گل بوته های شعر و ترانه ( دفتر دل نوشته ها )

دل نوشته های خودم در تنهایی خودم به خاطر خودم و برای خاطر خودم . . .

گل بوته های شعر و ترانه ( دفتر دل نوشته ها )

دل نوشته های خودم در تنهایی خودم به خاطر خودم و برای خاطر خودم . . .

ولادت هشتمین اخترتابناک امامت و ولایت ، حضرت رضا ( ع ) مبارک باد .

کرامت


در ایــــــــــــــــن پایان ایّام کرامت

کرامــــــــــت می دهد وام کرامت

سراج الله را بخشیــــــــــــده ایزد

شـــــــــــــــده میلاد ایتام کرامت

عطا کرده خدا شمس الشموسی

که باشـــــــــــد ضامن تام کرامت

اگــــــر هر لحظه در هر جای عالم

اسیــــــــــری مانده در دام کرامت

صداقت پیشــــه سازد با دلی پاک

وجــــــــــــودش را کند رام کرامت

توجّه ســـــــــوی الداعی الی الله

نمایــــــــــــــــد روز یا شام کرامت

به آزادی رســــــــد از فیض فاضل

شفایش می دهــــــــد نام کرامت

خدایا ، مهـــــــــربان باری ، الهی !

تویی تــــــــــو ، خالق جام کرامت

بنوشــــــــــــان آب سقّاخانه بر ما

دل ما را بــــــــــــــــده کام کرامت

کبوترهای غــــــــــــــم را از دل ما

بخوان ســــــــــوی لب بام کرامت

نصیب ما نما دیـــــــــــدار صحنش

در ایــــــــــــــــن پایان ایّام کرامت



95/05/24 ساعت 2:15 بامداد

ع . ف






میلاد باسعادت شمس الشموس حضرت امام رضا ( ع )

بر تمامی ارادتمندان بارگاه ملکوتی آن حضرت مبارک باد .




نظرات 30 + ارسال نظر
حضرت باران پنج‌شنبه 15 مهر 1395 ساعت 16:19 http://hazratbaran.blog.ir/

منتظر که نمی نشیند

افضل الاعمال انتظار فرج

انتظار فرج یعنی واقعا نیت ما این باشد که در رکاب امام زمان عج و در خدمت ایشان دنیا را اصلاح کنیم . انتظار فرج یعنی کار کنیم ؛ فضا را و جهان را برای پذیرش صاحب اصلی آن ( امام زمان عج الله ) آماده کنیم و معرفی کنیم امام زمان را به جهانیان و این کار شدنی است.
انتظار تنها یک لفظ و یک حرف نیست ؛ انتظار یک عمل است وگرنه با حرف که کار به جایی نمیرسد.
ما باید ثابت کنیم که آماده پذیرش ولی مطلق هستیم تا ظهور تحقق یابد.


تسلی قلب مقدس مهدی صاحب زمان عج الله صلوات

باسلام

و با تقدیم ادب و احتــــــــــــرام

سپاسگزارم . متن آموزنده ای بود . من که استفاده کردم . انشاءالله مخاطبان بزرگوار هم ببینند و استفاده کنند . با زهم متشکرم .

لاله پرپر شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 14:53 http://laleyeparparr.mihanblog.com/

مظهر احسان و جود خالق یکتا علیست / نور بخش ماه و خورشید جهان آرا علیست
در میان کل مردان ز ابتدا تا انتها / در مقام همسری، زیبنده ی زهرا علیست
صلوات

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ. وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِینَ.

لاله پرپر شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 14:53 http://laleyeparparr.mihanblog.com/

دیدم که در عرش شور و شوق برپاست
برپاگر این بزم شرف ذات خداست
گفتم به خرد چه اتفاق افتاده
گفتا که عروسی علی و زهراست
سالروز ازدواج حضرت علی ع و زهرا س مبارک باد

باسلام

و با تقدیم ادب و احترام .


ممنونم بابت اشعار بسیار زیبا ......

لاله پرپر شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 14:52 http://laleyeparparr.mihanblog.com/

آخرین پیامبر نور، زلال ترین عصاره وحی را در پیوند
دخترش با آسمانی ترین مرد، می ریزد و با آرامشی
که اولین محصول این تلاقی عظیم است، به خدا لبخند می زند.

فرشتگان، بال در بال هم، زیباترین سرور خاک را جشن می گیرند
و بزرگ ترین شادمانی زمین را پای می کوبند.

ای اهل عالم! آیا در تقویم خاک، روزی گسترده تر از روز پیوند دو دریا دیده اید؟!
دو دریا، دو بی کران؛ دو شفافیت محض! دو نور لایتناهی!...

اهالی دیار معرفت! دریابید این خجسته ترین ثانیه های رحمت و برکت را!
دریابید و دریابیم این تموّج فضایل در جاری زمان را!

پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
مَنْ صَلَّی عَلَیَّ مَرَّۀً فَتَحَ اللهُ عَلیهِ باباً مِن العافِیَۀِ
هر که یک مرتبه بر من صلوات فرستد، حق‌تعالی دری از سلامتی و عافیت [دین و دنیا] را بر وی بگشاید.

محمد شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 10:37 http://bagheri6298.blogfa.com/

سلام
و ممنونم از لطف ومهربانی شما..

یا جواد الائمه ادرکنی..

شیدا(فَرمِہ) شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 07:33 http://shadeofparadise.blogfa.com

♡یا رب العالمین♡

♡سلام گرامی نورمند♡

♡●•°•●♡●•°•●♡●•°•●♡●•°•●♡
آغاز هفته ی شما به خجستگی سالروز
ازدواج زیبای امیر المومنین امام علی علیه سلام و بانو فاطمه زهرا سلام الله علیه
باشد که گوشه ای از این پاکی..زلالی..زیبایی..زندگانی الهی .پیشه ی زندگی ما باشد.
♡●•°•●♡●•°•●♡●•°•●♡●•°•●♡
امروز ،روزی نو است
بسیاری این روز را درخواهند یافت
بسیاری آن را سرشار خواهند زیست
چرا تو از آنان نباشی ؟
کمی بیشتر بخند امروز ,
و کمی بیشتر مهربان باش
بگذار لبخندت ,چراغ دلی شود
و مهربانی ات روزی کوچک یک نفر
♡●•°●♡●•°•●♡●•°•●♡●•°•●♡
سه چیز مانع شاد زیستن است!
حرص که باید به قناعت
تنفرکه باید به محبت
توهم که به خوشبینی تبدیل گردند!
پس ازحرص وتنفر وتوّهم ، رها شو،
تا آرامش و شادی را پیدا کنی!

♡امام على علیه السلام در میزان الحکمه:
♡«اخلاقت را خوب کن تا خداوند حسابت را آسان گرداند.»

♡●•°سایه بهشت°•●♡

عاکف خراسانی پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 21:00 http://www.akef90.blogfa.com

سلام

دعوتید به شب های مهتاب

باسلام

ممنون. حتما خدمت می رسم ....

هستی شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 23:40 http://hastinamvar@gmail.com

شهر به شهر

خیابان به خیابان

کوچه به کوچه

به دنبالت خواهم گذشت

تو شاید

راهِ خانه را گم کرده باشی

من اما. . .!

راهِ رسیدن به تو را

پیدا خواهم کرد. .

باسلام

و با تقدیم ادب و احترام

از شعر زیبایتان بسیار متشکرم .....

اگر دوباره تشریف آوردید لطفا آدرس وبلاگتان را اصلاح کنید . هرچه کردم لود نشد که نشد . گویا مشکلی پیش آمده .... ممنون .

رؤیا ساز پنج‌شنبه 4 شهریور 1395 ساعت 13:57 http://life4vida.blogfa.com

من ممکن است نتوانم این تاریکی را از بین ببرم ولی با همین روشنایی کوچک،فرق ظلمت و نور و حق و باطل را نشان می دهم و کسی که به دنبال نور است،این نور هرچه کوچک باشد در قلب او بزرگ خواهد بود.

»شهید چمران«

بعضـــی‌هــا حـــرفی می‌زننــد …و .. دلــــت را می‌شکننـــــد
بعــــد به سادگــــــــی روبــــروی این قلـــبِ شکستـــه می‌ایستنـــــد
و می‌گوینـــدناراحـــت شـــدی ؟؟
چقــــدر ” زود رنجـــــی ” تو …! مــــن که چیـــزی نگفتـــم …

لاله پرپر یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 15:00 http://laleyeparparr.mihanblog.com/

فرشته گفت:
پس قرارمان این باشد
هر چه انسان روی زمین انجام داد
نتیجه اش را ببیند
خدا گفت: غیر از دل شکستن
که جواب آن را خودم مے دهم

خورشید سپهر عدل و داد است جواد
سر لوحه دفتر رشاد است جواد
در جود و سخا کسی به پایش نرسد
چون مظهر جود حق جواد است، جواد




سالرزو شهادت حضرت جواد ( ع ) تسلیت باد .....

لاله پرپر یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 14:59 http://laleyeparparr.mihanblog.com/

پشت هرکوه بلند،
سبزه زاریست پراز یادخدا...
و در آن باغ کسی میخواند،
که خدا هست دگرغصه چرا...؟؟؟
آرزو دارم خورشید رهایت نکند!!!
غم صدایت نکند...!!!

الْمُؤمِنُ یَحْتاجُ إلى ثَلاثِ خِصالٍ: تَوْفیقٍ مِنَ اللّهِ عَزَّوَجَلَّ، وَ واعِظٍ مِنْ نَفْسِهِ، وَقَبُولٍ مِمَّنْ یَنْصَحُهُ. (بحار‌الانوار، ج۷۵، ص۳۵۸)

فرمود: مؤمن در هر حال نیازمند به سه خصلت است: توفیق از طرف خداوند متعال، واعظى از درون خود، قبول و پذیرش نصیحت کسى که او را نصیحت نماید.

لاله پرپر یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 14:59 http://laleyeparparr.mihanblog.com/

خدایا
خوش به حال آنکه قلبش مال توست
حال و روزش هر نفس، احوال توست
خوش به حال آنکه چشمانش تویی
آرزوهایش همه آمال توست

ز آهم صد هزاران ناله خیزد بیابان در بیابان لاله خیزد
زموج گر یه ام عرش الهی شود دربحر حیرت همچو ماهی
اگر آهی کشم طوفان برآید امان از آتشی کز جان بر آید
بسوزاند زمین و آسمان را نگه دارد تکاپوی زمان را

شیدا(فَرمِہ) یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 10:40 http://shadeofparadise.blogfa.com

آروزی سلامتی و آرامش در کنار عزیزانتان را خواهانم

همواره در تحصیل و زندگی هم بیش از پیش ..پیش روید...
سایه ی شما برقرار و با دوام استاد فرهنگ زیبایی

باسلام


و با تقدیم ادب و احترام


از آرزو زیبا و دعای بی ریایتان سپاسگزارم ...

من هم برای شما بزرگوار آرزوی هرچه خوبی و سلامتی است را دارم ......

موفق باشید .

شیدا(فَرمِہ) یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 10:38 http://shadeofparadise.blogfa.com

چه سروده ی زیبایی چقدر با معنا و روح بخش

چقدر واژه ی کرامت به زیبایی هر چه تمام تر به کار برده شده!

درود بر شما

سلام .
مرسی . شما لطف دارید .

شیدا(فَرمِہ) یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 10:35 http://shadeofparadise.blogfa.com

☆•°یا ذالجلال و الاکرام

☆•°سلام ارجمند دلسای

☆•°پایان امرداد و مهرشیدش دل انگیز و خوش بگذرد

یکی از سخت ترین کارا تو زندگی حفظ تعادله☆•°
تعادل بین شوخی کردن و جدی بودن☆•°
تعادل بین خندیدن و نخندیدن☆•°

تعادل بین حرف زدن و حرف نزدن°•☆
تعادل بین احساسی بودن و بی توجهی کردن°•☆
تعادل بین غریزه و فطرت و….°•☆
برای همینه که هیچکس کامل نیست°•☆
حفظ تعادل خیلی سخته ولی میشه تو زندگی متعادل بود°•☆

☆•°امام علی علیه سلام دز نهج البلاغه فرمودند:
☆•°جاهل را نمی بینی، مگر این که یا افراط می کند و یا تفریط°•☆

☆•°سایه بهشت°•☆

آنانی که طریق خدا را می‌شناسند، در تاریکی نیز آن را می‌یابند. مک لارن

خدا هرگز وعدۀ آسمان همیشه آبی، مراتع همیشه سبز، و قلب همیشه رها از آلام را نداده است. بلکه او وعدۀ عشق و محبت نامیرا و حضور وفادارانه و همدلانۀ خود را داده است. ناشناس

غنی شدن روابط نتیجه مجازات ظالمان نیست، بلکه ثمره بخشندگی و رحمت از جانب مظلومان است.ماکس لوکادو

آنچه می خورید باعث زخم معده نمیشود ، بلکه آنچه شما را می خورد موجب پیدایش این زخم می شود . فونتاکو

برای نزدیکی و همگرایی قوم خویش ، کمک بهم و ستیز با نادانی و ناراستی را پیش گیرید . اُرد بزرگ

مهمترین نکته در مورد انگیزه، ایجاد هدف است، همواره باید هدفی داشت . فرانس لوریو اسمیت

مرد جنگی برای دولت بهترین و مناسبترین سفیر و ساستمدار بشمار می رود . کرامول

برای هدایت مردم پشت سرشان حرکت کن . لائوسته

لاله پرپر جمعه 29 مرداد 1395 ساعت 14:43 http://laleyeparparr.mihanblog.com/

سخت است ولی مولا، خوب است نمی آیی





دلتنگ توام اما خوب است نمی آیی





یک کوفه فریب و غم،





یک شام پر از محنت





آیی تو شوی تنها، خوب است نمی آیی





یک نیمه ی شعبان را در فکر تو می مانند





از فکر روی فردا، خوب است نمی آیی





یک جمعه فقط ندبه، یک هفته فراموشی





بود تو شود رویا، خوب است نمی آیی





لاف غم عشق تو ذکر همه ی مردم





بنگر به دل آنها، خوب است نمی آیی





پیش نظر بعضی حاجت بدهی خوبی





اما نه برای ما، خوب است نمی آیی





یک شام سه شنبه را در کوی تو می آیند





اما دلشان اینجا، خوب است نمی آیی





سرداب تو مخروبه، قبر پدرت ویران





شهر تو پر از اعداء، خوب است نمی آیی





با این همه درد و غم، می سوزی و می سازی





ای منتقم زهرا، خوب است نمی آیی

آنکه می دزدد ، جز حق خویش چیزی نمی ستاند . اما این ستاندن نفرین و خواری ابدی در پی دارد . اُرد بزرگ

آنچه برای یک نفر سزاوار است را نمی توان گفت برای فرد دیگر هم سزاوار است. به عنوان مثال انکار نفس و افتادگی سزاوار یک فرمانده نیست و برایش فضیلت محسوب نمی شود. حکم یکسان صادر کردن برای همه غیر اخلاقی ست . فردریش نیچه

خداوند درهای هنر را بر روی دانایان دادگر گشوده است . فردوسی خردمند

تا وقتیکه قلب شما نخواهد ، مسلماً مغزتان هرگز به چیزی عقیده پیدا نمی کند . ویلیام جیمز

وقتی «قدرت عشق» بر «عشق به قدرت» غلبه کند، دنیا طعم صلح را می چشد . جیمی هندریکس

اگر از کسی متنفری از قسمتی از خودت در او متنفری، چیزی که از ما نیست نمی‌تواند افکار ما را مغشوش کند . هرمان هسه

لاله پرپر جمعه 29 مرداد 1395 ساعت 14:43 http://laleyeparparr.mihanblog.com/

ساعات عمر من همگی غرق غم گذشت





دست مرا بگیر که آب از سرم گذشت





تا کی غروب جمعه ببینم که مادرم





یک گوشه بغض کرده که این جمعه هم گذشت





مولا ، شمار درد دلم بی نهایت است .





تعداد درد من به خدا از رقم گذشت .

شاید چالاک‌ترین انسان نباشم، شاید بالابلندترین یا نیرومندترین نباشم، شاید بهترین و زیرک‌ ترین نباشم، اما قادرم کاری را بهتر از دیگران انجام دهم و این کار هنر خود بودن است . لئونارد نیموی

اسنخوان بندی فریاد ، پاسخ هزاران ستم بی صداست . اُرد بزرگ

مغز ما یک دینام هزار ولتی است که متاسفانه اکثرمان بیش از یک چراغ موشی از آن استفاده نمی کنیم . ویلیام جیمز

آسیب دیده همیشه درهای رویاهایش کوچک و کوچکتر می شود ، مگر با امید که شرایط ما را دگرگون می سازد . اُرد بزرگ

خوشبختی ، جستن خوشبختی است نه یافتن آن . ویلیام جیمز

نیکی برآیند خرد است ، در دل و روان آدمی . ارد بزرگ

لاله پرپر جمعه 29 مرداد 1395 ساعت 14:42 http://laleyeparparr.mihanblog.com/

صبح بی‌تو رنگ بعد از ظهر یک آدینه دارد





بی‌‌تو حتی مهربانی حالتی از کینه دارد





بی‌تو می‌گویند تعطیل است کار عشقبازی





عشق اما کی خبر از شنبه و آدینه دارد . . .

مرد اصیل اگر ذلیل بشود رذیل نمی شود . رومن رولان

مردان بزرگ همچون کوه اند که هر چه از آن ها دورتر می شویم عظمت آن ها بیشتر آشکار می گردد . لرد جوی

مردان بلند نام و با افتخار هرگز نمی میرند زیرا که گوهرشان قلوب نسل های آینده است . توسیدید

مردان شجاع فرصت می آفرینند ترسوها و ضعفا منتظر فرصت می نشینند . گوته

آدمهای آرمانگرا هنگامیکه به نادرست بودن آرزویی پی می برند بر ادامه آن پافشاری نمی کنند .

مرد خشمگین پر از زهر است و زندگی را زهرآگین می کند . کنفوسیوس

مرد عاقل کسی است که کم گوید و زیاد شنود . سقراط

عاشق خدا جمعه 29 مرداد 1395 ساعت 13:15 http://rahe-rastegare.mihanblog.com/

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل] سلام امروز دعوت هستین به وبم برای دعای عهد        
[گل]                                       
[گل] قرار هر جمعه در وبم دعای عهد برگزار کنم             
[گل]                                      
[گل] خوشـحال میشم شماهم بخونین [لبخند]               
[گل]                                       
[گل] التماس دعا دارم ازتون [لبخند] اللهم عجل لولیک الفرج       
[گل]                                       
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

زندگی گره ای نیست که در جست و جوی گشودن آن باشیم. زندگی واقیتی است که باید آن را تجربه کرد . سورن کی یر کگارد

پرهیزگار باش که هرگز هیچ پرهیزگاری از درستی نمی میرد . غزالی طوسی

خودت را بشناس اما به آن مبال . اُرد بزرگ

بدگمانی میان افکار انسان مانند خفاش در میان پرندگان است که همیشه در سپیده‌دم یا هنگام غروب که نور و ظلمت بهم آمیخته است بال‌فشانی می‌کند . فرانسیس بیکن

روح و روان و دل جهان روشن است و زمین را بی دریغ روشن می سازد خورشید از خاور برخاسته بسوی باختر که مسیری درست و بی نظیر است ای آنکه همچون آفتاب لبریز از نور و خردی تو را چه شده است که بر من نمی تابی ؟!! . فردوسی خردمند

بنت الهدی پنج‌شنبه 28 مرداد 1395 ساعت 17:43

با سلام
میلاد با سعادت امام رضا رو خدمتتون تبریک میگم البته با تاخیر
و براتون از خدای متعال آرزوی شادی و شادکامی روز افزون رو دارم

باسلام

و با عرض ادب و ارادت و تقدیم احترام


ممنونم . من هم مجددا میلاد امام همام را خدمتتان تبریک عرض می کنم ....

محمد سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 10:28 http://bagheri6298.blogfa.com/

آمده‌ام که سر نهم عشق تو را به سر برم
ور تو بگوییم که نی نی شکنم شکر برم
آمده‌ام چو عقل و جان از همه دیده‌ها نهان
تا سوی جان و دیدگان مشعله نظر برم
آمده‌ام که ره زنم بر سر گنج شه زنم
آمده‌ام که زر برم زر نبرم خبر برم
گر شکند دل مرا جان بدهم به دل شکن
گر ز سرم کله برد من ز میان کمر برم
اوست نشسته در نظر من به کجا نظر کنم
اوست گرفته شهر دل من به کجا سفر برم
آنک ز زخم تیر او کوه شکاف می کند
پیش گشادتیر او وای اگر سپر برم
گفتم آفتاب را گر ببری تو تاب خود
تاب تو را چو تب کند گفت بلی اگر برم
آنک ز تاب روی او نور صفا به دل کشد
و آنک ز جوی حسن او آب سوی جگر برم
در هوس خیال او همچو خیال گشته‌ام
وز سر رشک نام او نام رخ قمر برم
این غزلم جواب آن باده که داشت پیش من
گفت بخور نمی‌خوری پیش کسی دگر برم


مولانا

چنان مستم چنان مستم من امروز

که از چنبر برون جستم من امروز

چنان چیزی که در خاطر نیابد

چنانستم چنانستم من امروز

به جان با آسمان عشق رفتم

به صورت گر در این پستم من امروز

گرفتم گوش عقل و گفتم ای عقل

برون رو کز تو وارستم من امروز

بشوی ای عقل دست خویش از من

که در مجنون بپیوستم من امروز

به دستم داد آن یوسف ترنجی

که هر دو دست خود خستم من امروز

چنانم کرد آن ابریق پرمی

که چندین خنب بشکستم من امروز

نمی‌دانم کجایم لیک فرخ

مقامی کاندر و هستم من امروز

بیامد بر درم اقبال نازان

ز مستی در بر او بستم من امروز

چو واگشت او پی او می‌دویدم

دمی از پای ننشستم من امروز

چو نحن اقربم معلوم آمد

دگر خود را بنپرستم من امروز

مبند آن زلف شمس الدین تبریز

که چون ماهی در این شستم من امروز


و هکذا : حضرت مولانا

رحمانی دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 19:20 http://elmfarhang.mihanblog.com/

ز کدام رَه رسیدی؟ ز کدام در گذشتی؟

که ندیده، دیده ناگَه به درون دل فِتادی؟


هوشنگ ابتهاج

سلام
و نیز از مرحوم ابتهاج :

آه جز باد سحرگاهی که شد دمساز خاکستر؟
که هر دم می گشاید پرده ای از راز خاکستر


به پای شعله رقصیدند وخوش دامن کشان رفتند
کسی زان جمع دست افشان نشد دمساز خاکستر


تو پنداری هزاران نی در آتش کرده اند اینجا
چه خوش پر سوز می نالد، زهی آواز خاکستر...

هوشنگ ابتهاج

.....

رحمانی یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 18:49 http://elmfarhang.mihanblog.com/

ای پسر فاطمه، نور هدی
سبزترین باغ بهار خدا
با تو دل از غصه رها می شود
پاکتر از آینه ها می شود
ای گل گلزار خدا، یا رضا
آینه ی قبله نما یا رضا
میلاد امام رضا مبارک[گل]

مؤمن‌ ، مؤمن‌ واقعى‌ نیست‌ ، مگر آن‌ که‌ سه‌ خصلت‌ در او باشد : سنتى‌ از پروردگارش‌ و سنتى‌ از پیامبرش‌ و سنتى‌ از امامش‌ . اما سنت‌ پروردگارش‌ ، پوشاندن‌ راز خود است‌ ، اما سنت‌ پیغمبرش‌ ، مدارا و نرم‌ رفتارى‌ با مردم‌ است‌ ، اما سنت‌ امامش‌ صبر کردن‌ در زمان‌ تنگدستى‌ و پریشان‌ حالى‌ است‌ .


حضرت رضا ( ع ) (اصول‌ کافى‌ ، ج‌ 3 ، ص‌ 339)

رحمانی یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 18:49 http://elmfarhang.mihanblog.com/

سلام استاد چقدر داغ
عالیه

سلام

مرسی . شما لطف دارید ...... ممنونم .

عاشق خدا یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 16:31 http://rahe-rastegare.mihanblog.com/

سلام خوبین ؟؟

دعوتتون میکنم به یک ختم قرآن ساده و راحت ...

ان شاءالله که در این کار ثواب شما هم سهیم باشین ...

بیاین پستمو بخونین اگه خواستین شرکت کنین

سلام . مرسی . چشم حتما ..... خدا جزو ذخیره عاقبتتان بنویسد .

محمد یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 15:53 http://bagheri6298.blogfa.com/

در قطره جود و کرمت بحر چه باشد

در تابش وجهِ قمرت بدر چه باشد

در جلوه نور نظرت فجر چه باشد

در شمّه بخشش ز کَفَت اَبر چه باشد


میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

عقل‌ شخص‌ مسلمان‌ تمام‌ نیست‌ ، مگر این‌ که‌ ده‌ خصلت‌ را دارا باشد : از اوامید خیر باشد ، از بدى‌ او در امان‌ باشند ، خیر اندک‌ دیگرى‌ را بسیار شمارد ، خیر بسیار خود را اندک‌ شمارد ، هرچه‌ حاجت‌ از او خواهند دلتنگ‌ نشود ، در عمر خود از دانش‌طلبى‌ خسته‌ نشود ، فقر در راه‌ خدایش‌ از توانگرى‌ محبوبتر باشد ، خوارى‌ در راه‌ خدایش‌ از عزت‌ با دشمنش‌ محبوبتر باشد ، گمنامى‌ را از پرنامى‌ خواهانتر باشد . سپس‌ فرمود : دهمى‌ چیست‌ و چیست‌ دهمى‌ ! به‌ او گفته‌ شد : چیست‌ ؟ فرمود : احدى‌ را ننگرد جز این‌ که‌ بگوید او از من‌ بهتر و پرهیزگارتر است‌


حضرت رضا ( ع )
(تحف‌ العقول‌ ، ص‌ 467)

مینازیبا یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 13:14

دستم را بگیر.......
همین دست برایت ترانه های عاشقانه نوشته.......
همین دست،سوخته در حسرت،لمس دست های تو....
همین دست پاک کرده اشک هایی را که در نبودنت به گونه دویدند...
این دست،پینه بسته از نوشتن مداوم نام تو....
دستم را بگیرو از خیابان زندگی بگذران مرا......!!!!!

به‌ خداوند خوشبین‌ باش‌ ، زیرا هرکه‌ به‌ خدا خوشبین‌ باشد ، خدا با گمان‌خوش‌ او همراه‌ است‌ ، و هرکه‌ به‌ رزق‌ و روزى‌ اندک‌ خشنود باشد ، خداوند به‌ کردار اندک‌ او خشنود باشد ، و هرکه‌ به‌ اندک‌ از روزى‌ حلال‌ خشنود باشد ، بارش‌ سبک‌ و خانواده‌اش‌ در نعمت‌ باشد و خداوند او را به‌ درد دنیا و دوایش‌ بینا سازد و او را از دنیا به‌ سلامت‌ به‌ دار السلام‌ بهشت‌ رساند


حضرت رضا ( ع )
(تحف‌ العقول‌ ، ص‌ 472)

احساس نویس یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 12:37 http://ehsasnevisi.mihanblog.com/

فوق العاده بود استاد ...
خیلی خیلی لذت بردم ...

امیدوارم در این ایام بهترین هارا خداوند نصیب شما و خانواده محترمتان بکند ...
ایام به کام روزگاران خوش ...
یا مهدی ...

سلام


مرسی . شما لطف دارید .....

و ممنون از آرزوی زیبایتان . و من هم برای شما بهترین ارزوها را دارم . انشآئالله دست به هرچی می زنید براتون طلا بشه .......
ایام به کام ......
یا مهدی ( عج )

محمد یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 10:48 http://bagheri6298.blogfa.com/

زآستان رضا سرخط امان دارم

رخ نیاز بر این پاک آستان دارم

اگر چه کم زغبارم، به شوق نکهت گل

همیشه جای، در این طرفه بوستان دارم

ز تیر حادثه مرغی شکسته بال و پرم

درین چمن به صد امید آشیان دارم

عیدتون مبارک

ذکر است تکلم کبوترهایت

قربان تبسم کبوترهایت

ای کاش جوی نوک زده می‌بودم من

در کاسه گندم کبوترهایت

میلاد امام رضا علیه السلام مجدداً مبارک باد ...

تکتم یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 07:58 http://taranhhayebiseda.blogfa.com

دیر سالی است که در من جاریست.

عاشقی نقلی استمراری است





عشق را این غزل حافظ را

میتوان گفت مگر تکراری است؟

یک جلوه از نگاه تو اى شمس مشرقین

هر صبح و شام طعنه به شمس و قمر زند

اى گل به روى ماه تو یا ثامن الحجج

ماییم در پناه تو یا ثامن الحجج



میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد


ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد