گل بوته های شعر و ترانه ( دفتر دل نوشته ها )

دل نوشته های خودم در تنهایی خودم به خاطر خودم و برای خاطر خودم . . .

گل بوته های شعر و ترانه ( دفتر دل نوشته ها )

دل نوشته های خودم در تنهایی خودم به خاطر خودم و برای خاطر خودم . . .

I Love You


I Love You



خیالــــــــم یادتان هر آن کند Lood

کند عکس رخت هر لحظه Uplood


دلــــــم Update با I Love You کن

کند تا مهــــــــرتان صدبار Danlood


عادل فنائی

96/01/12

قالب شعر : دوبیتی ( ملمع )








روز مادر و نوروز96 مبارک



مهر مادر


به  ما  ای  روزگــــــــردان  سینه ای  بخش

که  بندد  مهــــــــــــر مادر  روی  آن  نقش


به عشـــــــــــــــــــــق مادران تغییر ده حال

که  هست این بهتــرین در فرش و در عرش


عادل فنائی

1396/01/04

قالب شعر : دوبیتی


خدمت تمامی سروران و دوستان ارجمندم ،

به ویژه خدمت مادران بزرگوار  ،

روز مادر و عیدنوروز سال 1396 شمسی را

صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم .