گل بوته های شعر و ترانه ( دفتر دل نوشته ها )

دل نوشته های خودم در تنهایی خودم به خاطر خودم و برای خاطر خودم . . .

گل بوته های شعر و ترانه ( دفتر دل نوشته ها )

دل نوشته های خودم در تنهایی خودم به خاطر خودم و برای خاطر خودم . . .

ولادت هشتمین اخترتابناک امامت و ولایت ، حضرت رضا ( ع ) مبارک باد .

کرامت


در ایــــــــــــــــن پایان ایّام کرامت

کرامــــــــــت می دهد وام کرامت

سراج الله را بخشیــــــــــــده ایزد

شـــــــــــــــده میلاد ایتام کرامت

عطا کرده خدا شمس الشموسی

که باشـــــــــــد ضامن تام کرامت

اگــــــر هر لحظه در هر جای عالم

اسیــــــــــری مانده در دام کرامت

صداقت پیشــــه سازد با دلی پاک

وجــــــــــــودش را کند رام کرامت

توجّه ســـــــــوی الداعی الی الله

نمایــــــــــــــــد روز یا شام کرامت

به آزادی رســــــــد از فیض فاضل

شفایش می دهــــــــد نام کرامت

خدایا ، مهـــــــــربان باری ، الهی !

تویی تــــــــــو ، خالق جام کرامت

بنوشــــــــــــان آب سقّاخانه بر ما

دل ما را بــــــــــــــــده کام کرامت

کبوترهای غــــــــــــــم را از دل ما

بخوان ســــــــــوی لب بام کرامت

نصیب ما نما دیـــــــــــدار صحنش

در ایــــــــــــــــن پایان ایّام کرامت



95/05/24 ساعت 2:15 بامداد

ع . ف






میلاد باسعادت شمس الشموس حضرت امام رضا ( ع )

بر تمامی ارادتمندان بارگاه ملکوتی آن حضرت مبارک باد .




بی سرانجام

بی سرانجام

اگر یک شب کنار بسترت تا صبح آرامـــــم
جهان  تا روز رستاخیـز ماند رام و آرامـــــــم

بیا آرام جانم ، رَم کنـــــــم بی رام چشمانت
که جز چشمان آرامت نگرداند کسی رامـــــم

به دور قبله قلبت طواف از دست غــــــــم باید
طواف کعبه چشمت اگر روشن کند شامــــــــم

به جان آمد دلم از غصــــــــــــه جام جهان بینت
جوانمردی کن و از چشمه وصلت بده جامـــــــم

نگاهی سوی این خسته فقـط یک شب ، شبی تنها
که از وامانده های عاشقان بی سرانجامــــــــــــم

منم گمنامِ ســـــــــرخورده نشان از نام تو گیرم
جدا از نام تو تا هستم ای بانام بی نامـــــــــــم

به گرد آفتاب ماه زیبایت زمینـــــــــــــــــی ام
پر از گرد و غبار غم ، غم عشق تو بر بامــــم

دلم انبار درد است و ســــرم انبان دردستان
خدایا رؤیت رویش نما درمان آلامــــــــــــم




1371/03/18
ع.ف
قالب شعر : غزل
وزن شعر : مفاعیلن مفاعیلن مفاعیلن مفاعیلن
نام بحر : هزج مثمن سالم