گل بوته های شعر و ترانه ( دفتر دل نوشته ها )

دل نوشته های خودم در تنهایی خودم به خاطر خودم و برای خاطر خودم . . .

گل بوته های شعر و ترانه ( دفتر دل نوشته ها )

دل نوشته های خودم در تنهایی خودم به خاطر خودم و برای خاطر خودم . . .

عذاب های مخملی

عذاب های مخملی

تو با نگاه پست خود

از رنگ چهره انسان های پاک

با ذهن خوار و کوچکت

تصویری هولناک

می ربائی و

تا قعر قلب خویش

می بری فرو

می روی به خواب های مخملی

. . .

تو در خیال نحس و شوم خود

در دشت خواب های آتشین

تا بیکران مرزهای آرزو

امید

آرمان

هوس . . .

پیش می روی

شاید که در خیال خام خود

می رسی

به کام

با سراب های مخملی

. . .

تو از تنور چشم های گُر گرفته ات

در شوره زار شهوت و هوس

هر لحظه

هرکجا

بارقه ای آتشین

به سوی بی پناه خواهران

بی گناه مادران

بی هول و بی اباء

می پراکنی

هان !

که می کِشند دیگران

باری عذاب های مخملی

. . .

آه . . .

آه . . .

این گناه تو

 آن گناه موج های نانجیب پر خطر

در دل دریای ناکس است

که از شعله درون

از شراره وجود

می برند بی علامت و نشان به کام مردمی

که با صدق سینه می دهند دل

بر تلاطم نجیب آب های مخملی

. . .

آه . . .

آه . . .

این گناه تو

شاید که ژرف تر از خصم موج هاست

اینک گناه توست

دیدن

و یاد کردن تصویر چهره ها

اینک گناه توست

گناه کبیره ات

شب ها به یاد دیگران

در تختخواب این و آن

خوابیدن و

خوردن بی تاب ، تاب های مخملی

9/11/71

ع.ف

نظرات 7 + ارسال نظر
علیزاده چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 15:44 http://www.torkbayindir.mihanblog.com

عید قربان که پس از وقوف در عرفات و مشعر و منا فرا مى رسد
عید رهایى از تعلقات است. رهایى از هر آنچه غیرخدایى است
در این روز، اسماعیل وجود را، یعنى هر آنچه بدان دلبستگى دنیوى پیدا کردیم
قربانى کنیم تا سبکبال شویم.عید قربان پیشاپیش مبارک.

خوشا آنان که با حق آشنایند
مطیع محض فرمان خدایند
چو ابراهیم اسماعیل خود را
فدای امر الله می نمایند

عید سعید «قربان»، جشن «تقرب» عاشقان حق بر جناب عالی هم هزاران بار مبارک باد . . . . . .

قاب دل من چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 11:56 http://ghabdelman.blogfa.com

خیلی شعر زیبایی بود ...

سلام . . . سپاس گزارم . حمایت های دل سوزانه شما بزرگواران است که به ادامه کار دل گرمم می کند . بازم ممنوم . . .

پرنده چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 10:52 http://parande93.blogfa.com

سلام بر برادر گرامی شاعر حالتون چطوره امیدوارم این وب هم پربار مثل گذشته باشه عیدتون هم مبارک پیشاپیش التماس دعای خیر

سلام . ممنونم . عید شما هم مبارک . محتاجیم به دعا . . .
بارالها؛
مقدر فرما آنچه ذبح می شود نفسانیت من باشد
به پای ربانیت تو…
* عید بر شما خواهر محترمم و خانواده گرامی تان مبارک باد .
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[گل][گل][گل] . . .

پرنده چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 10:46 http://parande93.blogfa.com

سلام حالتون چطوره وب جدیدتون مبارک باشه.

سلام . . . بسیار متشکرم . عید قربان را به شما تبریک و تهنیت عرض می کنم . و آرزو می کنم هر روزتان مانند روزهای عید سرشار از شادی و نشاط باشد . . . . به لطف راهنمایی های شما انشاءالله وب جدیدم را هم سعی می کنم به روز نگه دارم . بازم متشکرم . . .

علی دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 23:46 http://donyababa.blogfa.com/

ای دوست ،

تو همان شقایق معروف شعر خوب سهرابی!

تا تو هستی زندگی باید کرد ...

زندگی"باغی"است
که باعشق"باقی"است
"مشغول دل"باش
نه"دل مشغول"
بیشتر"غصه های ما"
از"قصه های خیالی ماست"
پس بدان اگر"فرهاد"باشی
همه چیز"شیرین"است
‏ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[گل][گل][گل]

یاسمین زهرا یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 21:55 http://ma2doost94.mihanblog.com

سلام علیکم

ممنون از حضور سبزتون

الحمدلله که شما هم وبتون رو به بلاگ اسکای منتقل کردین.
آدرس وبتون رو تصحیح نمودم.

شهادت امام باقر(علیه السلام) بر شما تسلیت باد.

سلام . من هم تشریف فرمایی شما به کلبه مجازی نوم را گرامی میدارم . تشکر می کنم . متقابلا من هم سال روز شهادت امام محمد باقر ( ع ) را به شما تسلیت عرض می کنم .

بنت الهدی جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 08:50 http://www.tabiatmoallememast.blogsky.com

تورکون دیلی تک سئوگیلی ایسته کلی دیل اولماز
اؤزگه دیله قاتسان بو اصیل دیل اصیل اولماز
اؤز شعرینی فارسا – عربه قاتماسا شاعیر
شعری اوخویانلار ، ائشیدنلر کسیل اولماز
فارس شاعری چوخ سؤزلرینی بیزدن آپارمیش
« صابیر » کیمی بیر سفره لی شاعیر پخیل اولماز
تورکون مثلی ، فولکلوری دونیادا تک دیر
خان یورقانی ، کند ایچره مثل دیر ، میتیل اولماز
آذر قوشونو ، قیصر رومی اسیر ائتمیش
کسری سؤزودور بیر بئله تاریخ ناغیل اولماز
پیشمیش کیمی شعرین ده گرک داد دوزو اولسون
کند اهلی بیلرلر کی دوشابسیز خشیل اولماز
سؤزلرده جواهیر کیمی دیر ، اصلی بدلدن
تشخیص وئره ن اولسا بو قدیر زیر – زیبیل اولماز
شاعیر اولابیلمزسن ، آنان دوغماسا شاعیر
مس سن ، آبالام ، هر ساری کؤینک قیزیل اولماز
چوخ قیسسا بوی اولسان اولیسان جن کیمی شئیطان
چوق دا اوزون اولما ، کی اوزوندا عاغیل اولماز
مندن ده نه ظالیم چیخار ، اوغلوم ، نه قیصاص چی
بیر دفعه بونی قان کی ایپکدن قزیل اولماز
آزاد قوی اوغول عشقی طبیعتده بولونسون
داغ – داشدا دوغولموش ده لی جیران حمیل اولماز
انسان اودی دوتسون بو ذلیل خلقین الیندن
الله هی سئوه رسن ، بئله انسان ذلیل اولماز
چوق دا کی سرابین سویی وار یاغ – بالی واردیر
باش عرشه ده چاتدیرسا ، سراب اردبیل اولماز
ملت غمی اولسا ، بو جوجوقلار چؤپه دؤنمه ز
اربابلاریمیزدان دا قارینلار طبیل اولماز
دوز واختا دولار تاختا – طاباق ادویه ایله
اونداکی ننه م سانجیلانار زنجفیل اولماز
بو « شهریار » ین طبعی کیمی چیممه لی چشمه
کوثر اولا بیلسه دئمیرم ، سلسبیل اولماز

الله رحمت السین اوستاد شهریارا

سالاملار . زحمته دوشمیسیز . شهریار ـ الله رحمت المیش - بو شعر دوغوردان گوزه ل یارادیب . منده سیزدن تشکورومی بوله ندیرم . چوخ ساغ اولین . . .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد