گل بوته های شعر و ترانه ( دفتر دل نوشته ها )

دل نوشته های خودم در تنهایی خودم به خاطر خودم و برای خاطر خودم . . .

گل بوته های شعر و ترانه ( دفتر دل نوشته ها )

دل نوشته های خودم در تنهایی خودم به خاطر خودم و برای خاطر خودم . . .

میلاد نبی اکرم ( ص ) و امام صادق ( ع ) تبریک و تهنیت باد .



فرخنـده تولّد نبی ( ص ) پیشاپیش

بسیار مبارک است بر هر هم کیش


میلاد امام صـادق ( ع ) ایضاً تبریک

صد عیـد به این مبارکی باشد پیش



95/09/26

عادل فنائی

قالب شعر : رباعی





میلاد نبی اکرم ( ص ) بهانه خلقت
و
لسان الصدق ، امام صادق ( ع ) را
خدمت تمامی دوستان عزیز و بزرگوار
صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم .


نظرات 15 + ارسال نظر
شیدا(فَرمِه) چهارشنبه 2 فروردین 1396 ساعت 12:10 http://shadeofparadise.blogfa.com

☆•°یا حی یاقیوم °•☆

☆•°سلام بر شما °•☆

☆•°شاد بخت باشید و شادی آفرین°•☆

☆•°آغاز 1396 بر شما خجسته°•☆

♡تا از خودت شروع نکنی بهار را تجربه نخواهی کرد..
♡حتی اگرصدها بهاردر بیرون از تو بیاید و برود ..
♡و همه به هم و از جمله به تو،
♡آن را هزاران بار شادباش گویند،

☆بهار واقعی
☆باید در درون تو متولد شود
☆و بهار را تجربه نخواهی کرد
☆مگر آن که رخت آگاهی ات نو شود
☆تا آگاهی ات رشد نکند و جوانه های فهم در تو نشکفد،
☆درخت ذهن ات بارور نمی شود و آرامش میهمان منزل ات نمیگردد.


☆♡پیامبرمحمد صل الله علیه و آله ▪دعائم الاسلام▪
☆♡اگر می توانید هر روز را، نوروز کنید؛
☆♡یعنی در راه خدا به یکدیگر هدیه بدهید
☆♡و با یکدیگر پیوند داشته باشید.

☆♡سایه بهشت♡☆

سلام و عرض ادب و اختــــــــــــــــــــــــرام
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

و باز نسیم گوارای گیسوان مشک بوی بته های گلاب را با آهنگ موزون تکان میدهد

تا با لالهء خوش عذار و نرگس و ریحان و گل های دشتی همزمان جوانه زنند

و ترانه عشق را به گوش عشاق برسانند و آنگاه در چمنها و دشت و دمن طوفان برپا کنند

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

رونق عهـــد شبابست دگــر بوستان را / میرسد مـــژده گل بلبل خوش الحان را

ای صبا گر به جوانان چمـن بـاز رسی / خدمت ما برسان سرو گل ریحـــان را

– — – — – — – — – — – — – — – — –

خداوندا ، نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما

برای دوستان من عطا فرما :

امید ، بهروزی و لبخند زیبا

سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد

– — – — – — – — – — – — – — – — –

علی.........ali یکشنبه 29 اسفند 1395 ساعت 21:00 http://donyababa.blogfa.com

سلام و عرض ادب خدمت استاد و پیر مرادم عادل خان فنایی
بزرگوار تبریک مرا پذیرا باشید برای عید نوروز
و همچنین ولادت حضرت زهرا

سلام و عرض ادب و احترام و رادت های قلبی


استاد گرانقدرم بسیار ممنونم . غید شما هم مبارک . از زیارت مجددتان بسیار خوشحال شدم . خیلی ممنون که فراشم نفرموده اید .

علی.........ali یکشنبه 29 اسفند 1395 ساعت 20:56 http://donyababa.blogfa.com

گفتم گرفتارم خدا گفتی که آزادت کنم
گفتم گنه کارم خدا گفتی که عفوت میکنم
گفتم خطا کارم خدا گفتی که می بخشم خطا
گفتم جفا کارم خدا گفتی وفایت میدهم
گفتم صدایت میکنم گفتی جوابت می دهم
گفتم ز پا افتاده ام گفتی بلندت میکنم
گفتم نظر بر من نما گفتی نگاهت می کنم
گفتم بهشتم می بری؟ گفتی ضمانت می کنم

گفتم که من شرمنده ام گفتی که پاکت می کنم
گفتم که یارم می شوی گفتی رفاقت میکنم
گفتم ندارم توشه ای گفتی عطایت میکنم
گفتم دردمندم خدا گفتی مداوایت کنم
گفتم پناهی نی مرا گفتی پناهت می دهم

سلام و عرض ادب و ارادت
و باز فرزندان خورشید در دره ها وادی ها کوهپایه ها و باغ های خندان به بشارت عید بهار و خوشحالی جوانه زدن شاخه های پر نقش و نگار فاخته ها و کبک دری و عتدلیان را به نغمه سرایی می طلبد و پروانه ها را به پذیرایی عطر شگوفه ها دعوت می نماید و غزلان دلفرین را که عشاق سرگردان به یاد چشم مست معشوقه بی وفا و دل آزار خودشان بیابان در بیابان می پرستند فرا میخواند تا سختی های زمستان را به فراموشی بسپارند و عید رابا دیدار دو باره با فصل باران تجلیل کنند و با شنیدن این سرود دلنشین همراز و هم صحبت با آنهای گردند که دل به عشق زنده دارند ـ

– — – — – — – — – — – — – — – — –

رونق عهـــد شبابست دگــر بوستان را
میرسد مـــژده گل بلبل خوش الحان را

ای صبا گر به جوانان چمـن بـاز رسی /
خدمت ما برسان سرو گل ریحـــان را


– — – — – — – — – — – — – — – — –

عیدتان مبارک .

محمدرضا سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 21:06

درودبر همکار گرامی دبیر فرهیخته جناب آقای فنایی عزیز من شرمنده ام دیر پیامتان را متوجه شدم سپاسگزارم که یادازما کرده اید .جنابعا ازنمونه آموزگاران ودبیران باسواد ادبیات هستید بنده از دانش شما بهره مندشدم همیشه صحبت ازبحث عروض شود به همکاران جنابعا لی را مثال زده ومیگویم یکنفررا درعروض قبول دارم وآن فرد شماهستید.خیلی خوشحال شدم خاطرات روستا ویادگفتگوهای ادبیات دوباره دردلم زنده شد.از فرسنگها راه دروهای فراوان تقدیم میدارم.بهروز سهیلا فاطمه عارفه سلام دارند .نا گفته نماند دوتا نوه دارم بهروز هنوز ازدواج نکرده.باز امید است خوشحالمان کنید با نوشته های دلنواز ودلنشین خود .بپذیریدوچشمپوشی کنید زیرا ادبیات ما دربرابر شما ران ملخی برسفره سلیمان بردن است.برایم بنوسید که کجا هستید وچه کار میکنید.شماره تان ارسا ل به فرمایید.09363578741 02156177413

سلام
عرض ادب و ارادت خدمت استاد بزرگوارم جناب آقای نورمحمدی عزیز و بزرگوار
استاد گرانقدرم ع از لطف و عنایتی که به کامنت برادر کوچکتان داشته و بی پاسخ نگذاشته اید صمیمانه سپاس گزارم . آرزو دارم و امیدوارم احوالتان بهاری بوده و در جوار خانواده محترم روز و روزگار را با شادی و سلامتی و مثل همیشه متفاوت و موفق سپری می کنید . خیلی خوشحالم فرمودید و خوشحال ترشدم وقتی خبر از سلامتی ها و موفقیت های حضرت عالی و دلبندان ارجمندتان دادید . خدا برایتان حفظشان کند . از طرف بنده بهروز جان و نوه های گلتان را ببوشید و به بهروزجان سفارش بیشتر از این تنها نماند . می دانم صد در صد به خاطر تحصیل و کسب مدارج بالای علمی است . انشاءالله که به هدفشان برسند . به کل اعضای خانواده و داماد بزرگوارتان هم سلام ابلاغ نمایید .
بنده هم خانمم خانه دار است و سه فرزند دارم ( رضا : سوم کامپیوتر می خونه . ندا : اول ابتدائی و پارسا که 23 بهمن همین سال ( 95 ) یک ساله شد . همگی سلام گرم دارند خدمتتان . خودمم هم ، هم دوباره درگیر تحصیل شدم و خرداد امسال فوقم را می گیرم اگر خدا قسمت کند و هم در همان هنرستان رضا با 22 سال سابقه مشغول خدمتم .


استاد گرانقدرم خیلی خیلی خوشحالم نمودید . دوست دارم اگر برایتان ممکن است از بهروزجان و صبیه های محترمتان که مطمئناً به مدارج علمی بالا دست یافته اند بیشتر بدانم . این که چه رشته ای خوانده اند و الآن در چه مرحله ای از تحصیلند و خودتان آیا باز نشست شده اید ؟
باز هم از لطفتان بسیار متشکرم . به تمام دوستان و آشنایان و خانواده محترم نورمحمدی ها سلام ویژه برسانید ........

یاد گلّی به خیر مخصوصاً پاییز گلّی .

رؤیا ساز شنبه 16 بهمن 1395 ساعت 19:32 http://life4vida.blogfa.com

می گویند تقوا از تخصص لازم تر است
آن را میپذیرم
اما می گویم
آنکه تخصص ندارد و کاری را می پذیرد بی تقواست

مصطفی چمران

رؤیا ساز جمعه 10 دی 1395 ساعت 22:21 http://life4vida.blogfa.com

در میان دو خط یک مقاله
میتوان آنقدر دینامیت جا داد
که بتوان با آن
جهانی را منفجر کرد

هاینریش بل(نویسنده آلمانی)

احساس نویسی چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 01:02 http://ehsasnevisi.mihanblog.com/

تبریک ...



موفق باشید استاد ...
همیشه به شادی ....

من وخدا پنج‌شنبه 2 دی 1395 ساعت 23:10 http://manokhoda2016.mihanblog.com

سلام علیکم

احسنت قلمتون مانا

علیزاده چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت 23:15 http://torkbayindir.mihanblog.com

سلام به استاد بزرگوار...

عید شما هم مبارک

ایشالله همیشه سلامت و تندرست باشید و لبخند همیشه روی لبانتان باشد

یا حق

سلام بزرگوار
ممنون که سرزدید و مورد لطف قرار دادید.
من هم این عیدبزرگ رو تبریک عرض میکنم.
یاعلی

گیتی رسائی شنبه 27 آذر 1395 ساعت 20:12 http://gitoly.blogfa.com

سلام به شما که اینهمه به مادر لطف دارید . منهم از صمیم قلبم این روز بزرگ را به شما و خانواده ی محترمتان تبریک میگم . و آرزویم سلامتی و سعادت شما در تمام عرصه های زندگیست



ای احمدیان به نام احمد صلوات

هر دم به هزار ساعت از دم صلوات

از نور محمدی دلم مسرورست

پیوسته بگو تو بر محمد صلوات

میلادحضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع) مبارک باد.

لاله پرپر شنبه 27 آذر 1395 ساعت 17:50 http://laleyeparparr.mihanblog.com/

السلام علیک یا مولانا یا یا جعفر بن محمد

صادق آل محمد صلی الله علیه و آله آمده است
و صابر راه حق و رئیس مذهب عشق؛
قدومش گلباران!


صلی الله علیک یا صادق آل طاها

لاله پرپر شنبه 27 آذر 1395 ساعت 17:50 http://laleyeparparr.mihanblog.com/

السلام علیک یا مولانا یا یا جعفر بن محمد

میلاد پایه گذار دانشگاه بزرگ جعفری، پایه گذار مکتب
شیعه دوازده امامی،امام جعفر صادق علیه السلام
مبارک باد!


صلی الله علیک یا صادق آل طاها

لاله پرپر شنبه 27 آذر 1395 ساعت 17:49 http://laleyeparparr.mihanblog.com/

صلی الله علیک یا مولا یا رسول الله

آمـد وجـود از تــو بهشت محمّـدی
نـامت بـه لـوح سینۀ تـاریخ قـاب شد

ختـم رُسـل شـدی و بـه آوای سـرمدی
در انبیــا حضـور تـو فصل الخطـاب شدآتشکده شگفت زده شد خموش و باز
آتش پـس از شنیـدن نـام تـو آب شد

عطـر بهشتـی تـو جهـان را فـرا گرفت
هستی ز عطـر وب وی تـو غرق گلاب شد

مبارک باد میلاد آخرین فرستاده خدای سرمد
محمد مصطفی صلوات علیه و آله و سلم

niiil jooon شنبه 27 آذر 1395 ساعت 14:28 http://paleez.tk/

آدم ها دنبال خوشبختی می گردند اما خوشبختی پیدا کردنی نیست ساختنی است... سعادت و خوشبختی رو براتون آرزومندم... خوشحال میشم به منم سر بزنین نیومدین هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
986518

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد