گل بوته های شعر و ترانه ( دفتر دل نوشته ها )

دل نوشته های خودم در تنهایی خودم به خاطر خودم و برای خاطر خودم . . .

گل بوته های شعر و ترانه ( دفتر دل نوشته ها )

دل نوشته های خودم در تنهایی خودم به خاطر خودم و برای خاطر خودم . . .

گل بوسه های عاطفه


گرم ترین درودها خدمت تمامی دوستان گلم :


موضوع :  مرخصــــــــــــــــــــــــــــی فعلا تمام شد .........


سروران ارجمندم ، دوستان گرامی ام ! از حضور بزرگوارتان صمیمانه سپاس گزارم و قدردان دیدگان پرمهـرتانم .......  به حول و قوه الهی ایام امتحانات تمام شد و تقریبا رضایت بخش ( معدلم 17/5 ) حالا دیگر  باید تا چند روز آینده منتظر بمانم تا « مسافر کوچولو » ی در راهم از راه برسد فعلا که اسمش را خواهرش « نـدا » و داداشش « رضا » ، « پارسا » گذاشته اند ، تا نظر دوستان گلم چی باشد ............




گل بوسه های عاطفه


گل بوسه های عاطفه دیگر پر از ستاره نیست
در چشم های بی تب مستان گُر شراره نیست

تصویر حس سه بعدی و احساس های ما کدر
افسوس ! درک عاطفه را کار با اشاره نیست

مرداب غرق در تب آتش منم که بنده را
پوشش برای این تنم از موج پاره پاره نیست

در خلوتی که داغ سکوتش مصیبتی است تلخ
خلوت گزیده را به تماشای داغ چاره نیست

از پشت شیشه های نم آلود مات زندگی
کس را حساب عمر هدر رفته اش شماره نیست

کوشش کنیم و کوششی از نو برای درک حس
هرچند حسّ را به طلب فرصتی دویاره نیست

در سینه های یخ زده دل های سنگ پاره را
جز عشق چیز دیگر از این بهترین عصاره نیست

فانوس راه بسته تاریک زندگی است عشق
این چلچراغ را بگزین جای استخاره نیست


76/11/01

ع.ف

قالب شعر : غزل
وزن شعر : مفعول فاعلات مفاعیل فاعلن فعل
نام بحر : طویل ( مضارع مثمن اخرب مکفوف )