / می شود مولا به داد ما رسی . . . ؟

سلام
زیبا بود . استفاده کردم . ممنون.

محمد جمعه 14 خرداد 1395 ساعت 15:39 http://www.bagheri6298.blogfa.com

دل هوای روی ماه یار دارد جمعه ها
دل هوای دیدن دل دار دارد جمعه ها
صبح جمعه چشم در راهیم ما ای عاشقان
یار با ما وعده ی دیدار دارد جمعه ها
اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

محمد جمعه 14 خرداد 1395 ساعت 15:36 http://www.bagheri6298.blogfa.com

سلام
بسیار ممنونم..من هم خدا روشکر می کنم..که وقتی وبلاگ باز می کنم..و نظرات شما استاد بزرگوار را می بینم...............بسیار از شما ممنونم.....
خداروشکر سلامتی نعمتی ماورایی ست..همه چی داشته باشیم وسلامتی نباشه...........یعنی :(((امیدوارم که همیشه شاد وسلامت وقبراق و حالتون خوب خوب خوب باشه..ممنونم بابت این همه تعریف وتمجید....خداحفظتون کنه .
چه دعاهای زیبا ودلنشینی یکی از یکی زیبا وپرانرژی...........من هم برای شما امید به فرداهای زیبا و رسیدن به هرآنچه که در دل آرزو دارید وسلامتی و شادی و حال خوش ..........متشکرم.............در پناه خدا باشید

سلام
سپاس گزارم . شما بزرگوارید . لطفتان مستدام .
خدا را شکر که نعمت سلامتی عطایمان کرده و توفیق یافتیم امسال دراین ماه مبارک هم روزه بگیریم .

رحمانی پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 ساعت 17:27 http://elmfarhang.mihanblog.com/

گل رفت و شمیم خوشش اینجاست هنوز

بلبل به هوا ی گل چه شیداست هنوز

رفتی ز جهان اگر چه ای روح خدا

لیکن علم مهر تو بر پاست هنوز

رحلت جانسوز امام خمینی(ره) تسلیت باد

✳️السلام علیک یا روح الله ... ✳️


در آسمان نگاهش بهشت منزل داشت
بهشت روشنی از آن همه فضائل داشت

شکوه و هیبت و حُسن و ملاحتش بی‌مثل
عجب جمال و جلالی در آن شمایل داشت

نگاه روشن او آیه‌های «والفجر» و
لبش ترنم «یا ایها المزمّل» داشت

رسید، صبح سپید نزول «أعطینا»
رسید و کوثری از روشنی حمایل داشت

مسیح بود و دمش جان تازه می‌بخشید
که زنده از نفحاتش هزارها دل داشت

دمی به ابروی پیوسته خَم نمی‌آورد
اگر که لشکر طاغوت در مقابل داشت

اگر که سیل عداوت، چو کوه پا برجا
اگر که موج ندامت، صفای ساحل داشت

گذاشت بر دل ما گرچه داغ هجرش را
مسیر روشن او سالکان واصل داشت

نهاد دست خدا در وجود «سیّد علی»
شکوه و هیمنه‌ای که «امام راحل» داشت

خدا کند که بفهمیم این سعادت را
حیات طیبه را ، نعمت ولایت را

سالروز ارتحال امام خمینی رحمت الله علیه تسلیت

احساس نویس پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 ساعت 12:00 http://ehsasnevisi.mihanblog.com/

ممنون از حضورتون ولطفی که به بنده داشتین ...
منتظر پست های بعدیتون هستیم استاد ...
موفق باشید ...
یا مهدی ...

سلام
مرسی . حتما . چرا که نه !؟ وب به آن مفیدی و سودمندی ...... حتمام حتما می آیم .
موفق باشید
یاحق.......

محمد پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 ساعت 11:09 http://bagheri6298.blogfa.com/

کوه ها شعر را پس نمی زنند
ابرها،
دریاها،
ستاره ها نیز چنین نمی کنند
اما امان از دست آدم ها
آدم ها شعر را
به بدترین صورت از خود می رانند
از ترس
با تحقیر و پرچانه گی.

و عجیب است
که پس از قرن و هزاره
هنوزم که هنوز است
دو چشمش به راه است
و مگر سیصد و اندی نفر از شیفتگانش ، زیاد است

که گویند
به اندازه یک « بدر » علمدار ندارد!

محمد پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 ساعت 11:07 http://bagheri6298.blogfa.com/

سلام ودرود خدا بر شما دوست خوب ومهربانم
بسیار ممنونم..شما لطف دارید...........خدا شما رو برای ما حفظ کند........که این قدر متواضع وفروتنی اید..بزرگوار....من همیشه به شما ارادت دارم...........شما که سرشار از انرژی مثبتید............امیدوارم تو زندگی به همه ی آرزوهاتون برسید ..وهمیشه شاد و سلامت باشید......................
بازم ممنونم...

سلام
خدا را شکر که دوباره می توانم برای دوست و برادر مهربانم « محمدجان » عزیزم پیام بنویسم . خدا را شکر که هر دو سالمیم و هر دو هنوز به سختی های زندگی اهمییت نمی دهیم .... ممنونم دوست بزرگوارم که چنین مهربان و پاک دلید . ممنونم دوست گرامی که این قدر با اراده و مصممید . سپاس که این همه عزیز و ارجمندید .........
برایتان یک عالمه طراوت و شادی و یک کهکشان امید و سلامتی ارزو دارم ....
سپاس سپاس سپاس ........

قرآن ناطق پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 ساعت 10:24 http://q-nategh.mihanblog.com

#نیایش

“… ای خدای کعبه!
این مردمی را،
که همه‌ی عمر،
هر صبح و شام،
در جهان،
رو به خانه‌ی تو دارند،
رو به خانه‌ی تو می‌زیند،
و رو به خانه‌ی تو می‌میرند،
این مردمی را،
که بر گردِ خانه‌ی ابراهیمِ تو طواف می‌کنند،
قربانی‌ی جهلِ شرک
و در بندِ جُورِ نمرود مپسند!…”


#نیایش_ص_۱۱۸

#دکتر_علی_شریعتی
.

شنه را عطش نمی کُشَد ، فکر آب می کُشَد مرا

جمعه های سرد و بی طلوع ، این سراب می کشد مرا

بس که ندبه خوانده نای من ، صبح خسته از صدای من

بس که چشم باز مانده ام ، حرف خواب می کشد مرا

عاشقّی و قطره ای چو من ، آن هم عشقِ روی مهر و ماه

من کجا و عشق او کجا ، آفتاب می کشد مرا

هر گناه و هر خطای من ، ثبت شد میان این کتاب

چون شنیده ام که خوانده ای ، این کتاب می کشد مرا

هر قنوت و هر دعای عهد ، خالصانه محض روی تو

گوئیا حساب کرده ای ! این حساب می کشد مرا

وعده های دادۀ تو را ، جمعه جمعه ثبت کرده ام

از ثواب منتظر نگو ، این ثواب می کشد مرا ...

محمد شیرین زاده پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 ساعت 10:07 http://m-bibak.blogfa.com

شاید این جمعه بیایید ....شاید

خیلی زیبا سرودید استاد عزیزم

غروب های جمعه انگار کسی منتظر ماست نه ما منتظر او ...

غروب های جمعه را دلتنگی او انقدر دلتنگ کرده

اجرتان با مهدی احب الزمان (عج(

چه بخواهید و چه نخواهید

و هر چه قدر اکراه داشته باشید

وعده پروردگار ما حتمی است...

«و لن یخلف الله وعده»


اللهم عجل لولیک فرج

محمد شیرین زاده پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 ساعت 10:01 http://m-bibak.blogfa.com

سلام و درود ها استاد عزیز و بزرگوارم شما تنها کسی هستید که در دنیای شعر خیلی خوب احساس را درک می کنید تمام قد در برابر شما تعظیم میکنم استاد عزیزم ممنونم از نگاه همیشه پر بارتان ....

سلام
استادبارانی گرامی و زیباکلام ، من نه اغراق کرده ام و نه غیر واقعیت را عرض کرده ام . واقعیت در بطن کلام جناب عالی نهفته است . شعرتان آن قدر متین و استوار و در حد ایجاز و اعجاز است که من اگر زیاد در موردش بنویشم به تعریف و تعارف کشیده می شود . ولی واقعیت جز این نیست که شما استادی خود را در همین شعر به اثبات رسانده اید :

هر پرنده ای

یک روز

از پرواز

خسته می شود

هر آدمی

یک روز

از زندگی ...



((محمد شیرین زاده))

هر چند که در بیشتر آثارتان به وضوح گوی سبقت در استادی را به دست آورده و می آورید .....

در اوجید در اوج بمانید .

سلام ودرود
از ابراز لطف شما سپاسگزارم.ببخشید که دیر شد. نوشته شما یک شعر نیست، حقیقت است.حقیقت انتظار.
با پست "این عکس بیانگرچیست؟" به روزیم و شما و دوستان دعوتید.
یاعلی

سلام و سپاس
ممنونم بابت دلگرمی دادنتان و از این که ارفاق قائل می شوید ...............
از دعوت سخاوتمندانه تان هم متشکرم .
یاعلی .

قرآن ناطق سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 16:59 http://q-nategh.mihanblog.com

سلام. شعر بسیار زیبایی سرودید. قلمتان سبز و مانا.

سلام
مرسی . لطف دارید .
زنده و پاینده باشید .

لاله پرپر سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 15:05 http://http://laleyeparparr.mihanblog.com/

امیرالمومنین (ع) : سعی و کوشش نما که خداوند تو را در حال نافرمانی اش و ارتکاب گناه نبیند و بکوش که خداوند تو را در حال انجام طاعت خود مشاهده کند که اگر اینگونه نباشی از زیانکاران خواهی بود. وسائل الشیعه جلد 15 صفحۀ 79

"... تشیع، در داستانِ کربلا، در اوجِ شکوه‌اش، تجسمِ عینی پیدا می‌کند. اما، یکی از وسایلِ بی‌روح شدن و فلج شدنِ فکرِ شیعی، و گم شدنِ اصلِ قضیه، این است که، ما، همه چیز را گذاشتیم، و به داستانِ کربلا پرداختیم. و به شکلی پرداختیم، که اولین قربانی‌ی تجلیل و تعظیمِ ما از حسین، و یادآوری‌ی داستانِ کربلا، خودِ حسین، و خودِ داستانِ کربلا است..."


دکتر شریعتتی / حسین وارث آدم

لاله پرپر سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 15:04 http://laleyeparparr.mihanblog.com/

امام علی (ع) : من؛ 1- دوستی بهتر از حفظ زبان 2- و لباسی زیبا تر از تقوای الهی 3- و مالی ارزنده تر از قناعت و میانه روی در خرج های زندگی 4- احسانی بر تر از گفتار نیکو و حکمت آمیز 5- و غذایی گوارا تر از فرو خوردن خشم نیافتم. نصایح صفحۀ 223

"... زهدگرائی است که آدم را از خودش بیگانه می‌کند... ما، خوشبختانه، در تاریخ خودمان، مثال‌های بهتری داریم از خود کسانی که این مسئله را در اروپا مطرح کردند. وحدت وجودی‌های ما، امثال حلاج، کاملاً نشان می‌دهند که یک انسان چگونه می‌تواند به وسیله زهدپرستی یا به وسیله یک عشق عرفانی الینه بشود. این که حلاج می‌گوید: «انا الحق»، قبول دارم و نمی‌خواهم به آن فقها و حکام زمان او حق بدهم، نه، به خود حلاج حق می‌دهم که وقتی می‌گوید، انا الحق، راست می‌گوید و نمی‌خواهد ادعای خدائی کند، می‌خواهد بگوید که من نیستم، فقط حق هست. و وقتی می‌گوید «لیس فی جبتی الا الله» (در این لباس من، در این قبای من غیر از خدا هیچ کس نیست)، واقعاً این‌را احساس می‌کرده؛ این یک بیماری خاص روانی است، و این بیماری را احساس می‌کرده؛ حس می‌کرده که خدا شده و «من» را حس نمی‌کرده؛ خودش را به نام حسین پسر منصور حلاج حس نمی‌کرده، خودش را «الله» حس می‌کرده، و این نشان می‌دهد که زهدگرائی عرفانی و صوفیانه واقعاً بیماری روانی خاصی است که انسان را تبدیل [می‌کند] به یک حالت خاص، یک فکر را در انسان بودن او حلول [می‌دهد]، همه خصوصیات بشری او را می‌کشد، و او را به چیزی که او نیست تبدیل [می‌کند] بطوری که او خودش را نمی‌شناسد... این است که انسان [گاه] به وسیله زهدپرستی که غرائز را می‌کوبد و می‌کشد و گاه به وسیله عشق‌های عرفانی صوفیانه الینه می‌شود، یعنی تبدیل به چیزی «غیر خود» می‌شود..."

دکتر شریعتی / انسان بی خود

محمد سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 10:28 http://www.bagheri6298.blogfa.com

دلم یک گل کاغذی ست

که باز آرزوی باران دارد !

"... کسانی که به وسیله پیغمبر مذهبی می‌شوند، آدم‌های سطحی و بی‌ارزش‌اند. مذهب در سطح روح‌شان قرار می‌گیرد، مثل رطوب اندکی که از یک باران تند گذرا روی خاک را می‌گیرد، اما درون خاک خشک است، و رطوبت را هم زود خشک می‌کند..."

محمد سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 10:28 http://www.bagheri6298.blogfa.com

ای رفیــــق
جز دعا کار دگر نیست مرا
شب روزت همه شاد
دلت از غم آزاد
همه ایام به کام
و تو پیوسته سرافراز و ز هر غصه برون

همچو گنجشک به هر بام ودرخت
بنشینی خندان
وسبکبال تر از برگ درخت
در هوا رقص کنان
مشق پرواز کنی سوی سپیدار بلند

و ز تو نغمه مستی آید ...
لحظه هایت چون قند
روزگارت لبخند
هفته هایت پر مهر
هر کجایی که قدم بگذاری
همه از کینه تهی
همه از قهر و عداوت خالی
همه جا ، نام تو از مهر ، به لب ها جاری ...

و تو با یاد خداوند بزرگ
به سلامت ببری راه به پیش

"... هیچ وقت فکر اسلامی در چهار چوب گرفتار نمی‌شود. به نظر من از وقتی که متکلمین ما درست کردند که: اصول دین ما اینهاست، و فروع دین ما آنهاست ، فکر اسلامی را به جمود کشاندند. پنج‌تایش کردند، سه تایش کردند، نه تایش کردند. فکر نمی‌کنم که این‌ها با بینش اسلامی جور باشد. گاهی می‌‌بینیم فرعی هست که از همه اصول اهمیت‌اش بیشتر است، و گاهی نیز یک اصل. و اصولاً بینش اسلامی جور دیگری است..."

دکتر شریعتی / خودسازی انقلابی

محمد سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 10:27 http://www.bagheri6298.blogfa.com

سلام وهزاران درود به شما دوست خوبم استاد بزرگوار
ممنونم بابت این همه لطف ومهربانی.................
خدا حفظتون کنه....امیدوارم به همه ی آرزوهای زیبای تان برسید و همیشه شاد وسلامت باشید...و زندگی همیشه همیشه بروفق مرادتون باشه
واقعا خوشحال میشم وقتی سرمیزنید.......پراز انرژی مثبتید............
موفق باشید

سلام و سپاس
خداوند شما را هم برای ما حفظ کند . و این انرژی مثبت پدید نمی آید جز این که مخاطبی که پیش رویت نشسته انرژی مثبت دهد . من این همه انرژی را از شما دوست خوبم می گیرم . برایتان دنیا دنیا صفای دل و بغل بغل بهانه های عاشقانه و سبد سبد گل های امید آرزومندم .

شاد باشید و نیک فرجام.

آرامش سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 00:17 http://tanhakhoda94.mihanblog.com/

سلآم

ممنون از شعرقشنگتون

سلام .
مرسی . شما لطف دارید . شب خوش .

احساس نویس دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 13:49 http://ehsasnevisi.mihanblog.com

خیلی قشنگ مثل همیشه

موفقیتتون ادامه دار استاد ...
یا مهدی ...

ممنونم .
مثل همیشه لطف دارید .....

بنت الهدی دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 10:49

سلام استاد بزرگوارم...ممنونم از حضورتان...
فصل فصله امتحانه و حضوره مام کمرنگ تر شده شرمندم بابت این موضوع

سلام
درست می فرمایید . من هم امروز 10 خرداد اولین امتحانم را دادم ( تحقیق در دستور زبان فارسی ) عالی بود .براتون آرزوی موفقیت دارم . انشاءالله با معدل 19/75 قبول میشید .

بنت الهدی دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 10:46

دنیا مرا فروخت ولی کاش دست کم

چون بردگان مرا به تماشا نمی‌گذاشت

ای دل بگو به عقل که دشمن هم این چنین

در خون مرا به حال خودم وا نمی‌گذاشت...



#فاضل_نظری

شعر بسیار زیبایی است ممنونم . من استاد فاضل نظری را خیلی دوست دارم .

لاله پرپر جمعه 7 خرداد 1395 ساعت 15:21 http://laleyeparparr.mihanblog.com/

گویند دل اسیر همان شد که دیده دید
این دل شنید وصف تو شد مبتلای تو
هر صبح جمعه منتظرت ندبه می کند
یابن الحسن کجاست محل لقای تو
پرکرده های و هوی غیر فلک را ولی چه غم
روزی رسد ز کعبه به عالم ندای تو
اللهم عجل لولیک الفرج

خداوندگارم....
به دل نگیر اگر گاهی
زبانم از شکرت باز می ایستد ...!
تقصیری ندارد...
قاصر است
کم می آورد در برابر بزرگی ات...
لکنت می گیرند واژه هایم در برابرت
در دلم اما همیشه
ذکر خیرت جاریست ...!

لاله پرپر جمعه 7 خرداد 1395 ساعت 15:21 http://laleyeparparr.mihanblog.com/

بـــخـوان دعــای فـــرج را دعـــا اثـــر دارد
دعــا کـبوترعـشق است و بـال و پر دارد
بــخوان دعـای فـرج را کــه یـوسـف زهـرا
ز پـشـت پــرده‌ی غـیـبت بـه ما نظـر دارد

اللهم عجل لولیک الفرج

اى که بعشقت اسیر خیل بنى آدمند

سوختگان غمت با غم دل خرمند

هر که غمت را خرید عشرت عالم فروخت‏

باخبران غمت بى خبر از عالمند

در شکن طره‏ات بسته دل عالمى است

و آنهمه دل بستگان عقد گشاى همند

یوسف مصربقا در همه عالم توئى‏

در طلبت مردوزن آمده با درهمند

تاج سربوالبشر خاک شهیدان تست

کاین شهدا تا ابد فخر بنى آدمند

در طلب اشک ماست رونق مرآت دل‏

کاین در ر با فروغ پر تو جام جمند

چون به جهان خرمى جز غم روى تو نیست‏

باده کشان غمت مست شراب غمند

عقد عزاى تو بست سنت اسلام و بس‏

سلسله کائنات حلقه این ماتمند

گشت چو در کربلا رایت عشقت بلند

خیل ملک در رکوع پیش لوایت خمند

خاک سر کوى تو زنده کند مرده را

زانکه شهیدان او جمله مسیحا دمند

هردم از این کشتگان گرطلبى بذل جان

لاله پرپر جمعه 7 خرداد 1395 ساعت 15:20 http://laleyeparparr.mihanblog.com/

العجل ای مهدی موعود یاران العجل
العجل ای قبله چشم انتظاران العجل
العجل مولای ما ای حضرت صاحب زمان
ای دعای هرشب شب زنده داران العجل


"اللهم عجل لولیک الفرج"

فواید سوره های قرآن :
1. سوره حمد: شفاى همه امراض است مگر مرگ ؛ باید گفته شود، که خواندن با ایمان و عمل کردن با علم و یقین به قرآن ، این آثار را دارد.(24)

2. سوره بقرة : هر کس سوره بقره را تلاوت کند، روز قیامت عمامه اى از نور بر سر او مى گذارند.(25)
3. سوره مبارکه آل عمران : هر کس سوره آل عمران را بخواند، روز قیامت پوششى از نور او را زینت مى دهد.
4. سوره مبارکه نساء: هر کس سوره نساء را تلاوت کند، از عذاب قبر مصون و از آفات دنیا نیز در امان است ، تا به بهشت برسد.
5. سوره مبارکه مائده : هر کس روزهاى پنج شنبه سوره مائده را قرائت کند، ایمانش ، به ظلم آلوده نمى شود.
6. سوره مبارکه انعام : در این سوره (70) بار نام خدا برده شده و (70) هزار فرشته با آن به زمین آمدند؛ هر کس آن را بخواند، از خوف و ترس در امان است .
7. سوره مبارکه اعراف : هر کس سوره اعراف را مخصوصا روزهاى جمعه بخواند از خوف و ترس مصون است و روز قیامت بى حساب وارد بهشت مى شود.
8. سوره مبارکه توبه : هر کس سوره توبه را بخواند، پیغمبر صل الله علیه و آله شفیع او باشد و نفاق در او راه نیابد.
9. سوره مبارکه انفال : تلاوت سوره انفال در هر ماه ، انسان را از نفاق ، بیمه مى کند و از شیعیان راستین امیرالمؤ منین علیه السلام قرار مى دهد.
10. سوره مبارکه یونس : هر کس سوره یونس را بخواند، در صف جهال قرار نمى گیرد و روز قیامت هم از مقربین است .
11. سوره مبارکه هود: خواندن سوره هود، خوف و حزن را از دل مى زداید.
12. سوره مبارکه یوسف : هر کس هر روز و هر شب سوره یوسف را بخواند، روز قیامت ، با جمال یوسف محشور و از برگزیدگان بندگان محسوب مى گردد.
13. سوره مبارکه رعد: هر کس سوره رعد را قرائت کند، به ساعقه و سوختن مبتلا نمى گردد و روز قیامت ، بدون حساب وارد بهشت مى شود.

محمد جمعه 7 خرداد 1395 ساعت 10:12 http://bagheri6298.blogfa.com/

یادت باشدکه اگر:
دنیایت کوچک باشد همه چیز را بزرگ میبینی.
غمها هر کدام برایت دیواری میشوند که جلو تو
و خوشبختی ات را سد میکنند.
غصه ها همانند دیوها در افسانه ها میشوند و
تو را به وحشت می اندازند.
اما اگر دنیایت بزرگ باشد و با نگاهی زیبا به دنیا بنگری
تمام غمها و غصه ها برایت کوچک می شوند.
آنقدر کوچک و حقیر که با تبسم به آنها می نگری و
تو همیشه پیروز میدانی

استاد سر کلاس گفت کسی خدا رو دیده؟ همه گفتند : . . . نه . . . !

استاد گفت کسی صدای خدا را شنیده ؟ همه گفتند : . . . نه . . . !

استاد گفت کسی خدا را لمس کرده؟ همه گفتند : . . . نه . . . !

استاد گفت پس خدا وجود ندارد

یکی از دانشجویان بلند شد و گفت :

کسی عقل استاد را دیده ؟ همه گفتند : . . نه .. !

دانشجو گفت کسی صدای عقل استاد را شنیده ؟ همه گفتند : . . نه . . !

دانشجو گفت کسی عقل استاد را لمس کرده ؟ همه گفتند : . . نه . . !!!!

دانشجو گفت پس استاد عقل نداره
..............

محمد جمعه 7 خرداد 1395 ساعت 10:11 http://bagheri6298.blogfa.com/

سلام وعرض ارادت خدمت دوست و برادر خوبم
ممنونم..امیدوارم که همیشه شاد وسلامت باشید و به همه ی آرزوهاتون برسید و آرامش و موفقیت همراه همیشگی تان باشد
.
ﺍﻧﺪﯾﺸﻪ ﻫﺎﯾﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺭﻭﯼ ﻓﺮﮐﺎﻧﺲ ﺷﺎﺩﯼ ﺗﻨﻈﯿﻢ ﮐﻨﯿﺪ ﺗﺎ
ﺑﻬﺸﺖ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺭﻭﯼ ﺯﻣﯿﻦ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﻨﯿﺪ ..
ﺍﻧﻌﮑﺎﺱ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﺪ ﺩﺭ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ
ﺑﺒﯿﻨﯿﺪ . . .
ﺍﮔﺮ ﻋﺸﻖ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﺪ،
ﻋﺸﻖ ﺑﻮﺭﺯﯾﺪ . . .
ﺍﮔﺮﺻﺪﺍﻗﺖ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﺪ، ﺭﺍﺳﺘﮕﻮ ﺑﺎﺷﯿﺪ . . .
ﺍﮔﺮ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﺪ،
ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺑﮕﺬﺍﺭﯾﺪ . . .
ﺩﻧﯿﺎﭼﯿﺰﯼ ﺟﺰ ” ﭘﮋﻭﺍﮎ ” ﻧﯿﺴﺖ . .

سلام محمدجان دوست عزیز و بزرگوارم برادر نازنینم
از لطف و محبت های شما بسیار متشکرم . از آرزوها و دعاهای خوبیتان ممنوم . من هم برای حضرت عالی کلی ارزوهای خوب خوب دارم : یکیش این که آرزو دارم همواره تنی سالم و روحی خستگی ناپذیر داشته باشید . دیگر این که همیشه فردایتان بهتر و موفق تر از امروز و امروتان بهتر و موفق تر از دیروزتان باشد .و کلی آرزوهای خوب و به دل خواهتان که ارزو می کنم همه شان برآورده شوند انشاءالله .

شاید اگر تو نیز به دریا نمی زدی

هرگز به این جزیره کسی پا نمی گذاشت

رحمانی جمعه 7 خرداد 1395 ساعت 00:42 http://elmfarhang.mihanblog.com/

خداوندا رسان از ما سلامش

به گوش ما رسان یا رب کلامش

به سوز سینه ی مجروح زهرا

نما تعجیل در امر قیامش

السلام علیک یابن الحسن یابقیةالله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

دل به شادی‌های بی‌مقدار این عالم مبند
زندگی تنها فرازی در نشیبی ساخته است
درد دل کردن برای چشم ظاهربین خطاست
آنچه با آیینه خواهم گفت، آهی دیگر است

شیدا(فَرمِه) پنج‌شنبه 6 خرداد 1395 ساعت 16:52 http://shadeofparadise.blogfa.com

☆❤لا اله الا الله ملک الحق المبین❤☆

☆❤برای شما مه دانا❤☆

☆❤آزاد شو از بند خویش، زنجیر را بــاور نکن
☆❤ اکنون زمان زندگیست، تاخیر را بــاور نکن

☆❤ حرف از هیاهو کم بزن از آشتی‌ها دم بزن
☆❤ از دشمنی پرهیز کن، شمشیر را بــاور نکن

☆❤ خود را ضعیف و کم ندان، تنها در این عالم ندان
☆❤ تو شاهکار خالقی، تحقیر را بــاور نکن

☆❤ بر روی بوم زندگی هر چیز می‌خواهی بکش
☆❤ زیبا و زشتش پای توست تقدیر را بــاور نکن

☆❤ تصویر اگر زیبا نبود، نقّاش خوبی نیستی
☆❤ از نو دوباره رسم کن، تصویر را بــاور نکن

☆❤ خالق تو را شاد آفرید، آزاد آزاد آفرید
☆❤ پرواز کن تا آرزو، زنجیر را بــاور نکن…

☆❤اشخاص عاقل به سعی و کوشش خود تکیه می کنند
☆❤ولی مردمان نادان به آمال و آرزوهای خویشتن متکی هستند.
☆امام علی علیه سلام .غرر الحکم☆


☆❤ سایه بهشت❤☆

تقدیم به شما بزرگوار :

بی خبر آمده ای
باز در خواب شبم
کاش هرگز نشود
صبح و بیدار شوم


کاش می گفتی که من
دل چراغانی کنم
سر راهت گل سرخ
باز قربانی کنم

کاش می گفتی که من
گل میخک بخرم
به سراپرده ی شب
عطر پیچک بزنم

کاش می گفتی که من
سبز بر تن بکنم
جای پاهای تو را
شمع روشن بکنم

کاش می گفتی که من
نور پر پر بکنم
تا می ایی به شبم
چشم خود تر بکنم

کاش این خواب مرا
ببرد تا دم مرگ
شب پاییزی من
خالی است از همه رنگ

کاش اما
....
صبح شد

شیدا(فَرمِه) پنج‌شنبه 6 خرداد 1395 ساعت 16:48 http://shadeofparadise.blogfa.com

لا اله الا الله ملک الحق المبین

سلام بر شما

روزگار بر وفق مراد

سلامت باشید


من خیلی خیلی خیلی شرمنده که دیر رسیدم و از زمان پیام شما بسیار گذشت
و پیام روی پیام اومد و..... و من هم متاسفانه اوضاع خوبی نداشتم برای حضور و رفتن به پیش دوستان و...
..بی حوصله و بی شور و انگیزه. ...و همین شد که همین وقت ها یادم رفت
من پس از مدت ها با شروع ماه شعبان دوباره سعی کردم روحیه ی خوبم رو حفظ کنم و باز گردم.
و بخاطر دوستان خوبی که هر روز با پیام ها و حرف های خوبشون سعی داشتن انگیزه بدهند.
کمی دچار فراموشی شدم...هر کاری میکردم اصلا نام شما در خاطرم نمیومد نگذار به پای بی تفاوتی
مغزم در این اوضاع فرمان درست نمیداد.

چند وقتیست یاد شما بودم که زودتر بیام اما باز هم نشد و نشد..
امروز آمدم..البته چون یادم رفته بود .از وب تنها در خانه وارد وب شما شدم.


خدا رو شکر بلاخره تونستم خودم رو برسانم.

با درود و بدرود.

سلام بر شما درود بر معرفتتان

ایام به کامتان

مرسی . شاد باشید و تندرست

تو را خدا نفرمایید دشمنات شرمندۀ شرمنده ، خیلی خیلی خیلی لطف کرده اید تشریف آورده اید خیلی خوش آمده اید ... و اگر دقیق شویم این باید می بودم که می آمدم و جویای حالتان می شدم . ولی من هم مثل شما گرفتار بودم . گرفتار درس و مشق و آمادگی برای امتحانات پایان ترمم . سعی می کنم بعد از این از اوضاع و احوال دوستان غافل نشوم . و حداقل هر از گاهی برای اظهار ادب و احترام خدمت برسم . القصّه .... امیدوارم حالتان خوب بوده باشد و هیچ نگرانی و کم و کاستی در میان نباشد . خوب یادمه که آخرین بار که می خواستید با دوستی دیدار داشته باشید با عجله تشریف بردید و من نمی دانم به موقع توانستم وظیفه ای که محول کرده بودید را به انجام برسانم یا نه ؟
خدا را صدهزار مرتبه شکر که خبر سلامتی خودتان را اطلاع دادید . آرزو می کنم همواره سالم و تندرست و همیشه موفق و پیروز باشید ..........

روزگار بر وفق مرادتان .
با هزاران درود و هزاران هزار بدرود .

محمد چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 10:33 http://bagheri6298.blogfa.com/

کرانی ندارد بیابان ما
قراری ندارد دل و جان ما

چگونه زنم دم که هر دم به دم
پریشان تر است این پریشان ما

ترسم آخر زغم عشق تو دیوانه شوم،
بیخود از خود شوم و راهی میخانه شوم،

آنقدر باده بنوشم که شوم مست و خراب،
نه دگر دوست شناسم نه دگر جام شراب

گفتم مــلــکــا تو را کــجـا جویم من

وز خلعت تو وصــف کجـا گویم من


گفتا که مرا مجو به عرش و به بهشت

نزد دل خــود ,که نـزد دل, پویم من

محمد چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 10:32 http://bagheri6298.blogfa.com/

سلام

خواهش می کنم...بسیار ممنونم از لطف ومهربانی شما.............
ما که ارادت داریم به شما..........و امیدوارم که همیشه شاد وسلامت باشید و
در تمام مراحل زندگی تان موفق باشید...برایتان آرزوی سلامتی ،شادی و طول عمر طولانی آرزومندم..در پناه خدا باشید

درود و هزارن بدرود ....
شبتان خوش و روز و روزگار بر وفق مراد ........... آرزو می کنم از تمام مراحل زندگی لذت کامل ببرید و برایتان موفقیت پشت موفقیت رقم و قلم بخورد . انشاءالله ..........

نردبانیست میان من و تو
و تو از آن بالا
نور می پاشی به من
مهر می بخشی به من
*
پله پله می روم
راه من دشوار است
زحمتم بسیار است
نورتابیده به من
*
و به دستم دارم
سبدی از گل سرخ
دامنم رنگ سپید
و سوالی دارم
*
که چرا مهر به من می بخشی؟
*

مهر تو حلقه زنجیر شده است
که ندارم ره برگشتن از این پله عشق
به کجا می کِشی ام؟
نور تابیده به من
*
و به موهای من است
جای دستان تو باز
روی سرشانه من
کوله باریست به سنگینی عمر
*
ردّ پاهای مرا خوب ببین
که شبیه است به تنهایی من
عطر بی تابی من پیچیده است
نور تابیده به من
*
و چه لذت دارد
لحظه پیوندِ...
دست های من و تو
روی آن بام بلند

که به اندازه عشق من و تو جا دارد
*
چه تماشا دارد!
دست من خواهد کاشت
گل خوشبختی من را
به زمین دل تو...
و من از این پایین
غنچه های گل خوشبختی خود را دیدم
*
کمکم کن!
کمکم کن!
که حقیقت بشود
فاصله کمتر و کمتر بشود
...
نور تابیده به من
نور تابیده به من
...

رحمانی دوشنبه 3 خرداد 1395 ساعت 06:36 http://elmfarhang.mihanblog.com/

استاد بسیار زیباست

سلام .
مرسی لطف دارید .

رحمانی دوشنبه 3 خرداد 1395 ساعت 06:36 http://elmfarhang.mihanblog.com/

مانده‌ام با غم هجران نگارم چه کنم
عمر بگذشت و ندیدم رخ یارم چه کنم
چشم آلوده کجا دیدن دلدار کجا
چشم دیدار رخ دوست ندارم چه کنم
میلاد بزرگ منجى عالم بشریت بر تمام شیعیان مبارک

از بد بتر اگر هست

این است

اینکه باشی

در چاه نابرادر، تنها

زندانی زلیخا

چوب حراج خورده‌ی بازار برده‌ها

البته بی‌که یوسف باشی!


پس بهتر است که درز بگیری

این پاره پوره پیرهنٍ

بی بو و بی خاصیت را

که چشم هیچ چشم به راهی را

روشن نمی کند!


قیصر امین پور

محمد یکشنبه 2 خرداد 1395 ساعت 22:21 http://bagheri6298.blogfa.com/

می آیی
نقاب از چهره دنیا می افتد
کلاغ ها کبوتر می شوند
کبوترها
کلاغ!
"رضا اسماعیلی"
.
السلام علیک یا بقیه الله خیر لکم ان کنتم مومنین

آدمهامی آیند
گاهی در زندگی ات میمانند
گاهی درخاطره ات.
آنهاکه درزندگی ات میمانند؛همسفرمیشوند
آنها ک درخاطرت میمانندکوله پشتی تمام تجربیاتت برای سفر!
گاهی تلخ؛
گاهی شیرین!
گاهی بایادشان لبخندمیزنی
گاهی یادشان لبخندازصورتت برمیدارد.
اماتو....
لبخندبزن
ب تلخترین خاطره هایت حتی..
آدمهامی آیند..
واین آمدن
باید رخ بدهد
تاتوبدانی:
آمدن را همه بلدند..
این "ماندن" است
که هنر میخواهد...

محمد یکشنبه 2 خرداد 1395 ساعت 22:19 http://bagheri6298.blogfa.com/

سلام وعرض ادب و ارادت خدمت دوست وبرادر مهربان وخوبم..
عیدتون مبارک..امیدوارم همیشه شاد وسلامت باشید..
امیدوارم که بتوانیم یک منتظر واقعی باشیم...و امیدوارم در تمام مراحل زندگی تان موفق باشید و همیشه آرامش قرین لحظه هایتان باشد و در پناه خدا و مولای مان امام زمان تندرست و شاد وسلامت باشید

چه شعر زیبایی..و 313 نفری که بعد از قرن ها سال همراه نشده اند تا جهان به صلح وآرامش برسد..ما امیدواریم روزی او خواهد آمد..اللهم عجل لولیک الفرج

سلام . بسیار متشکرم . شما لطف دارید . من هم مجددا این عید را خدمتتان تبریک می گویم .
برایتان سلامتی و نشاط آرزومندم . امیدوارم تمامی مراحل زندگی برایتان توام با موفقیت و بهروزی باشد . و ممنونم که با ارفاق به شعرم نمره قبولی می دهید .

بنت الهدی یکشنبه 2 خرداد 1395 ساعت 21:53

سلام استاد عزیز....
میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج)رو بهتون تبریک عرض میکنم.
ممنون از حضورتون و اینکه واقعا خوشحال شدم...

سلام
مرسی من هم مجددا اعیاد شعبانیه را خدمتتان تبریک عرض می کنم .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد