گل بوته های شعر و ترانه ( دفتر دل نوشته ها )

دل نوشته های خودم در تنهایی خودم به خاطر خودم و برای خاطر خودم . . .

گل بوته های شعر و ترانه ( دفتر دل نوشته ها )

دل نوشته های خودم در تنهایی خودم به خاطر خودم و برای خاطر خودم . . .

من بی تو مرگم . . .

من بی تو مرگم . . .

کوره راه هجر را می پویم در گلوگاه غم

با سر درگمی مثل کبوتری دور از دیار سر گشته در دل ستم

مثل خماری بدون جام

بی نشان ، بی نام

تا شاید در انتهای راه دست بر دامنت یازم

تا از نام و نشان تو ، نام و نشانی برای خود سازم

و لحظه ای دور از غبار درد و رنج شوم

در لذّت شادی به اوج روم

. . . . . . . .

من کوره راه مرگ را در زمستان سرد

با روی زرد

 بی هم زبان ، بی مرام ، بی نوا

نابلد به راه ، نا آشنا

با شتاب می پویم

و با خود خدا خدا می گویم

. . . . . . . .

نه ! نه ! ولی من مرام دارم

نشانی از تو و از ریشه عدل تو نام دارم

مرام من تویی

ریشه نام من تویی

 کعبه آمال من در صبح فردای صادق تویی

آن که شمشیر می کشد به ریشه فاسد فاسق تویی

پس چون تویی هدف

در دل سرمای سرد زمستان بی علف

توشه نخواهم به پشت آویخت

یا شهری برای یافتن هم سفر به هم واریخت

 هم زبان نمی خواهم

یار نامهربان نمی خواهم

که سکوت سرد سرمای زمستان بشکند

فریاد ناسازی دوران به طبل چاره سازی زند

پس مرا در این کوره راه ، کوله بار جز مرام دیدنت

جز گلی از باغ روی چیدنت

جز امید لحظه ای با تو بودنم

جز به تو ابراز عشق خود نمودنم

 نیاز نسیت نیاز من تویی فقط

چاره ساز من تویی فقط

. . . . . . .

من برآنم که نیم لحظه ای کوتاه

دست در دست هم بگذاریم بی همراه یا باهمراه

و در پیش تو و در کنارتو

و برای افتخار تو

حال به حالی شوم

از بی هم زبانی و از هرچه غصه خالی شوم

. . . . . . . .

نمی دانم از کدام راه رفته ای !

اما کمی درنگ تا رسم به تو ، به آن کوچه و باغ که از آن گذشته ای

تا رسم به بوستان چشم تو

به تار و پود زلف پریشان خشم تو

ای نگار من !

پس بمان کنار من

چون تویی قرار من

من گلم تویی بهار من

. . . . . . . .

بی گل ، بهار ، بهار نیست

بی یار یار ، یار نیست

دریا بدون قطره قطره آورهای موج ، دریا

صحرا بدون آب و علف صحرا

کوه بی ریگ و صخره وشن کوه نیست

دریا بدون موج ، صحرای بی علف خودت بگو که چیست ؟

من بی تو و بی عشق هاله رخسار تو

دور از کنار تو

نه منم

همیشه از غم و از غصه دم زنم

بی تو سنگم و سردم

بی تو نغمه جیرجیرکی در گوشه ویرانه های دردم

که شبانگاه

در راه

به هِق هِق حَق حَق

تا می خورد طوقّی به طق

با این عشق پاکم

پاسخی غمناکم

بی تو اضطرابی به پوستین طفل انتظار در مکتب هجرانم

بی تو بی خویشم با تو از خود بی خود می مانم

. . . . . . .

من بی تو مرگم

غنجه ای نشکفته زیر رگبار تگرگم

مرگ علاقه و عشق و امید و شوقم

 من بی تو بی ذوقم

بی کارم و بی کوشش و بی دوندگی

مرگ علاقه به شبنم سحرگاه زندگی

که پاک می کند چرک اندوه را از نگاه خسته عاشق وامانده

از تبار شادچهره ها جامانده

مرگ عشم ، عشق نوباوه ای به وصلی ابدی

مرگ امیدم ، امید دردمندی که به دردش نمی رسد احدی

مرگ شوقم ، شوق عاشقی بی قرار

باید که بسوزم و بسازم با سفیر مرگ انتظار

مرگ ذوقم ، ذوق سال های بی زمان و روز و ماه و فصل

باید که بپوسم دراتنظار آرزوی وصل

باید که بخوابم درون رخت مرگ

مثل برگ

باید که بمیرم

تا شاید دست مهربانت بگیرم

. . . . . . . .

بیا که بی وجود تو خورشید بی رنگ است

و آسمان بی طلعت مبارکت نشسته در دریای زنگ است

بیا که دل ها همه از سنگ است

و غروب آفتاب در حجله شفق دل تنگ است

بیا که دیگر گل کرشمه ستاره ای نمی روید

بیا که هر کسی هر کجا که می بینی از عدل یا از ظلم سخن می گوید

بیا که سایه ها در دیوارها مرده اند

بیا که عدل و عدالت را ظالمان به تاراج برده اند

بیا که نیم نگاه تو خورشید را جلا می دهد تنها

و آسمان چشمانت رنگ شفق را صفا می دهد تنها

بیا که عکس تو آیینه ها را صداقت دهد تنها

و شکفتن سایه تو به دیوارهای خشک طاقت دهد تنها

بیا که من تنها کنار تو دل شادم

بیا و بنده نوازی نما و کن یادم

بیا که تنها قلب مهربانت خواهانم

نگذار که از تبار شادچهره ها جامانم

بیا که جز دل آیینه ات

آن پاره آبگینه ات

چیز دیگری نمی خواهم

بیا و کوتاه کن راهم

بیا بیا هدیه آور به من طپش های سینه در هیاهوی گرما را

بیا بیار انفجار سکوت سرما را

بیا پس از قرن ها زندگی در خفا ظهور کن

لطف کن چشم عاشقان خود را پر از حضور کن

 . . .

70/4/23

ع.ف

نظرات 37 + ارسال نظر
شیدا(فَرمِه) یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 08:09

❣یا ذالجلال والاکرام❣

❣سلام مهــر پویا❣

❣صبح دل انگیــــز آمد❣
❣گذر ثانیه های عمرتون❣
❣توام با آرامش و سلامتی❣

❣دفتر این زندگى را باز کن

❣زیستن را با سلام تازه اى آغاز کن


❣روشن و شفاف باش،بى تخلف همچو روز

❣با نواى مهربانى عاشقى را ساز کن


❣با محبت آشتـــــى کن همزبانى پیشه ساز

❣قلب خود را با صفاى همدلى دمسازکن


❣گل بخند و گل شنو در گلشن این بوستان

❣غنچـــــه هاى لحظه ها را با نوازش نــــــاز کن


❣روز تـــازه,فکـــــر تـــازه,راه تـــازه پیش گیر

❣عاشقـــى را با کلام تازه اى آواز کن


❣بگذر از امواج منفى همچو طوفان خزر

❣سمت و سوى ساحل آرام دل پرواز کن

❣گشاده رویى، سبب دوستى و محبّت است.

❣امام علی علیه سلام❣ غرر الحکم جلد 4

❣سایه بهشت❣

سلام . متشکرم . . .

باز هم با نام تو افسانه ایی گلریز شد

بازهم درسینه ام عشق توشورانگیزشد

باز هم همراه بوی میخک و محبوبه ها

خاطراتم پر کشید با یاد تو در کوچه ها

باز هم وقتی نگاهت گیرد از من فاصله

دیده ام می بارد اما نم نم و بی حوصله

باز قلب پنجره بر روی من وا میشود

بازهم پروانه ایی در باغ پیدا می شود

باز هم لای کتابم می نهم یک شاخه یاس

می کنم بهر پیامی قاصدک را التماس

باز هم درهرشفق دلتنگ ودلگیرمیشوم

باز هم با یاد تو سرشار رویا می شوم

آیریلان جمعه 10 مهر 1394 ساعت 22:10 http://baghehayrilan94f73e.blogfa.com/

چه زیبا مینویسین....

سلام . از لطف و بزرگواری شما نهایت تشکر . تشکر و افتخار می کنم که در گل بوته های شعر و ترانه حضور دارید . . .

بنت الهدی پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 20:49 http://http:/www.tabiatmoallememeast.blogsky.com

لی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را

که به ماسوا فکندی همه سایه‌ی هما را

دل اگر خداشناسی همه در رخ علی بین

به علی شناختم به خدا قسم خدا را

به خدا که در دو عالم اثر از فنا نماند

چو علی گرفته باشد سر چشمه‌ی بقا را

مگر ای سحاب رحمت تو بباری ارنه دوزخ

به شرار قهر سوزد همه جان ماسوا را

برو ای گدای مسکین در خانه‌ی علی زن

که نگین پادشاهی دهد از کرم گدا را

بجز از علی که گوید به پسر که قاتل من

چو اسیر تست اکنون به اسیر کن مدارا

بجز از علی که آرد پسری ابوالعجائب

که علم کند به عالم شهدای کربلا را

چو به دوست عهد بندد ز میان پاکبازان

چو علی که میتواند که بسر برد وفا را

نه خدا توانمش خواند نه بشر توانمش گفت

متحیرم چه نامم شه ملک لافتی را

بدو چشم خون فشانم هله ای نسیم رحمت

که ز کوی او غباری به من آر توتیا را

به امید آن که شاید برسد به خاک پایت

چه پیامها سپردم همه سوز دل صبا را

چو تویی قضای گردان به دعای مستمندان

که ز جان ما بگردان ره آفت قضا را

چه زنم چونای هردم ز نوای شوق او دم

که لسان غیب خوشتر بنوازد این نوا را

«همه شب در این امیدم که نسیم صبحگاهی

به پیام آشنائی بنوازد و آشنا را»

ز نوای مرغ یا حق بشنو که در دل شب

غم دل به دوست گفتن چه خوشست شهریارا


شهریار

نصیبم شد غمت الحمدللَّه

دلم شد محرمت الحمدللَّه



من و درماندگى صد شکر یارب

من و بیش و کمت الحمدللَّه



تبارم کوثر و از طیف نورم

سرشکم زمزمت الحمدللَّه



دلم در صیقل دستت جلا یافت

فتادم در یَمَت الحمدللَّه



تو را تا وسعت رب مى‏پرستم

اگر مى‏گویمت الحمدللَّه . . .

محمد سهرابی

بنت الهدی پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 20:47 http://www.tabiatmoallememast.blogsky.com

عید کمال دین
سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصایت
و ولایت امیر المومنین علیه السلام
بر شیعیان وپیروان ولایت خجسته باد...

علی در عرش بالا بی نظیر است
علی بر عالم و آدم امیر است
به عشق نام مولایم نوشتم
چه عیدی بهتر از عید غدیر است؟
عید ولایت مولای متقیان بر رهروان راستین آن امام همام مبارک . . .

محمد پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 20:09 http://bagheri6298.blogfa.com/

شبی در محفلی ذکر علی بود ، شنیدم عاشقی مستانه فرمود ، اگر آتش به زیر پوست داری ، نسوزی گر علی را دوست داری . عید غدیر خم بر شما مبارک

یا علی (ع)

عمری است که دم به دم علی می گویم
در حال نشاط و غم، علی می گویم
یک عمر علی گفتم و ان شاالله
تا آخر عمر هم، علی می گویم
عید غدیر خم بر شما مبارک

محمد پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 20:07 http://bagheri6298.blogfa.com/

خورشید چراغکی ز رخسار علیست / مه نقطه کوچکی ز پرگار علیست

هرکس که فرستد به محمد صلوات / همسایه دیوار به دیوار علیست

"عید غدیر مبارک"
اللهم صل علی محمد وآل محمد

فرمود رسول قادر لم یزلی
در شان وصیّ خویش با صوت جلی
افضل بُوَد از طاعت کلّ ثقلین
یک ضربت روز خندق از دست علی
عید غدیر خم، عید ولایت مبارک باد

محمد پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 20:06 http://bagheri6298.blogfa.com/

سلام
امیدوارم که دلتون همیشه شاد باشه...وزندگی همیشه بروفق مرادتون باشه...
و به آرزوهایتان برسید..امیدوارم که همیشه سلامت باشید..سلامتی نعمت بزرگیه..
.
واقعا همین طوره ما ریشه داریم....و تاریخی که همه ی دنیا به آن اقرار کرده اند...
ما ایرانی ها به اعتقادات ودین مان پایبندیم..و همیشه و همیشه در دفاع از حق کوتاهی نکرده ایم...و خوشم آمد که وقتی رهبر عزیز وفرزانه مان عرب ها را تهدید آنها خود فهمیدند با چه کشور مقتدری طرف هستند...عرب های جاهلیت که هنوز هم در این جاهلیت مانده اند..همین حالا هم اگر می توانستند دخترهای شان را زنده به گور می کردند..بت می پرستیدند...
وقتی تاریخ ایران را بخوانیم احساس غرور وافتخار وجودمان را پرمی کند...مردم از قدیم تا به حالا هیچ وقت زیر بار ظلم نرفته اند...ما آریایی هستیم و به آن افتخار می کنیم به کوروش ها ،امیرکبیرها ،خیابانی ها سردار جنگلی ها..باقرخان ها،ستارخان ها و.....................از جان خود گذشتند وزیر بار ظلم واستبداد و بیگانه و انگلیسی ها نرفتند....در پناه خدا

سلام . در مورد قوم غیرتمند « لر » مطالبی را در آدرس زیر می خواندم :
http://zaminpedari.persianblog.ir/post/57/
که دوست دارم قسمت های ابتدائیش را در اینجا برای مطالعه سایر دوستان بیاورم تا بقیه مطلب را خود دوستان از آدرس پیدا کنند و بخوانند :
« تاریخ تمدن قوم لر,چگونگی ریشه اجداد و نیاکان برامده از بومیان,عیلامیان,کاسیان در تاریخ باستان و تاثیرات و وقایع این قوم با تمدن که در دوره های ورود و اسکان که با همه علوم,ارتباطات,فرهنگ و ریشه ای را که در سرزمین لران در هم امیختن,و چگونگی قوه یافتن این سه قوم در طول تمامی دوره های باستان برپایه علومی که هر کدام مختص به دانش و تکامل خود داشتند و با پذیرش درک افکار و فرهنگ یکدیگر و بکار بردن ان علوم خود که پایه ای کردند بر ساختن تمدنی با قوای جنگاوری ها,و از اثار,اشیائ باستانی,کتیبه ها و لوحه های متعلق به پیشینه این قوم در مناطق سرزمین لران,اشکار حقایق در مورد تکامل های فرهنگی اجتماعی زبانی وگفتاری,عظمت ها و شکوفایی های علمی کاسیان و ثمره با تمدنی که ما امروزه با نام لر می دانیم,و چگونگی اظهارات بی اساس و ناباوری هایی که بر قوم لر مثال زده اند,یا حقایقی که با مطالعه کتب تاریخ اشکار گشته و چهره تمدنی قوم لر را به یقین با این حقیقت ها میتوان درک کرد . . . »

محمد پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 19:52 http://bagheri6298.blogfa.com/

سلام
ممنونم..من هم عید سعید غدیر و ولایت امیرالمومنین علی (ع) را به شما و خانواده محترمتان تبریک وتهنیت عرض می کنم...یه عید بسیار بزرگ برای ما ایرانی ها که شیعه هم هستیم..............
.
انشالله...ولی باید بیشتر از این قدر دانست....وقتی دانشمندی ،وقتی هنرمندی حمایت بشه ..سعی میکنه بیشتر تلاش کنه و بنویسد،بسراید،کشف کند..
باید خدا روشکر کرد که هنوز هم بخاطر بزرگانی مثل سعدی ،حافظ و..همایش هایی برگزار میشه......ولی هنوز هم خیلی از بزرگان ناشناخته وگمنام از بین ما می روند..شب تون بخیر

سلام . الآن شب ساعت یک بامداد و خورده ای . فردا صبح مطمئنا" وبتونا نگاه خواهید کرد ، پس صبح شما به خیر و البته صبح آدینه تون به خیر و شادی . . .
عید سعید غدیر خم را هم مجددا" به دوست مهربان و اندیشمندم جناب آقای محمد تبرک عرض می کنم . امیدوارم با نشاط هرچه تمام تر روز را آغاز کنید و جمعه زیبایی داشته باشید . . .
راستی من به مدد انجیر قرمزهایی که از لرستان ( خرم آباد ) آورده بودند و در طرفای ما می فروختند تا این وقت شب بیدارم . انجیرهای خوبی دارید . نعمت سودمندی است . خدا هم در قرآن به انجیر سوکند یاد کرده است . آرزو می کنم انجیرهایی که شما هم نوش جان می کنید به کامتان شیرین باشد . . .
شب من و صبح شما خوش . . .

روشا پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 19:35 http://roshalove.mihanblog.com

خیلی زیبا بود

سلام . ممنونم . عید غدیر بر شما مبارک . . .

علی ..........................ali پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 17:01 http://donyababa.mihanblog.com/

بنر سر درب خانه ات دیگر سبز رنگ و خیرمقدم به آمدنت نیست ...
سیاه رنگ و تسلیت به آمدن جنازه ات است ...
خودت نمی آیی اما سوغاتت چرا ...
به دست عزیزانت میرسند اما با ذوق باز نمی شوند ...
با چشمان گریان و خون جگر بخاطر خریدت تشکر می کنند ...

ما که نمی توانیم انتقامت را از آل سعود لعنتی بگیریم
اما ....
آقایی داریم که عاجزانه از خدا می خواهیم که در ظهورش تعجیل نماید
و علاوه بر انتقام کوچه انتقام خون پایمال شده شما را هم بگیرد .

« اللهم عجل لولیک الفرج والنصر والعافیه »

او با سپاهی از شهیدان خواهد آمد
و من می دانم تو هم همراهش می آیی . مگر نه ؟!

به دشت سینه‏ها اُلفت نشینم

که مدّاح امیرالمؤمنینم



گره بند قباى مرتضایم

پى یک رشته از حبل المتینم



اگر خواهى بسوزان یا که بردار

هر آنچه کشت کردى در زمینم



تملّک نیست حتى در حیاتم

تصرّف کن دلم را مستکینم



یمینى گم شده، اندر یسارم

یسارى نیست گشته در یمینم

محمد سهرابی

علی پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 16:53

بنر سر درب خانه ات دیگر سبز رنگ و خیرمقدم به آمدنت نیست ...
سیاه رنگ و تسلیت به آمدن جنازه ات است ...
خودت نمی آیی اما سوغاتت چرا ...
به دست عزیزانت میرسند اما با ذوق باز نمی شوند ...
با چشمان گریان و خون جگر بخاطر خریدت تشکر می کنند ...

ما که نمی توانیم انتقامت را از آل سعود لعنتی بگیریم
اما ....
آقایی داریم که عاجزانه از خدا می خواهیم که در ظهورش تعجیل نماید
و علاوه بر انتقام کوچه انتقام خون پایمال شده شما را هم بگیرد .

« اللهم عجل لولیک الفرج والنصر والعافیه »

او با سپاهی از شهیدان خواهد آمد
و من می دانم تو هم همراهش می آیی . مگر نه ؟!

سلام . . .
حضرت آیت الله امام خامنه ای :
« جان‌باختگان این حادثه ان‌شاءالله مشمول این کلام نورانی قرآنند که: وَ مَن یَخرُج مِن بَیتِه‌ مُهاجِراً اِلَی اللهِ وَ رَسولِه‌ ثُمَّ یُدرِکهُ المَوتُ فَقَد وَقَعَ اَجرُه‌ُ عَلَی الله؛(۲) این برای بازماندگان، تسلّای بزرگی است. آنان پس از طواف و سعی و پس از ساعات پُربرکت عرفات و مشعر و در حال انجام مناسک حج به دیدار معبود شتافته‌اند و ان‌شاءالله مورد لطف و رحمت ویژه‌ی احدیّتند. »

یاسمین زهرا پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 16:38 http://ma2doost94.mihanblog.com

سلام علیکم

ممنون از تبریکتون


خورشید شکفته در غدیر است علی

باران بهار در کویر است علی

بر مسند عاشقی شهی بی همتاست

بر ملک محمدی امیر است علی

عید غدیر بر شما و خانواده محترمتون مبارک.

ای ز شطرنج حقیقت گشته مات/کیش خود را کن رها بنگر حیات
از علی و آل او جو درد عشق/جفت شش آورده حق، در فرد عشق
آب و رنگ باغ، آب و گل، علی است/صورت آیینه کامل علی است
ممنونم . . . مجددا من هم تبریک عرض می کنم .

لاله پرپر پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 16:35 http://laleyeparparr.mihanblog.com/

روز مـحـشــر پـرسـیـد ز مـن رب جـلــــــــی

گفت تو غـرق گنـاهی؟ گفتمش یـا رب بلی


گفت پس آتش نمیـگیرد چـرا جـسم و تنـت

گفتمش چون حـک نمودم روی قلبم یا علی

فرخنده عید اکمال دین و اتمام نعمت بر علویان مبارک

عید است و غدیرش، علی والا است، علی/دل تشنه عدل است و او دریاست، علی
جشن است و مبارک، علی گشته است، ولی/دنیا همه را شادی که مولا است، علی
عید غدیر خم مبارک باد

لاله پرپر پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 16:35 http://laleyeparparr.mihanblog.com/

عید غدیر آمد بساط ِ ابن ملجم را
دنیا به هم زد تا نبیند عالمی غم را

پس کوچه های بی کسی امشب چراغانیست
هِل می کشد امشب علی خط ِ مقدم را

دنیا به هم زد آسمان لبخندباران شد
هابیلیان در پایکوبی جشن آدم را

تاریخ باید عدل و عرفان را رقم می زد
با نوشداروی محمد ریخت مرهم را

حالا زمین بود و خروش ِ چشمه های عدل
حالا علی بود و محمد موج ِ زمزم را

عید غدیر اعجاز شد در ذوالفقار ِ دهر
تا جلوه گر سازد جهان عدل ِ مجسم را

چاه آسمان را در حودش حک کرد بی تردید
فریاد زد مولا علی داغ ِ محرم را


شاعر : اکرم بهرامچی

من یک مسلمانم ولی را می شناسم/مولا علی مولا علی را می شناسم
مهر علی را تا ابد در سینه دارم/در سینه از مهر علی گنجینه دارم
عید غدیر خم مبارک باد

لاله پرپر پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 16:34 http://laleyeparparr.mihanblog.com/

از ولایتعهدى حیدر،خدا تاج شرف‏
بار دیگر بر سر زهراى اطهر می ‏زند

در حریم ناز و عصمت زین همایون افتخار
فاطمه لبخند بر سیماى شوهر می زند

این بشارت دوستان را جان دیگر می ‏دهد
دشمنان را این خبر،بر قلب خنجر می‏زند

فرخنده عید اکمال دین و اتمام نعمت بر علویان مبارک

گرفت پرچم اسلام را علی در دست/از این گزیده، زمین و زمان به خود بالید
به یمن فیض ولایت، شراب خم الست/به عشق آل علی از غدیر خم جوشید
عید غدیر خم مبارک باد

محمد پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 09:22 http://www.bagheri6298.blogfa.com

زندگی میکنم…
برای رویاهایی که منتظر واقعی شدن به دست من هستن…
من فرصتی برای بودن دارم…
پس ساکت نمی نشینم!
می گذارم همه بدانند که من با همه تواناییها و کاستیهایم شاهکار زندگی خودم هستم.
کافی است گذشته را رها کنم…
و برای ثانیه های آینده زندگی کنم!
چون رویاهایم آنجاست…
و من فقط یک بار فرصت زندگی کردن دارم

. . . عید غدیر خم پیشاپیش مبارک
دشت غوغا بود ، غوغا بود ، غوغا در غدیر
موج مى ‏زد سیل مردم مثل دریا در غدیر

در شکوه کاروان آن روز با آهنگ زنگ‏
بى‏ گمان بارى رقم مى‏ خورد فردا در غدیر

اى فراموشان باطل سر به پایین افکنید
چون پیغمبر دست حق را برد بالا در غدیر

حیف اما کاروان منزل به منزل مى ‏گذشت‏
کاروان مى ‏رفت و حق مى‏ ماند تنها در غدیر !!

" علیرضا سپاهى لائین "
_______________________

محمد پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 09:20 http://www.bagheri6298.blogfa.com

روح شان شاد...تمام کشته ها ی منا تقصیر عربستان است و حالا به جای همکاری و شناسایی این عزیزان ...دارد حرف های بی ربط و به ایرانی ها توهین میکنند...دیروز رهبر عزیمان هشدار خوبی به آنها داد............و ماایرانی ها هم راضی هستیم به جنگ در مقابل باطل...............اینها از کافر هم پست ترند...............به حاجی های ما وتمام ایرانی ها دارند توهین می کنند..آنهایی که از حج برگشته اند..میگویند پاسپورت ما را پرت می کنند ..و هرچه می خواهند می گویند..کاش دیگر دولتمردان ما کوتاه نیایند ...و درسی به این وهابی ها ملعون بدهند.........میگند هیچ کار خدا بی حکمت نیست..حالا میشه به وضوح مشاهده کرد با امامان وپیامبران ما چه کرده اند..چگونه امام حسین (ع) را به شهادت رسانده اند و چه کارهایی که نکرده اند و با اسب هایشان روی بدن این بزرگواران می رفتند...و بستن آب و پیمان شکنی ها و ....
یا حسین (ع) یا قمر بنی هاشم........

سلام . وقتتون به خیر . . .
دعا می کنم که در تمامی ایام زندگی تون قلَه های موفقیت را یکی پس از دیگری بالا بروید و باز دعا می کنم و آرزو دارم گل خند ه همیشه زینت بخش گوشه لب های جناب باشد . . . .
این که ما ایرانی ها اصالتی ریشه دار و تاریخی داریم نه تنها بر خودما که بر کل مردم دنیا پوشیده نیست .. آن زمانی که عرب ها در دوره جاهلیت و پیش از ظهور اسلام بت های سنگی را پرستش می کردند ما ایرانی ها به وجود خدای یکتا ایمان داشته ایم و به آتش به عنوان سمبل پاگیزگی دید مثبتی داشته ایم . آن زمانی که بی قانونی و بربریت و اختلافات قبیله ای در عربستان در اوج خود بود ما در ایران قانون « حمورابی » را داشته ایم و بر در سرای « انوشیروان عادل » زنگی برای اعلام شکایات آویزان بوده است . و . . . . بعد از ظهور اسلام نیز ما ایرانی ها از خود عرب ها بیشتر بر باورهای اسلامی استوار ماندیم . تا جایی که شعار « إِنَّ أَکرَمَکُم عِندَ اللَّهِ أَتقاکُم ۚ إِنَّ اللَّهَ عَلیمٌ خَبیرٌ » به شکل وحی برای هشدار و بیدار سازی اعراب نازل شد . . . ای ن عربستانی ها از خالد زمان پیامبر گرفته تا فهد امروزی شان در ظاهر, اسلام را قبول می کنند . اسلام را تا جایی می پذیرند که سود شخصی آن ها در آن جا باشد . اگر همین اسلام کم ترین ضرری به منفعت آن ها برساند با زور شمشیر جلوش را خواهند گرفت . چنان که در جنگ احد همین نکته کاملا بر خود پیامبر( ص ) ثابت شد . . .

محمد پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 09:12 http://www.bagheri6298.blogfa.com

سلام
ممنونم..امیدوارم که همیشه شاد وسلامت باشید..
واقعیتی ست ..وقتی کسی از بین مار فت...تازه می فهمیم چه انسان بزرگی بوده وبزرگداشت و ....هیچ کشوری مثل ما ایرانی ریشه دار نیستند..ما ایرانی ها پراز استعداد ،ذوق وهنر هستیم............شاعران،نویسندگان،هنرمندان و..............آدمهایی که باعث افتخار ما هستند...ولی هیچ وقت قدرشان دانسته نمیشود..آدمهای باهوش و باذکاوت..که می توانند تصمیمات بزرگی برای کشور بگیرند....از دست ما آدمها معمولی که کار یبرنمیآید..کاش دولتمردان مان این آدمهای مهم را شناسایی کنند و از انها استفاده کنند..در هرزمینه ایی..کتاب هایشان را به چاپ برسانند..از آنها قدردانی کنند..و از انها بخواهند هنرو استعداد خود را به دیگران آموزش دهند....آقای فرشچیان و کشیدن طرح ضریح آقا امام حسین (ع) و...................باید از هنرمند و عالمان بزرگوار استفاده کرد و به حرف هایشان گوش فرا داد..امیدوارم از این به بعد هیچ هنرمندی در انزوا و تنهایی از دنیا نروند وما بعدها بگوییم چه انسان خوبی بود....
.
کاش آدمها همیشه به حرف هایشان عمل می کردند..همه گناه ها از دروغ شروع میشه..میخوای شرمنده نشی ..دروغ پشت دروغ..هیچی بهتر از راست ی وصداقت نیست......متشکرم...برای من هم جالب بود همه ی مطالب ان روز درباره سادگی بودند..سادگی وقناعت چیزه خوبیند چون باعث آرامش مان میشوند...............روزتون بخیر...موفق باشید

سلام . پیشاپیش عید سعید غدیر خم و ولایت امیر المومنین حضرت علی ( ع ) را بر جناب عالی و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض می کنم . . .
انشاءالله که این اتفاق خواهد افتاد و مسولان ذی رتبه کشور در جهت ارتقای مقام اساتید علم و هنر و ادبیات و سایر رشته ها قدم های محکمی برخواهند داشت . فعلا همین همایش روز برزگداشت هنرمندان و دانشمندان که هر سال برگزار می شود غنیمت است و حداقل سالی دوسه فرهیخته به کشور شناسانده و از تلاش هایشان قدر دانی می شود . امید که این گام ها هم چنان بلند تر از سال های پیش برداشته شده و بر وسعت موضوعات آن افزوده شود . . . . ممنونم .

روح القدس چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 23:45 http://funny58.persianblog.ir/

یاد سهراب بخیر…

آنکه تا لحظه خاموشی گفت..

تو مرا یاد کنی یا نکنی..

من به یادت هستم…


عید غدیر خم بر شما دوست گرامی و خانواده محترمتان مبارک باد . . .

__________________________________________________
در روز غدیر ، عقل اول‏
آن مظهر حق ، نبى مرسل

چون عرش تو را کشید بر دوش‏
آنگاه گشود لعل خاموش

فرمود که این خجسته منظر
بر خلق پس از من است رهبر

بر دامن او هر آن که زد دست‏
چون ذره به آفتاب پیوست
________________________________

روح القدس چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 23:45 http://funny58.persianblog.ir/

زندگی باید کرد: گاه با یک گل سرخ

گاه با یک دل تنگ

گاه باید رویید در پس یک باران

گاه باید خندید با غمی بی پایان!!!

مرا غدیر نه برکه، که بیکران دریاست
علی نه فاتح خیبر،که فاتح دلهاست


مرا غدیر نه برکه، که خم جوشان است
علی نه ساقی کوثر،که کوثر عظماست


مرا غدیر نه یک برگ سرد تاریخ است
علی نه شافع محشر، که محشر کبراست


مرا غدیر حریم وصال محبوب است
علی نه همسر زهرا که کیمیای ولاست


مرا غدیر بود پایگاه دانش و دین
علی نه کاتب قرآن که آیت عظماست


مرا غدیر نه یک واژه در دل تاریخ
که جان پناه همه رهروان راه خداست


مرا غدیر نه یک روز اختلاف افکن
که همچو چشمه ی مبعث زلال وحدت زاست


مرا غدیر ندای بلند آزادی است
علی نه حامی بوذر که روح صدق و صفاست


مرا علی نبود خلقتی خدا گونه
چو غالیان نسرایم که مالک دو سراست


اگر نه عالم و عادل مرا نمی شاید
ستایمش که علی عالی و علی اعلاست


بخوان ز سوره انعام علت درجات
علی ز علم و عمل بر جهانیان مولاست


مگوکه مولد او کعبه شد که می گویم
به هر مکان که علی هست کعبه خود آنجاست


هر آن که دم زند از عشق آن ولی والا
علی صفت اگرش نیست، کار غرق خطاست


بخوان تو نامه مولا به مالک اشتر
که طرز فکر علی از خطوط آن پیداست


ببین که در دل آن رادمرد بی همتا
به یاد قسط و عدالت چه محشری بر پاست


بکوش رنگ علی گیری و صفات علی
هزار نکته باریک تر ز مو اینجاست


به سالروز امامت به جشن عید غدیر
که اشک شوق به چشمان عاشقان پیداست


گل (امید) به لب ها نشاندم و گفتم
خوشا دلی که در آن مُهر مهر میر ولاست
____________________________

روح القدس چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 23:42 http://funny58.persianblog.ir/

بسیار زیبا بود
آغا عادل با این آدرس جدید لینگتون کردم. مشکلی نداره که

سلام . سپاس گزارم . ممنونم که لینک فرمودید . نه مشکلی نداره . همین وبا برای گل بوته های شعر و ترانه ثبیت کرده ام . بازم ممنونم . شما هم با افتخار از طرف گل بوته های شعر و ترانه اینک شدید . . .

رحمانی چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 21:24 http://elmfarhang.mihanblog.com/

سلام استاد ممنون از نظرتون
روز بزرگاشت مولانا را به شما تبریک می گم

سلام . . .
ممنونم . من هم روز بزرگداشت مولانا را برای جناب عالی تبریک عرض می کنم . پیروز و سر بلند باشید . بازم متشکرم . . .

پرنده چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 20:18 http://parande93.blogfa

سلام مبارک باشه ان شاالله ، براتون بهترین ها رو ارزو می کنم، زیاد برای سر زدن به ما خودتونو توی دردسر نندازید همین که بیاد ما باشید کفایت می کنه برادر ارجمند، امیدوارم عیدتون هم سرلاسر شادی و نشاط باشه باز تبریک می گم ، ان شاالله موفق و سربلند باشید.

سلام . خیلی ممنونم . متشکرم . اون که وظیفه امه به دوستان عرض ادب و سلام کنم . شاید کم بتوانم به خدمت برسم ولی هیچ گاه ارادتم به شما بزرگواران کم نخواهد شد هرگز . در اولین فرصت ها از مطالب خوبتان بهره ها خواهم برد . . .

بنت الهدی چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 11:11

سلام استاد....خوب هستین؟امیدوترمم همیشه سلامت باشین
والا بازم برا کمک مزاحم شدم...دیروز از طرف دانشکاه یه برنامه ی فرهنگیی معرفی کردند که یک سری فعالیت فرهنگی رو شامل میشه بعد تو این برنامه ها شعر نویسی همم بود منم جو گیر شدم و ثبت نام کردم ...حالام اومدم ازتون کمک بخام...قراره موضوعات رو چند روز دیگه اعلام کنن...حتمن میام ازتون کمک بخام....

سلام . . . . ممنونم . منم امیدوارم و دعا می کنم هر لحظه به لحظه دفتر زندگی تونا با سلامتی کامل خود و خانواده محترم و با شادی و نشاط ورق بزنید . . .
خیلی خوش حال شدم وقتی پیامتان را دیدم و خوش حال تر شدم وقتی دیدم که نوشته اید تو مسابقه شعرنویسی ثبت نام کرده اید و خوش حال تر می شوم اگر بتوانم در این را خدمتی کرده باشم . . . لطف کنید وقتی موضوع اشعار را دادند به من هم خبر دهید تا منم خودما امتحان بکنم ببینم می توانم برای موضوع تعیین شده شعر بگویم .
با س÷اس فروان . . .

بنت الهدی چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 11:05 http://www.tabiatmoallememast.blogsky.com

من کوره راه مرگ را در زمستان سرد
با روی زرد
بی هم زبان ، بی مرام ، بی نوا
نابلد به راه ، نا آشنا
با شتاب می پویم
و با خود خدا خدا می گویم
....عااااااااااااااااااااااااالی

سلام . ممنونم از این که به شعر توجه خاصی کرده اید . امیدوارم بهتر از این بتوانم در خدمت دوستان بزرگوارم باشم .

بنده های خدا 1 و 2 سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 23:05

سلام ، اومدم ازتون دعوت کنم که به وبلاگمون بیایید. امیدوارم از پیشنهاد ویژه مون بهره ببرید.
امیدواریم مطالبش مفید واقع بشه واست. موفق باشی.(بیا وبلاگمون ان شاءالله از پیشنهاد ویژه بهره می بری.)اینم آدرس وبلاگمون:::www.godwill.blogfa.com
یا علی بن موسی الرضا...
(سر بزنید قطعا از پیشنهاد ویژه مون پشیمان نخواهید شد.)

سلام . . . آرزو می کنم و دعا که در راه اشاعه فرهنگ ناب محمدی موفق و پیروز باشید . از این که مرا به وب پرمحتوای خودتان دعوت کرده اید و با افکار و دیدگاه مذهبی تان آشنا شدم بسیار خوش حالم . سعی می کنم در طول روز فرصتی برای این ده دقیقه که اشاره نموده اید کنار بگذارم و از فضایل معنوی آن بهره مند شوم . بازم سپاس گزارم . . .

پرنده سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 22:14 http://parande93.blogfa.com

سلام برا برادر بزرگوار شاعر ، به ما سری نمی زنید؟
از دل برود هرآنکه از دیده برفت؟
با تازه اومد به بازار کهنه شده دل ازار؟

سلام هر کجا هستی خدا یار تو باد، خالق هستی نگهدار تو باد، بر سر راهت نیفتد خار غم، این جهان پیوسته گلزار تو باد . به قول معروف : « سعادت گر چه بیرنگ است / ارادت همچنان باقیست / درست است ما کمی دوریم / محبت همچنان جاریست » … از قدیم گفته اند من هم می گویم « از هر چه بگذریم سخن دوست خوش تر است . » ببخشید اگر این روزها کمی دیر به دیر فرصت می کنم به دوستان ارجمندم اظهار اردت بکنم . آخه سخت درگیر مراحل ثبت نام و انتخاب واحد دوره ارشدم . از این طرف هم کلاسای خودم تو مدرسه مون شروع شده و مشغول راست و ریس کردن برنامه های کلاسی خودم و عدم تداخل آن ها با برنامه های دانشگاهی ام هستم که فعلا چهار واحدش تو روزای سه شنبه و چهارشنبه کنتاکت دارند که نمی دونم چه کار باید بکنم . امیدوارم فقط اساتید عزیزم یک کم در نظرم بگیرند . شما هم لطف دعام کنید . ممنونم . . .

محمد سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 15:19 http://www.bagheri6298.blogfa.com

بنفشه ها را
دور از ما
کاشته اند
اما
نمی دانند ما
آرام آرام
به بهار
نزدیک می شویم.

ماه نقره شب رسیده بیا بیرون
جون من به لب رسیده بیا بیرون
آسمون چشم رقیبا خواب کرده
هیچ کسی ما رو ندیده بیا بیرون . . .

محمد سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 15:17 http://www.bagheri6298.blogfa.com

سلام
من هم میلاد امام هادی (ع) را به شما تبریک میگم...از حق نگذریم ما ایرانی ها شهادت امامان را پررنگ می کنیم و عید ومیلاد آنها را فراموش می کنیم...شاید اتفاقی که در عربستان افتاده دلیلی باشد....
.
امیدوارم شما هم شعرهای شاد تری بسرایید..
ما تا می توانیم نباید از دروغ استفاده کنیم..تا به اهداف مون برسیم...دروغ یعنی اضطراب واسترس ..هیچ چیزی بهتر از راستی و صداقت نیست...

اتفاقی بیشتر پست های امروز درباره سادگی بود....ولی سادگی این روزها کمرنگ شده...ما بیشتر پی تجملات هستیم...قدیم چیزی نبود همه شادتر و سالم تر بودند حالا با این همه پیشرفت آدمها بیشتر دچار مشکلات روانی شده اند..و بعضی از ادمها برای رسیدن به شادی و آرامش پناه می برند به موادهای توهم زا .............کاش بتوانیم ساده زیستن را یاد بگیریم و تو کل مون به خدا باشد.....موفق باشید

سلام . وقت به خیر . . .
ممنونم . درست می فرمایید . و این یعنی « مرده پرستی » ( البته دور از وجود نازنین امامان معصوم ) ولی بالاخره تو خون ما ایرانی ها متاسفانه بوده و هست که انشاءالله دیگر نباشد . دکتر حسابی از زمانی دکتر حسابی که قید دنیا را زد .شهریار از زمانی شهریار شد که از این دنیا رفت . ناصر عبداللهی از زمانی ناصر شد که دنیا را ترک کرد . جلال آل احمد . سمین دانشور . سمین بهبهانی . بزرگ علوی . صادق هدایت و خود امام راحل ( ره ) بعد از رحل اقامت در آن دنیا شعرهایش چاپ شد و همه فهمیدند که ایشون شاعر هم بودند . و . . . ممنونم که آرزو کرده اید شعرهای شادتری بنویسم . اتفاقا دیشب من هم درست به همین موضوع دروغ در شعر فکر می کردم و با خود می گفتم همه که از دروغ بدشان می آید کاش تو عمل هم ثابت کنند و سراغ شعرهای واقعی بروند و شعرهای خیالی و اوهام را نخوانند ولی باز متاسفانه طرفداران اشعار غیر واقعیت بیستر از اشعاری است که در آن ها واقعیت مطرح می شود . . .
کاملا احساس کردم که مطالب سادگی را عمدا انتخاب نکرده اید و دست اتفاق آن ها را کنار هم گل چین کرده است و من هم خواستم زیبایی کارتون را به همه نشان بدهم . . . بسیار سپاس گزارم . . .

علی ........ali سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 12:52 http://donyababa.blogfa.com/

●•°یا ارحم الراحمین °•●

●•°سلام بر شما°•●

●•°امیدوارم روز زیبا و پر از عشق الهی نداشته باشین!!!!!
بلکه بوجود بیاورید

●•°میلاد زیبای امام علی النقی علیه سلام خجسته°•●

●•°باشد که از دعای امام عاقبت به خیر باشیم°•●

●•بخشش را"بخش کن"
●•محبت را"پخش کن"

●•غضب"پریشانی"است
●•نهایتش"پشیمانی"است

●•شکیبایی برهر"دعوایی"، دواست"
●•هرچه"بضاعتمان"کمتراست
●•"قضاوتمان"بیشتراست

●•با"خویشتنداری"،"خویشاوندداری"
●•به"خشم"،نگو"چشم"

●•سوء تفاهم،"تیرخطایی"ست که از"گمان"رهامی شود

●•انسان "خوشرو"،گل"خوشبو"ست.

●•"دوست داشتن"را"دوست بدار"
●•از"تنفر " "متنفر"باش

●•به"مهربانی""مهر"بورز
●•با"آشتی""آشتی" کن
●•واز"جدایی""جدا"باش

●•صادقانه زندگی کنید•●


امام نقی علیه سلام در تحف العقول
●•° افسوسِ کوتاهیِ کارهایِ گذشته را با تلاش در آینده جبران کنید.°•●


●•°سایه بهشت°•●

سلام . ممنونم . متنتان بسیار زیبا و تحسین برانگیز است . بابت دعاهای زیبایتان بسیار ممنونم . از سفارش های مفیدی که برای موفقیت در زندگی قلم زده اید سعی می کنم استفاده مناسب را ببرم . جمله زیبای امام نقی ( ع ) را هم باید اگلوی عملی زندگی مان بکنیم . بسیار سپاس گزارم . . .

لاله پرپر سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 11:20 http://laleyeparparr.mihanblog.com/

شیعه تنها مدد از حضرت حیدر گیرد
از دل خاک چو حجربن عدی پر گیرد
در دفاع از حرم دختر مولا حتی
او کفن باز کند زندگی از سر گیرد
سید حمید رضا برقعی

سلام . ممنونم شعر با احساسی بود واقعیتی از اسناد موجودیت شیعه . ممنونم
میاد امام هادی مبارک . . .

لاله پرپر سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 11:19 http://laleyeparparr.mihanblog.com/

میلاد امام پاکی و روشنایی، ستاره‏ی راهنمای بشریت
گنجینه‏ی ارزشمند کرامت، قله‏ی بلند فضیلت، گلبرگ درخت رحمت
برگزیده‏ی خداوند سرمد، حضرت امام هادی علیه‏السلام تهنیت باد

■▪خوب است آدمی جوری زندگــــی کند
●که آمدنش چیزی به این دنیا اضافه کند
■▪و رفتنش چیزی از آن کــــم …!

●حضور آدمی باید وزنی در این دنیا داشته باشد
■▪باید که جای پایش در این دنیا بماند
●آدم خـــوب است که آدم بماند
●و آدم تر از دنیــــــا برود

■▪نیامده ایم تاجمع کنیم
●آمده ایم تــا ببخشیم
■▪آمده ایم تــــا
●عشــــــق را
●ایمــــان را
●دوستی را
■▪با دیگران قسمت کنیم و غنی برویم
●آمده ایم تا جــــای خالــــی را پر کنیم
■▪که فقط و فقط با وجود ما پر میشود و بس !
●بی حضور ما نمایش زندگــــی چیزی کــــم داشت
■▪آمده یم تا بازیگر خوب صحنه ی زندگی خود باشیم !!!

محمد سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 10:08 http://www.bagheri6298.blogfa.com

سلام
روزتون بخیر وشادی
من هم ولادت امام علی النقی امام هادی (ع) را به شما تبریک میگم..
.
امیدوارم که همیشه شاد وسلامت باشید

سلام علیکم . ..
وقت شما هم به خیر و شادی . . .
روز ولادت امام علی النقی ( ع ) بر شما دوست گرامی ام نیز مبارک . . .

یاسمین زهرا دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 22:25 http://ma2doost94.mihanblog.com

سلام علیکم

میلاد امام پاکی و روشنایی، ستاره ‏ی راهنمای بشریت، گنجینه‏ ی ارزشمند کرامت، قله‏ ی بلند فضیلت، گلبرگ درخت رحمت، برگزیده‏ ی خداوند سرمد، حضرت امام هادی علیه ‏السلام تهنیت باد


احسنت برشما

قلمتون مانا

♢•°اللًّهُـ‗ـمَ صَّـ‗ــلِ عَـ‗_‗ـلَى مُحَمَّـ‗‗ـَد وَآلِ مُحَمَّـ‗_‗ـَدو عَجِّـ‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗_ـم °•♢
سلام علیکم :
بسیار سپاس گزارم . قدردان راهنمایی های دلسوزانه شما بزرگوارن هستم . میلاد امام هادی ( ع ) بر شما نیز مجددا مبارک . . .

محمد دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 20:34 http://www.bagheri6298.blogfa.com

بازم ممنونم ..نظراتتون زیبا ودلگرم کننده است..
.
تنها فرمول خوشحالی این است:
"قدر داشته‌هایت را بدان
و از آنها لذت ببر"
قانونهای ذهنی می‌گویند خوشبختی یعنی "رضایت"
مهم نیست چه داشته باشی یا چقدر،
مهم این است که از همانی که داری راضی باشى
آن‌وقت ”خوشبختی”..

میلاد مسعود امام هادی ( ع ) را خدمت دوست عزیزم تبریک عرض می کنم . امیدوارم همیشه برای شادی ها و در خوشی ها قلم برانید . متن زیبایی بود همی همین مطلب و هم مطلبی که در مورد دروغ در وب « در امتداد کوچ » درج کرده اید . ولی نتیجه ای که گرفته اید و درج کرده اید از آن هم زیباتر است . واقعیت را باید گفت اگرچه به کام بعضی ها تلخ باشد . . . .ممنونم . . .

محمد دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 20:31 http://www.bagheri6298.blogfa.com

فوق العاده است..نه دست،نه پا...............با این روحیه..با این اعتماد به نفس..اینها درس هایی برای ما دارند که با دیدن آنها هیچ وقت ناامید نشیم..کاری تو دنیا نیست که نشود..خدا همیشه هوای بندگانش را دارد..بیشتر معلولین استعداد ماورایی دارند...هنرمندند...خوش ذوقند...
خدا یا شکرت بخاطر همه چی..داشته ونداشته هایمان.....................

چه شعر بلند وزیبا..............شعری که بوی انتظار داشت..............

خوشبختانه همین طور است که می فرمایید . . . روحیه این عزیزان ستودنی و الگو گرفتنی است . این عزیزان از هوش بالایی برخوردارند . من آشنایی دارم که ناشنواست و الکن . اما قدرت برقراری روابط اجتماعی اش به مراتب از من و دیگر کسانی که اطراف منند بسیار بالاتر است . هر کسی را که ببینی حداقل سلام و دست تکان دادنی و ابراز ارادتی برایش دارد . هنرمند و خوش ذوق است گچ کاری . کاشی کاری ٱجرچینی اش زبان زد منطقه مونه . . . .
بابت اظهار لطفتون بابت شعر بسیار سپاس گزارم . . . .

محمد دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 20:24 http://www.bagheri6298.blogfa.com

سلام وهزاران سلام به شما دوست عزیز وبزرگوار
ممنونم...واقعا نمیدونم چی بگم..چه دعاهای زیبایی...من هم همه ی اینها را برایتان آرزو می کنیم..امیدوارم در کنار خانواده زندگی شاد وآرامی داشته باشید...میشه از سهراب سپهری مثال زد که هم شاعر بود..هم نقاش،هم کشاورزو...شاعری یعنی ذوق واستعداد...یعنی مهربانی..کمک به پدر وکار کشاورزی یعنی عاقبت به خیر شدن..دعای پدر که پشت آدم باشه...سعادت و عاقبت به خیری شامل حال مان میشود...امیدوارم که شما هم به همه ی آرزوهاتون برسید..
این عربستان بدتر از صدام وصدامیان خواهد شد...فقط الان امیدش به آمریکا واسراییل است که به راحتی برای کشورها شاخه وشونه میکشه...و ما ایرانی ها هم صبرمان زیاد است.............از این فاجعه بالاتر چقدر کشته در منا ..غیرقابل تصور..................روزی خون این عزیزان دامن این کشور را خواهد گرفت.....روزهای پاییزی خوبی را برایتان آرزو می کنم...

سلام . بابت تمام لطف های شما سپاس گزارم . ممن هم دعا می کنم و امیدوارم به تمام آرزوهایتان برسید . . . .
به امید روزی که سرنوشت فهد و جانشینانش به سرنوشت صدام نفرین شده ختم شود . و آن روز زیاد دور نیست . . . .
« سلام بر وعده پروردگارِ عالم که خود خدا به این وَعد ضامن است و ضمانت فرموده است.»
آیه 54 سوره نور : « وَعَدَ اللهُ الَّذینَ آمَنوُا مِنکُم وَ عَمِلوُا الصَّالِحات لَیَستَخلِّفَنَّهُم فِی الأَرض...».
« وَ مَن أَصدَقُ مِنَ اللهِ قولاً: چه کسی از خدا راستگوتر است».

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد